۸۶۳۳۴۹
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

اسدی: بحث کی‌روش به ساعت‌ها مناظره نیاز دارد

دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مدافعان کارلوس کی‌روش باید هزینه دفاعشان را از این مربی پرداخت کنند، گفت: برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی باید از گذشته درس بگیریم.

خبرگزاری مهر: علیرضا اسدی درباره انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران به جای کارلوس کی روش گفت: ابتدا باید ببینیم شاخص‌های انتخاب سرمربی باید چه باشد. ما چه چیزی در فوتبالمان کم داریم؟ باید از گذشته درس بگیریم.

دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال ادامه داد: وقتی از مربی خارجی صحبت می‌کنیم باید از نظم، برنامه و دانش فنی او بهره ببریم. آیا درباره کی روش توانستیم این کارها را انجام بدهیم؟ مشکل ما همین چیزها است.

اسدی تاکید کرد: وقتی قرار است یک مربی خارجی بیاوریم باید تمام ابعاد را در نظر بگیریم. اینکه هزینه‌هایش چقدر است، چه برنامه‌هایی دارد و چه چیزهایی را قرار است تغییر بدهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کی روش توانست این مسائل را به فوتبال ایران اضافه کند؟ تصریح کرد: نمی‌شود به راحتی و با گفتن چند جمله و یک مصاحبه از این بحث گذشت. این بحث باید در تلویزیون و یک مناظره از جهات مختلف تحلیل شود. کسانی که از کی روش دفاع می‌کردند باید هزینه دفاعشان را بدهند. این موضوع به چند ساعت مناظره نیاز دارد.

دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه علاقه‌ای به صحبت در اینباره ندارد، گفت: موضوع کار کی روش در تیم ملی ایران به قدری بزرگ است که می‌شود ماه‌ها درباره آن صحبت کرد. در هشت سال حضور او در تیم ملی چه اتفاقی افتاد؟ مدافعان کی روش اتفاقات خوب را بگویند.

اسدی در پاسخ به این سئوال که به زعم شما اتفاق خوبی در دوران کی روش رخ داده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: باید یک میزگرد در تلویزیون بگذارند و مخالف و موافق کی روش صحبت کنند. هرچند که به این صحبت‌ها هم هیچکس گوش نمی‌کند. آنها که باید پولشان را می‌گرفتند، گرفتند. موافقان کی روش حالا به دشمن او تبدیل شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک کلام کیروش دلال و خودخواه بود مردک با بهترین مهره های هجومی تاریخ ایران سیستم دفاعی بازی میکرد که فقط نبازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک کلام برانکو دلال موزیه هوی لنگی اول دهنتو اب بکش بعد اسم کیروش بزرگ و بیار... تو اصلا فرق منچ و فوتبال و نمیفهمی بعد نظر میدی؟ببند

      • بدون نام

        یک کلام برانکو دلال موزیه هوی لنگی اول دهنتو اب بکش بعد اسم کیروش بزرگ و بیار... تو اصلا فرق منچ و فوتبال و نمیفهمی بعد نظر میدی؟ببند

    • انتقاد سازنده

      جناب اسدی . همین کیروش بود که دستور عزل تورو داد . چه زود یادت رفته . خود شما هم جزو خائنین به فوتبالی که البته سزاشو دیدی .

    • بدون نام

      اقای اسدی زمانی که کیروش تازهخ امده بود و شمتا دبیر کل بودید در جمع خبرنگاران که فایلش لو رفت مگه نگفتید این مرد از همون دزدهای دریایی پرتغالیه و وقتی برای کیروش گفتن بد رفتاریه که حق هم داشت شروع شسد جلوی لابی باند بازی و بازیکن سالاری رو گرفت خیابانینتونست لباس بنجل بفروشه به تیم ملی شد اشک تمساح و مخالف شما کفه مخالفین و موافقین در یک جا بگذارید به قولب کفاشیان که مرد نجیبی بود میگفت کی روش از هر ایرانی ایرانی تره و ما به قولهامون عمل نمیکنم

      پاسخ ها

      • حمید موحد

        داستان کیروش خوب وموفق بد یا بد یا نا موفق بود دیگه تمام بنظر من دیگه پرونده کیروش در ایران برای همیشه بسته شد بااحترام به نظر موافقان و مخالفان کیروش بنظر من کیروش روانشناس خوبی بود و کاملا نقاط ضعف فدراسیون و مدیران را میدانست و کاملا ازنطر مالی بسیار سود خوبی به جیب زد رفت ولی نظر شخصی من باتوجه به پولی که نصیبش شد درستکه یک عده بازیکن از خارج کشف کرد اورد ولی زیاد با توجه به هشت سال مربیگری در ایران موفق نبود کارنامه اش متوسط بود

      • بدون نام

        جناب حمید موحد لنگی با احترام باید بگم با این امکانات و بازیهای تدارکاتی کارنامه کیروش بسیار عالی بود دوم نگو پول به جیب زد اولا حقش بود دوما مربی جدید بی سوادی که سطحش از کیروش بیسیار پایین تره از کیروش قراردادش بیشتر شده پس با احترام ببند دهنتو لنگی

      • بدون نام

        بی نام ۱۷:۵۵
        حریفهای تدارکاتی روکه خودکیروش اتخاب میکردکه ازترس باختن همیشه تیمهای ضعیف روانتخاب میکردکه ببره وپاداش کلان بگیره اگه آلزایمرگرفتی من یادت میارم که چطورکیروش سیرالئون رویک تیم بزرگ وحریف تدارکاتی برای ایران میدونست
        پس بهتره توببندی دهن کثیفتو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج