۸۶۲۱۵۵
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

میناوند: خدا نکند پرسپولیس به پیشکسوتان برسد

مهرداد میناوند بار دیگر به انتقاد از شرکت پیشکسوتان کهن پرداخت و همچنین صحبت های جدیدی را مطرح کرد.

ورزش سه: مهرداد میناوند دفاع چپ سابق تیم پرسپولیس در روزهای اخیر انتقادات تندی را علیه شرکت پیشکسوتان کهن مطرح کرده است. او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: من همیشه احترامی که به پیشکسوتان میگذارم را به هیچ کس نگذاشته ام و اگر کسی از حرفم ناراحت شده منظورم کسی است که واقعا پرسپولیس را دوست دارد من از او معذرت میخواهم. بعضی ها خود را تافته جدا بافته میدانند. بعضی ها را دیده ام که سر هوادار منت میگذارند اما این هوادار است که باید منت بگذارند چون او من را به این جایگاه رسانده است. مواضعم نسبت به چیزی که دیده ام مشخص است و هیچ وقت هم سکوت نکرده ام.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دقیقا به چه چیزی نقد دارد گفت: بعضی پیشکسوتان متاسفانه از برد پرسپولیس خوشحال نمیشوند. علی پروین را می شناسم و به او گفتیم کسانی هستند که موفقیت پرسپولیس را نمیخواهند. واضح صحبت میکنم. من با یک سری آدم ها در شرکت پیشکسوتان مشکل دارم و آن ها را نقد میکنم. من با آن ها نشستم و فوتبال نگاه کردم و دیدم که از برد پرسپولیس خوشحال نمی‌شوند. من خودم را هوادار میدانم. هیچ وقت علیه پیشکسوتان صحبت نکردم. کورکورانه هم حمایت نکردم.

مهرداد میناوند در ادامه افزود: آن ها بیانیه دادند بروید کامنت ها را بخوانید. البته این را بگویم که بحث علی پروین و پنجعلی سواست، من هر وقت آن ها را دیده ام و احترام گذاشته ام، آن ها بزرگتر من هستند. یک سری آدم ها از محبوبیت پروین سو استفاده می‌کنند و من این را به خود علی آقا هم گفته ام.

دفاع چپ دهه ۷۰ پرسپولیس با اشاره به شرکت پیشکسوتان کهن اظهار داشت: این ها مثل هوو هستند بالا سر پرسپولیس درصورتی که در ۴ سال اخیر پرسپولیس با برانکو عالی بوده و واقعا بازیکنان باید چه کار کنند که نکرده اند؟ این که با یک باخت یا مساوی بیایند و این حرف ها را بزنند زیبنده نیست.

او درباره احتمال واگذاری پرسپولیس به این شرکت عنوان کرد: مخالف واگذاری باشگاه پرسپولیس به شرکت پیشکسوتان کهن هستم و خدا نکند این اتفاق رخ دهد. این عقب گرد به ۵۰ سال پیش است. پرسپولیس به باشگاه شدن نزدیک است و می‌تواند در آینده شرایط بهتری را داشته باشد اما در شرکت پیشکسوتان عده ای هستند که دوست ندارند تیم موفق شود.

میناوند در پایان افزود: کسی که دلسوز است باید موضع گیری کند، چه بهروز رهبری فرد و چه بقیه. بعد از قهرمانی حذفی صحبت های بیشتری را مطرح می‌کنم چون دوست ندارم الان حواس هواداران به این موضوعات حاشیه ای باشد اما میگویند حرف را بیندازید زمین خودش برمیدارد. در زیر همان پستی که در اینستاگرام منتشر کردند دیدید که مردم چقدر موضع تندی علیه‌شان گرفتند و این نشان می‌دهد که چقدر زیاد بین مردم منفور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احترام پیشکسوتان جای خود روی چشم ما جا دارن اما در مورد مدیریت ایشان در پرسپولیس حق با میناوند هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکیش کاشانی،که با حرفش پرسپولیس رو زمین زد،چند هفته ست تیم به حاشیه کشونده

    • بدون نام

      شک نکنین بانو را خورانده اند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بانو میناوند وبانو نیکبخت واحدی خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      ما هوادارا تا آخر پشت تو و برانکو محبوب هستیم با هر نتیجه ای که رقم بخوره و از پیشکسوتان که در خواب و سکوت به سر میبرن متنفرین

    • بدون نام

      بابا کی نظر تو را خواست البته اگر منظور از پیشکسوت خودت هستی بله درست گفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا

    • سیامک

      بانو میناونده لنگی

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        باز ما پیشکسوتان و اسطوره‌هایی را داریم که واقعا شایسته لفظ اسطوره هستند ولی شما چطور که گنده تون شده فرناز!!! و دیگران هم تا حرفی میزنند ، خودتون میزنید تو دهنشون مثل حسن روشن!!!
        شما برید خودتون رو درست کنید و نمیخواد واسه ما خوشمزگی کنید.

      • بدون نام

        سرورته

    • سپاهان

      برانکو فصل بعد میره شما میشین همون تیم اخر جدول.

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      سالها پیش که بحث اسپانسر برای تیم پرسپولیس مطرح شد وزارتخانه ها و موسسات دولتی پیش قدم بودند که وزارت صنعت آقای محلوجی ومعاون وزارت راه مهندس عابدینی وعلی پروین مربی وهمه کاره ی تیم بود ادعای مالکیت کردند وبین خود سهام پرسپولیس را تقسیم کردند ولی به پروین ۵درصد دادند که سازمان تبلیغات با مسئولیت حاج آقا زم نیز ادعای مالکیت تیم را کردند تا جایی که مناقشه بالا گرفت و سازمان تربیت بدنی مالکیت پرسپولیس و استقلال را برعهده گرفت وقایله راخواباند..پیشکسوتان بهتر است بجای شرکت وتلاش برای مالکیت تیم ،اتحادیه پیشکسوتان را تشکیل و تلاش برای حمایت تیم را دنبال کنند . تیم را باید تجار و سرمایه داران متمول تحویل بگیرند .تا زیر ساخت ها و امکانات اولیه ی باشگاه داری را راه اندازی کند که نیاز به سرمایه ی فراوان دارد واین کار از عده ای پیشکسوت که احتمالا سرمایه شان تنها عشق وعلاق به تیمشان است ،برنمی آید .

    • بدون نام

      سلام بر تو ای بانو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج