جاباما
۸۶۱۶۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادق ورمزیار: استقلال اسیر حاشیه‌ها شد

پیشکسوت استقلال گفت: اگر آبی پوشان اسیر حاشیه‌ها نمی‌شدند می‌توانستند الان یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت استقلال گفت: اگر آبی پوشان اسیر حاشیه‌ها نمی‌شدند می‌توانستند الان یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

صادق ورمزیار: استقلال اسیر حاشیه‌ها شد

صادق ورمزیار در خصوص حذف استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: به اعتقاد من استقلال می‌توانست از گروه خودش صعود کند. آنها برابر الدحیل بد بازی نکردند اما رعایت نکردن بعضی نکات کوچک همانند قانون ۵ دقیقه بعد از گل باعث شد تا این تیم به راحتی از صعود به مرحله بعد باز بماند.

وی تاکید کرد: نکات حرفه‌ای در استقلال رعایت نشد و در شبی که آبی پوشان می‌توانستند با یک پیروزی خود به صعود امیدوار باشند گل تساوی بلای جان آنان شد و استقلال با سرمربی جدیدش نتوانست امید به صعود داشته باشد.

وی در مورد دیدار روز شنبه استقلال برابر نفت آبادان از هفته ۲۹ لیگ برتر گفت: شاید اگر استقلال اسیر حاشیه‌ها نمی‌شد و کسانی بودند که مدیریت قوی داشتند و می‌توانستند تیم را از حواشی دور کنند حالا شرایطشان بهتر بود. اخراج، جریمه کمی استقلال را اذیت کرد و این تیم که شرایط بحرانی هم داشت این مشکلات بیشتر به این تیم دامن زد.

ورمزیار اظهار داشت: بازی برابر نفت همیشه سخت بوده و خواهد بود. نفتی‌ها چون دغدغه سقوط به دسته پایین‌تر را ندارند با آرامش بازی می‌کنند و نمی‌خواهند در شهر خودشان بازنده باشند اما اگر استقلال می‌خواهد همچنان مدعی بماند و سهمیه آسیایی را کسب کند باید این بازی را با پیروزی به پایان برساند. بنابراین این اتفاقات در کنار یکدیگر می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار بیفزاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند قهرمانی لیگ برتر شود، افزود: تصور قهرمانی استقلال سخت است. اگر چه هنوز کورسوی امیدی هست ولی بعید می دانم چنین اتفاقی برای استقلال رخ دهد مگر شاهد اتفاقات بسیار عجیب و غیرمنتظره در فوتبال باشید که آبی پوشان به قهرمانی دست پیدا کنند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که جریمه، تنبیه و اخراج از طرف مجیدی این ذهنیت را بوجود آورده که او می‌خواهد قدرت خودش را به بازیکنان نشان دهد، گفت: جواب دادن این سوال خیلی سخت است زیرا ما در تفکرات مجیدی نیستیم که بدانیم او از این کار چه برنامه‌ای دارد و چه چیزی را می‌خواهد ثابت کند. بنابراین پاسخی به این سوال ندارم و باید منتظر بمانیم و ببینیم این اتفاقات در آینده به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

وی در پایان و در خصوص عملکرد ذوب آهن و پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: قرمزپوشان تهرانی همانند استقلال از دور رقابت‌ها حذف شدند اما ذوب آهن با منصوریان به یک تیم کامل تبدیل شده و حالا با پیروزی برابر الزورا عراق صعودش به دور بعد حتمی شده و امیدوارم بتواند تا فینال پیش برود هر چند که این کار سخت است و با امکاناتی که تیم‌های ایرانی در اختیار دارند بعید است این اتفاق رخ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج