۸۶۲۵۴۱
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حلالی: مشکلات تراکتورسازی را بزرگ کردند

پیشکسوت فوتبال ایران‌، گفت: وقتی رفتارمان متناقض است و هر سه هفته یک مربی عوض می‌کنیم این مسئله باعث می‌شود که هوادار به خودش اجازه بدهد با داد فریاد درخواست تغییر مربی بدهد.

خبرگزاری فارس: اسماعیل حلالی در مورد تساوی دوباره تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی، گفت: تراکتورسازی کارش را با وجود تغییرات زیادی در کادرفنی خوب آغاز کرد. مشکلات این تیم از دیدار مقابل سپیدرود آغاز شد. مدیریت باشگاه مشکلات را یک مقدار بزرگتر کردند.حتی در صورت واگذاری بازی می‌توانستند مسئله را بزرگ نکنند و کارشان را در خفا انجام دهند.مشکلات را آنقدر بزرگ کردند که تیمشان را حاشیه تحت تاثیر قرار داد.کل تیم تحت تاثیر حواشی قرار گرفت و دیدارهای بعدی را هم از دست دادند.

وی افزود:در بازی با پیکان هواداران این تیم وارد زمین شدند. این تیم مردمی است و تحت فشار هواداران قرار گرفت. نباید این اتفاقات رخ می‌داد.اگر برخورد بهتری صورت می‌گرفت تراکتورسازی تا پایان فصل به شکل یک مدعی باقی می‌ماند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اتفاقی که بعد از بازی با پیکان برای مسعود شجاعی رخ داد و یک هوادار او را کتک زد چه تاثیری در مشکلات تیم داشت، اظهار داشت:ابتدا مسئله محسن فروزان و بعد در مسابقه با پیکان یک هوادار به خودش اجازه داد و وارد زمین شود و آن برخورد را انجام دهد.بازیکنان فوتبال کنار یکدیگر هستند. آن اتفاق کل تیم را تحت تاثیر قرار داد و انگیزه را در همه از بین برد. تراکتورسازی یک تیم مدعی بود اما بعد از بازی با سپیدرود به دلیل ورود به حواشی دچار مشکل شد.

حلالی در مورد اینکه انتقاداتی که سرمربی تراکتورسازی مطرح شده و هواداران خواستار جدایی او شدند، تصریح کرد:مدیریت باشگاه نباید خودش را در اختیار افراد بگذارد. اگر آنها برنامه‌ای را مشخص می‌کنند و هدفی دارند باید به پای آن هزینه کنند.باید اهداف را دنبال کنند و با یک باخت همه چیز را تغییر ندهند.

وقتی رفتارمان متناقض است و هر سه هفته یک مربی عوض می‌کنیم این مسئله باعث می‌شود که هوادار به خودش اجازه بدهد با داد فریاد درخواست تغییر مربی بدهد. برای انتخاب مربی باید با فکر عمل کرد. هیچکدام از مربیانی که امسال هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفتند انتخاب درستی نبودند. فلانی ۱۰ سال پیش مربی خوبی بوده است ما باید الان شرایط او را ببینیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس روز گذشته نتوانست به قهرمانی برسد، اظهار داشت: دیروز ورزشگاه بودم. فشار روی تیم یک مقدار زیاد بود.این فشار زیاد باعث شد بازیکنان عملکردی که از خودشان توقع دارند را انجام ندهند. این مسئله یک مقدار طبیعی است چرا که اعتماد به نفس تیم در چند بازی گذشته پائین آمده است.

پرسپولیس راحت می‌توانست برنده بازی باشد. در کل این مسئله باعث شد پرسپولیس یک هفته دیرتر قهرمان شود. برانکو باید بازیکنان را ریکاوری روحی کند. مقابل پارس هم نباید به تساوی فکر کنند. پرسپولیس باید برای برد به میدان برود و اول از همه به دنبال این باشد که گل نخوردند و اگر موقعیتی به دست آمد گل هم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خلاصه کلام دود هوچیگری و شارلاطان بازی به چشم خودشون رفت خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        هیشکی دوستشون نداره

      • بدون نام

        دقیقا
        هیشکی دوستشون نداره

      • بدون نام

        دقیقا
        هیشکی دوستشون نداره

      • بدون نام

        دقیقا
        هیشکی دوستشون نداره

      • بدون نام

        دقیقا
        هیشکی دوستشون نداره

    • mazyar

      آخرین حرف هایی که عادل فردوسی پور عزیز در نود گفت : در این شکی نیست که فوتبال ایران ، فوتبال مریضی است!
      به امید هتریک قرمز ها و بهت تیم های مریض
      #دوباره نود
      #دوباره عادل
      #ژن خوب

    • بدون نام

      تراکتور عشقه مثل تیمهای حکومتی مفت خور نیست

    • Araz

      مسایل باشگاه تراختور به هلالی ربطی نداره بهتره در مورد چرکپولیس نظر بده

    • بدون نام

      لجنپولیش فحاشترین تیم لیگ کشور

    • بدون نام

      تراکتور رو خیلیا دوستش دارن و این دوست داشتن حتی به خارج از مرزهای ایران هم رسیده و البته این طبیعی هستش که هوادارای تیم رقیب دوسش نداشته باشن مثل همه جای دنیا کجای دنیا دیدید مثلا مادریدیها بیان تیمی از بارسلون رو تشویق کنن یا برعکسش یا سایر لیگهای دیگه؟ فقط تو ایران هستش که اینجوره اونم بخاطر اینکه سالها تو تمام رسانه ها فقط تبلیغ دوتیم مرکز رو کردن اینجور مردم رو عادت دادن جوری که حتی درشهری مردم اون شهر برای هواداری رودرروی مردم شهر خودشون قرار میگیرن! مثل بازی پرسپولیس تو رشت که اونجور مردم افتادن به جون همشهری های خودشون! ولی حالا تراکتور این معادلات رو بهم زد و این عادت غلط رو به همه نشون داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تماشاگران تراکتور اینکه تیمشون و دوست داشته باشن مشکلی نیست اما اینکه از همون سالهای اول برگشت تراکتور به لیگ برتر پرچم ایران و آتیش زدن و فحاشی کردن و شعارهای قومیتی دادن اما در مورد لیگ امسال تراکتور از بعد از باخت سپیدرود فروپاشید فرضا که فروزان و زنش تو تبانی نقش داشتن اینطور باید تراکتور از هم‌ می پاشید بازی با پیکان چرا انقدر ضعیف بود ؟ فرضا که فروزان و زنش تبانی کردن چرا اطلاعات سپاه و وارد کردید ؟ میدونید فیفا بفهمه چی میشه برای خود تراکتور و فوتبال ایران؟ البته اگه ایران براتون مهمه چون همون دهه ۸۰ پرچم ایران و آتیش زدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج