۸۶۳۲۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رسن: در تهران جراحی می‌کنم، در قطر ریکاوری

بشار رسن، بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در دومین فصل حضور در این تیم در آستانه کسب یک جام قهرمانی دیگر قرار دارد و درصورتی که این مهم اتفاق بیفتد، این بازیکن عراقی به قول فوتبالی‌ها پوکر کرده و چهارمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن خواهد گرفت

فرهیختگان: بشار رسن، بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در دومین فصل حضور در این تیم در آستانه کسب یک جام قهرمانی دیگر قرار دارد و درصورتی که این مهم اتفاق بیفتد، این بازیکن عراقی به قول فوتبالی‌ها پوکر کرده و چهارمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن خواهد گرفت؛ دو قهرمانی با نیروی هوایی عراق در لیگ برتر این کشور و ‌ای‌اف‌سی کاپ و دو قهرمانی با پرسپولیس در لیگ ایران و این یعنی دو قهرمانی با پیراهن آبی در عراق و دو قهرمانی با پیراهن قرمز در ایران.

رسن این روزها با مصدومیت کهنه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و این موضوع به اندازه‌ای او را آزار می‌دهد که حتی تصمیم گرفته تا قبل از پایان لیگ و جام‌حذفی ایران، کتفش را به تیغ جراحی سپرده تا از درد مزمن رهایی پیدا کند. بشار امروز زیر تیغ جراحان می‌رود و به‌زودی برای ریکاوری راهی بغداد و سپس دوحه قطر می‌شود. چند ساعت مانده به عمل، سراغ بازیکن عراقی پرسپولیس رفتم و دقایقی با وی هم‌کلام شدم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با رسن در ادامه می‌خوانید.

بشار از شرایطی که داری بگو. باید کتفت را عمل کنی؟

بله. در این شرایط واقعا برایم سخت بود بخواهم پرسپولیس را تنها بگذارم. درد کتفم روزبه‌روز بیشتر و تحملم تمام شده بود و دیگر به نقطه‌ای رسیدم که برای خلاصی از این مصدومیت باید جراحی می‌کردم. این درحالی است که مدت زیادی است از این ناحیه احساس درد شدیدی دارم و دوست داشتم به علت فشردگی مسابقات و حساسیت بازی‌ها تا آنجا که امکان دارد به تیم پرسپولیس کمک کنم.

شایعه شده که برای جراحی به قطر می‌روی!

خیر، این‌طور نیست. من هم شنیدم برخی رسانه‌ها این‌طور نوشته‌اند، اما قرار است در تهران عمل کنم. بعد از مدتی برای استراحت به بغداد می‌روم و درنهایت برای کارهای بازتوانی و ریکاوری به کمپ اسپایر قطر خواهم رفت.

دوست نداشتی در بازی آخر هم پرسپولیس را همراهی می‌کردی؟

چراکه نه؛ من پیراهن هر تیمی را می‌پوشم نسبت به آن تیم تعصب دارم، اما دیگر چاره‌ای نداشتم. الان هم اگر بعد از عمل توانایی‌اش را داشته باشم و پزشکان معالج اجازه پرواز بدهند، برای همراهی تیم و حضور در جشن احتمالی قهرمانی راهی جم می‌شوم و به جمع هم‌بازی‌هایم ملحق خواهم شد.

چقدر به دومین قهرمانی پرسپولیس امیدوار هستی؟

خیلی؛ شرایط بسیار خوبی در جدول داریم و با یک مساوی هم در قهرمانی لیگ برتر ایران هت‌تریک خواهیم کرد. خوشحالم زحمات یک‌ساله من و سایر بچه‌های تیم در پرسپولیس منجر به قهرمانی می‌شود و امیدوارم درنهایت این امر محقق شود. البته من به دومین قهرمانی‌ام با پرسپولیس می‌رسم، اما چهارمین قهرمانی پیاپی را جشن می‌گیرم. قبل از این دو بار دیگر با نیروی هوایی در لیگ عراق و لیگ آسیا قهرمان شده بودم و خوشحالم برای ادامه بازیگری‌ام تیمی را انتخاب کردم که دو قهرمانی پیاپی دیگر به ارمغان آورد.

شاید با قهرمانی جام‌حذفی حتی پنجمین قهرمانی را هم ببینی.

تا آن زمان هنوز خیلی باقی مانده و اجازه بدهید گام‌به‌گام پیش برویم. هرچند برای تیم محبوبم در جام‌حذفی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم درنهایت به دوگانه فوتبال ایران دست پیدا کنیم.

درخصوص ماندن یا رفتنت از پرسپولیس هم حرف و حدیث زیاد است. باشگاه می‌گوید قراردادت تمدید شده و حتما می‌مانی اما می‌دانیم اگر مسائل مالی حل نشود، امکان جدایی داری!

الان برای عمل جراحی آماده می‌شوم و دوست دارم در این لحظات به مسائل دیگری ازجمله قهرمانی پرسپولیس فکر کنم. در این خصوص خیلی حرف زده‌ام و ان‌شاءالله بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بمی

      برای بشاررسن آرزوی صحت و سلامتی دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج