۸۶۳۱۴۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

علت گرانی گوشت: قاچاق دام

نائب رئیس مجمع ملی صادر کنندگان دام زنده و گوشت کشور گفت:قاچاق دام علت گرانی گوشت قرمز است و برای کاهش قیمت گوشت قوه قضائیه می بایست به موضوع قاچاق دام زنده ورود کند.

خبرگزاری ایرنا: نائب رئیس مجمع ملی صادر کنندگان دام زنده و گوشت کشور گفت:قاچاق دام علت گرانی گوشت قرمز است و برای کاهش قیمت گوشت قوه قضائیه می بایست به موضوع قاچاق دام زنده ورود کند.

خلیل کریمی نسب روز دوشنبه در گفت وگویی با اشاره به اینکه از زمان ممنوعیت صادرات دام دلال های قاچاق جای تجار را گرفته اند، گفت: دامداران دیگر تمایلی ندارند که دام خود را به فعالان اقتصادی و یا تجار داخلی بفروشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر راس گوسفند با قیمت ۸۵ تا ۹۰ دینار کویت (حدود ۳۵ میلیون ریال) به خارج از کشور قاچاق می شود در صورتی که قیمت دام در داخل حدود ۱۵میلیون ریال است.

این مقام مسئول در مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده و گوشت کشور به ممنوعیت صادرات دام زنده از خردادماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در آن مقطع زمانی قیمت گوشت از هرکیلو گرم ۶۰۰ هزار ریال سیر صعودی پیدا کرد و امروز شاهد قیمت هر کیلو گرم یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریالی هستیم.

کریمی نسب یادآور شد: دلال ها در کشور دام را به صورت تضمینی از دامداران خریداری می کنند و این موضوع باعث کمبود دام و گوشت در بازار شده است.

وی تصریح کرد: در کشورهایی چون قزاقستان، ازبکستان، ارمنستان سالها است که صادرات دام انجام می شود اما تا کنون شهروندان این کشورها با کمبود گوشت و تبعات ناشی از آن رو به رو نبوده اند.

نائب رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده و گوشت کشور با اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه مقابله با قاچاق، عنوان کرد: در این راستا باید گلوگاه های قاچاق بسته شوند تا دیگر دلالی به عنوان تامین کننده دام برای قاچاق وجود نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس فاضلی

      یه مشت خدانشناس تحت عنوان دلال افتاده به جون سرمایه های این مملکت البته به کمک وپشتیبانی دولت بی تدبیرونامحترم والاتواین مملکت همچی داریم غیرازخدمت به ملت ! واین هم دلیل داره ایجادفرافکنی واغتشاش درجامعه جهت سودجویی عوامل واربابان خود درخارج ازایران والاتحریم گزینه جدیدوتازه ای برای ایران نیست ! آیاگوشتی که پارسال ۴۳۰۰۰تومن میخریدم چطوریک دفعه شد۱۰۰۰۰۰تومن . پیازهم ارتباطی به تحریم داره نایاب شدن شکرچطوروالله این دولت خائنین به ملت هستندوبس!!!

    • بدون نام

      پس حالا چه اینجوری است .لطفا به قاچاق دام ادامه دهید.!!!!!!

    • بدون نام

      پس این مرزبانان ما کجا هستن که دام قاچاق میشه وقتی دام قاچاق بشه تروریسم هم راحت وارد میشه

    • بدون نام

      بابا نمیخواد حرف بزنی... قیمت هم همون ۱۰۰ الی ۱۲۰ باشه... نمیخوریم.

    • نجفوند

      نخیرجانم علت اصلی اینه که چندین سال ازبس دامدارضرر دزیان دیدوبدون توجه به تولیدکنندگان فقط ازمصرف کننده حمایت می شددامداران هم ارزان فروش کردندوبه گوشه شهرهارفتنداین علت اصلیه حالا دولت سعی دارد توسر پرورش دهندگان مرغ بزنه تابگویدگوشت مرغ ارزان کردیم اما حواسش به تولیدکننده نیست که ببیندحال وروز انهاچطوره

    • بدون نام

      علت علاوه برقاچاق
      سو مدیریت
      دندان طمع مالداران
      طمع دلالان شیطان صفت
      مصاحبه ها و تیترهای نابجا و درست کردن جو روانی
      و....

    • بدون نام

      سلطان دام را اعدام کنند.........

    • بدون نام

      برای کاهش قیمت دام زنده بایدجلوی قاچاق وصادرات دام گرفته شود

    • بدون نام

      واقعا خسته نباشید این کشف بزرگیه که فهمیدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        می بخشید ارزانی گوشت قبلی تنطیم بازاری .متعلق به ارز جهانگیری بود.که گوشت وارد میکردند. گرانی فعلی گوشت هم از قاچاق نمی باشد.بلکه این گوشت با ارز اقا نیمایی وارد میشود.که گران محاسبه میکنند.!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج