۸۶۱۸۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنزما، تنها بازیکن باانگیزه رئال در هفته‌های پایانی

کریم بنزما در هفته های پایانی فصل برای ثبت بهترین رکورد خود در مادرید تلاش خواهد کرد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، کریم بنزما یکی از معدود بازیکنان رئال مادرید است که در هفته های پایانی فصل کابوس وار ۱۹-۲۰۱۸، با انگیزه ای مشخص گام به میدان خواهد گذاشت.

او که تا اینجای فصل در ۵۱ بازی در تمامی رقابت ها ۳۰ گل به ثمر رسانده، قصد دارد با گلزنی در دو هفته پایانی لالیگا، بهترین فصل خود از نظر گلزنی در رئال مادرید را ثبت کرده و از رکورد فصل ۱۲-۲۰۱۱ عبور کند. او در فصل مورد اشاره که دومین فصل حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رئال مادرید بود، در ۵۲ بازی، ۳۲ گل به ثمر رساند.

بنزما، تنها بازیکن باانگیزه رئال در هفته‌های پایانی

برای زدن 3 گل و تبدیل فصل 19-2018 به بهترین فصل فوتبالی بنزما (بهترین فصل او در لیون با ثبت 31 گل در 52 بازی در فصل 08-2007 رقم خورد) او دو بازی فرصت دارد. ستاره فرانسوی که دو بازی اخیر رئال مادرید در مقابل رایو وایکانو و ویارئال را از دست داده بود، روز پنجشنبه تمرین کرده و بعید به نظر می‌رسد مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار روز شنبه برابر رئال سوسیه‌داد داشته باشد.

بنزما در 8 بازی اخیر خود برای رئال 10 گل به ثمر رسانده و در یک مقطع، 8 گل متوالی رئال در مسابقات به تنهایی توسط بنزما زده شد؛ دستاوردی که حتی کریس رونالدو هم قادر به تجربه آن نبود. شاید اگر این مصدومیت بدهنگام به سراغ بنزما نمی‌آمد، او در همین دو بازی مقابل رایو و ویارئال می‌توانست به رکورد فصل 12-2011 حمله کند.

با توجه به بازگشت بنزما از مصدومیت، بازی کامل برای او یک ریسک خواهد بود اما رکوردشکنی در فصلی که به عقیده بسیاری بدترین فصل رئال در قرن بیست و یکم بوده، می‌تواند به سان یک مرهم برای او و طرفداران رئال باشد.

رئال در هفته سی و هفتم یکشنبه شب در آنوئتا مهمان رئال سوسیه‌داد خواهد بود و شنبه بعد از آن در آخرین بازی فصل، در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال بتیس خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج