جاباما
۸۶۱۵۴۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

خشم استقلالی‌ها از رفتار ملی‌پوش عراقی

اتفاقات رخ داده در حاشیه اردوی استقلال قبل از مصاف با الدحیل باعث شد فرهاد مجیدی حکم اخراج همام طارق را صادر کند.

خبر ورزشی: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در کنفرانس بعد از بازی با رقیب قطری گفت: «تا زمانی که من در استقلال باشم همام طارق دیگر جایی در تیم ندارد». همین جمله کافی بود تا سرنوشت بازیکنی که استقلالی‌ها خیلی به بازگشت او از مصدومیت دل بسته بودند، متفاوت‌تر از تمام پیش‌بینی‌ها رقم بخورد.

طارق بعد از نیمکت‌نشینی در مصاف با استقلال خوزستان امیدوار بود فرهاد مجیدی از او برابر الدحیل بهره ببرد. در کنار جنبه‌های مهمی که این بازی برای استقلال داشت برای طارق از جوانب دیگری هم مهم بود و وقتی فهمید نمی‌تواند در مهم‌ترین بازی لیگ قهرمانان عرض اندام کند در نشست فنی جنجال‌ساز شد و اردو را ترک کرد.

خشم استقلالی‌ها از رفتار ملی‌پوش عراقی

جنبه مهم، اما پنهان از چشم استقلالی‌ها این بود که طارق در یک قدمی توافق با باشگاهی قطری برای کوچ به آن سوی آب‌های خلیج فارس است. حتی در این راه نماینده او از چندی پیش مذاکرات با سران استقلال را آغاز کرد تا بتواند با پرداخت مبلغی قرارداد سال دوم و سوم این بازیکن را فسخ کند. به همین خاطر همام

خیلی دوست داشت مقابل الدحیل بدرخشد تا مشتری قطری خود را برای امضای قرارداد با این بازیکن قانع کند.
طارق همام با عصبانیت در حاشیه نشست فنی در اردو حرف‌هایی به زبان آورد که سایر بازیکنان استقلال را مات و مبهوت کرد. دقایقی بعد از این ماجرا برخی بازیکنان که انتظار نداشتند بازیکنی به اصطلاح حرفه‌ای چنین رفتاری کند هر یک به شکلی عصبانیت و دلخوری خود از همام را نشان دادند.

یکی از بازیکنان قدیمی و سرشناس استقلال با به زبان آوردن این جمله «کل پولش را پیش پیش گرفته، اعتراض هم می‌کند!» تمامی توجه هم‌تیمی‌هایش را به خود جلب کرد. واقعیتی که بیشتر بازیکنان استقلال را به فکر فروبرد که طارق چند درصد از آن‌ها که ۴۰ درصد تا دو روز مانده به پایان فصل گرفتند، دریافتی داشته است. یکی دیگر از بازیکنان در تکمیل ادعای ستاره سرشناس استقلال توضیحات بیشتری داد و گفت طارق تا الان ۸۰ درصد قرارداد مالی خود را دریافت کرده است.

اما جدا از این خشم بازیکنان استقلال، فرهاد مجیدی بعد از بازی با الدحیل هم زیر بار وساطت‌ها برای بازگرداندن ستاره عراقی نرفت و مدعی شد ترجیح می‌دهد به جوانان جویای نام اعتماد کند، اما به بازیکنی مثل طارق باج ندهد.

با این شرایط باشگاه استقلال با علم به اینکه طارق دیگر جایی در برنامه‌های مجیدی ندارد و وضعیتش در اردوی تیم نیز چندان آرام نیست براساس درخواست‌های مدیربرنامه طارق به فکر ترانسفر ستاره عراقی در تابستان افتاد تا درآمدزایی ارزی مناسبی داشته باشد، اما توافق در خصوص مبلغ فروش همام مسئله‌ای نیست که به این زودی‌ها میان طرفین رقم بخورد، چون نه استقلال می‌خواهد این بازیکن را ارزان بفروشد نه طارق می‌خواهد پول زیادی به باشگاه برای فسخ قراردادش بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرهاد بی تجربه همون چیزی که همام میخواست دو دستی بش داد

      پاسخ ها

      • سانسور چی به ملکوت اعلا پیوست ‌‌ ‌

        کلا خدمتتان بگوئیم عراقی ها مثل لنگ ها آماتور هستن و میهمان نوازی بلد نیستن

    • بدون نام

      عراقی را ول کنید وبگذارید بروند.

    • بدون نام

      کرار جدید و کیسه

    • بدون نام

      مث کرار هست اخلاقش

    • بدون نام

      پول که داد دیگه بره...

    • بدون نام

      امان از این خبر ورزشی آسمان و ریسمان می بافه که بگه استقلال 40 درصد گرفتن ملت هم باور کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج