۸۶۱۸۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

افطار چند ثانیه قبل از بازی در لیگ NBA

دیدار حساس پورتلند و دنور در شرایطی شروع شد که بازیکن مسلمان پورتلند چند ثانیه قبل از شروع بازی روزه اش را باز و افطار کرد.

ایرنا: در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز دو دیدار حساس در کنفرانس های شرق و غرب برگزار شد که در این مسابقات فیلادلفیا و پورتلند اجازه ندادند حریفانشان به فینال برسند و رقابت را به دیدار هفتم رساندند.

در کنفرانس شرق فیلادلفیا به مصاف تورنتو رفت و توانست با درخشش جیمی باتلر ۱۱۲ بر ۱۰۱ به برتری برسد. جیمی باتلر در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس منجربه گل داشت و بهترین بازیکن میدان شد. در کنارش جوئل امبیدی نیز ۱۷ امتیاز و ۱۲ ریباند کسب کرد و دیگر ستاره میدان بود. بن سیمونز هم برای فیلادلفیا ۲۱ امتیاز گرفت.

افطار چند ثانیه قبل از بازی در لیگ NBA

با این نتیجه تقابل فیلادلفیا و تورنتو برای رسیدن به فینال کنفرانس شرق به بازی هفتم رسید. میلواکی فینالیست این کنفرانس همچنان باید منتظر بماند تا حریفش در مسیر قهرمانی را بشناسد.

در کنفرانس غرب هم این شرایط تکرار شد و پورلتند با شکست دادن دنور رقابتش با این تیم را به مسابقه هفتم کشاند. در این مسابقه پورتلند با نتیجه 119 بر 108 به برتری رسید. برای این تیم سی جی مک کولوم و دامیان لیلارد با کسب 30 و 32 امتیاز بهترین بودند. نیکولا جوکیچ سنتر صربستانی دنور نیز در این مسابقه مثل همیشه درخشید و کارش را با 29 امتیاز، 12 ریباند و 8 پاس منجربه گل تمام کرد اما نتوانست باعث فینالیست شدن تیمش شود.

اتفاق جالب توجهی که امروز رسانه ها به آن اشاره کرده اند به بازیکن مسلمان و ترک تیم پورتلند بازمی گردد که با شروع ماه مبارک رمضان روزه گرفته و در حساس ترین دیدارهای NBA به میدان می رود. اینس کانتر سنتر ترکیه ای پورتلند با شروع ماه مبارک رمضان روزه گرفته و قبل از بازی پنجم تنها چند دقیقه فرصت داشته تا افطار کند.

او قبل از بازی پنجم با یک ساندویچ کوچک افطار کرده و وارد زمین شده و این اتفاق امروز نیز تکرار شده است. کانتر امروز به واشنگتن پست گفته است: رمضان امسال برای من شرایط خاصی دارد چرا که باید در مرحله پلی آف لیگ هم بازی کنم. بازیکنان از من سوال می پرسیدند که ماجرا چیست و برایشان جالب بود. اما من قبل از بازی به آنها گفتم خودتان را گرم کنید و من هم می آیم.

کانتر درباره دلیل تصمیمش برای روزه گرفتن گفت: می خواهم الگویی برای همه کودکان مسلمان در جهان باشم. به آنها نشان دهم که می توانند همه چیز را به چالش بکشند و قوی باشند. روزه بگیرند اما در بالاترین سطح بسکتبال جهان بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین بر غیرتش قبول باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج