جاباما
۸۶۲۱۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نمایشگاه «ایران فوتو» در پاریس برپا شد

دومین دوره نمایشگاه «ایران فوتو» مجموعه‌ای منتخب از آثار عکاسان جوان ایرانی با همکاری سفارت فرانسه در ایران در شهرک بین‌المللی «هنر» پاریس در کشور فرانسه برپا شد.

بانی فیلم: دومین دوره نمایشگاه «ایران فوتو» مجموعه‌ای منتخب از آثار عکاسان جوان ایرانی با همکاری سفارت فرانسه در ایران در شهرک بین‌المللی «هنر» پاریس در کشور فرانسه برپا شد.

نمایشگاه «ایران فوتو» در پاریس برپا شد

به گزارش رسیده، بخش فرهنگی سفارت فرانسه در ایران اعلام کرد؛ نمایشگاه «ایران فوتو» Iran Photo مجموعه‌ای منتخب از آثار عکاسان جوان ایرانی با همکاری سفارت فرانسه در ایران، از روزهای ۳ تا ۱۷ اردیبهشت ماه جاری (۲۳ آوریل تا ۷ می ۲۰۱۹) در شهرک بین‌المللی «هنر» Cité internationale des arts پاریس در کشور فرانسه برپا شد. شهرک بین‌المللی «هنر» در شهر پاریس، خیابان هتل دو ویل، شماره ۱۸ قرار دارد.

دومین دوره «ایران فوتو» مجموعه‌ای منتخب از آثار عکاسان جوان ایرانی است که در داخل یا خارج از کشور کار می‌کنند. بیست عکاس جوان از کشورهای ایران، کانادا و اتریش آثار خود را به «ایران فوتو» فرستادند. هر عکاس با یک مجموعه کاملِ عکس، در این نمایشگاه با مضامین مختلفی هنری حضور داشت، از جمله؛ بدن، قزوین، آت گُلان، بعد از ما، مکران، ۶۰ ثانیه، مادران، بالاخره انجامش خواهم داد، روزی دیدم که خورشید ۴۴ بار غروب کرد و … .

«ایران فوتو» (درون و بیرون) inside & outside نگاه‌های متعددی به ایران را از عکاسان کمتر از ۴۰ سال، به معرض نمایش گذاشت و از تغییرات پیچیده‌ای که کشور در طول چهار دهه اخیر با آن مواجه شده است را پرده بر‌داشت.

ایران فوتو» که با حمایت سفارت فرانسه در ایران و توسط انجمن «بادگیر» Badguir (انجمن فرهنگ و هنر خاورمیانه) تا روز ۱۷ اردیبهشت ماه برپا و همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به‌صورت رایگان پذیرای بازدیدکنندگان بود، ۲۵۰ عکس را در برگرفت و چهره جامعه‌ای در حال تحول را به عموم علاقمندان هنر عکاسی و هنرهای تجسمی عرضه کرد. «ایران فوتو» شامل بیست مجموعه عکس، چشم‌اندازی از جامعه امروز ایران را می‌نمایاند.

این نمایشگاه، آثار بیست عکاس ایرانی که اکثرا بعد از انقلاب اسلامی بدنیا آمده‌اند را در بر گرفت، از جمله؛ غزاله عمیدی، سها اسدی، صدرا باقری، عرفان دادخواه، حامد فرهنگی، میلاد گرگین، پولاد جواهر حقیقی، محسن کابلی، علیرضا کرمزاده، البرز کاظمی، صبا خوانساری، پیام مفیدی، مرضیه محمدمیری، سحر مختاری، مهدی مرادپور، سارا نیروبخش، مریم رحمانیان، محسن شاهمردی، سینا شیری و نگار یغمائیان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج