جاباما
۸۶۲۷۴۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

استیضاح ترامپ چقدر واقعیت دارد؟

یک نماینده ارشد حزب دمکرات آمریکا روز یکشنبه گفت نمایندگان این حزب از استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور اکراه دارند اما وی ممکن است با تداوم کارشکنی در تلاش های کنگره برای نظارت بر دولت وی, آنها را وادار کند او را استیضاح کند.

خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز نوشت: یک نماینده ارشد حزب دمکرات آمریکا روز یکشنبه گفت نمایندگان این حزب از استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور اکراه دارند اما وی ممکن است با تداوم کارشکنی در تلاش های کنگره برای نظارت بر دولت وی, آنها را وادار کند او را استیضاح کند.

آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه ای بی سی گفت استیضاح ترامپ توسط مجلس نمایندگان که در کنترل حزب دمکرات است اقدامی اختلاف انگیز خواهد بود و بعید است در سنای آمریکا که در کنترل حزب جمهوری خواه است موفق شود. با این حال آدام شیف افزود: «اما وی (ترامپ) ممکن است ما را به آنجا بکشاند.»

وی افزود: ترامپ «قطعا به نظر می رسد که در حال تلاش است و احتمالا این راه لجوجانه وی برای اختلاف انداختن هرچه بیشتر در میان ماست. وی فکر می کند این کار از نظر سیاسی به نفع وی است اما قطعا به نفع کشور نیست.» شیف گفت کارشکنی های ترامپ در تحقیقات کنگره درباره دولت وی موجب وزن گرفتن تلاش ها برای استیضاح وی شده است.

با این حال وی افزود هرگونه تلاش برای استیضاح ترامپ موجب اختلاف بیشتر در میان نمایندگان خواهد شد و همین موجب اکراه نمایندگان دمکرات شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یه موضوع داخلیه و به ایران ربطی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج