جاباما
۸۶۲۷۱۷
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

ریل‎دزدان به دام افتادند

رئیس پلیس راه‌آهن استان از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره سرفت ریل قطار و کشف ۳ میلیارد ریال ریل مسروقه از آنان خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سرهنگ منصور نیت‌خواه اظهار داشت: مأموران پلیس راه‌آهن استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی ریل قطار در یکی از خطوط راه‌آهن استان توسط عوامل ناشناس برشکاری و مورد سرقت قرار گرفته موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس راه‌آهن استان اصفهان افزود: در این رابطه با به‌کارگیری کلیه امکانات و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محل وقوع سرقت سرانجام اعضای یک باند ۳ نفره که اقدام به برشکاری و سرقت ریل‌های قطار کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سارقان به وسیله یک دستگاه خودروی کامیونت در حال ترک کردن منطقه بودند گفت: مأموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند؛ سارقان که راه را بر خود بسته دیدند خودرو را رها کرده و به سمت کویر گریختند، اما با سرعت عمل و اقدام به موقع مأموران دستگیر شدند.

نیت‌خواه اضافه کرد: در این عملیات طی بازرسی از خودرو مقدار ۶ تن ریل قطار کشف شده که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس راه‌آهن استان اصفهان بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیرشده همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اختلاس خونه و دزد خونه اس

    • بدون نام

      اینها را باید سریع اعدام کرد این بیشرفهای بی وجدان که به جان مردم هم رحم نکردند حق زنده ماندن ندارند خوب وقتی قاطعانه با افراد دزد وخلاف کار صورت نمیگیرد معلومه که تخم مرغ دزد شتر دزد میشه وجان مردم بی ارزش

    • بدون نام

      کیلوی چند حساب میکنند

    • بدون نام

      فکرکنم زیلهای فرسوده قطاردراین مدت خاصیت طلا پیداکرده انداخرادمهای حسابی دزسته دزدتخلف کرده ولی اهن زنگ زده مگرقیمتش چندحساب کردی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج