جاباما
۸۶۳۴۷۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نصیرزاده: کنعانی‌زادگان دنبال قرارداد یکساله است

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: کنعانی‌زادگان بازیکن بااخلاقی است که مزاحمتی برای باشگاه و کادر فنی ندارد اما یکی از اشتباهاتش این است که به دنبال قراردادهای یکساله است.

خبرگزاری فارس: هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت رضا خالقی‌فر مهاجم تیم ماشین‌سازی گفت: خالقی‌فر همیشه برای ما بازیکن بزرگی است و امسال هم جزو بهترین بازیکنان ما بود، با این حال ما به تصمیم کادرفنی احترام می‌گذاریم و امیدواریم این موضوع هر چه زودتر حل شود. ما حدود چهل بازیکن داریم و ممکن است هر اختلاف سلیقه‌ای در تیم پیش بیاید، سعی می‌کنیم در امور فنی دخالت نکنیم، اگر همین کادرفنی در فصل آینده در کنار ما باشد و به کار خودش ادامه بدهد، وضعیت خالقی‌فر بسته به نظر آنها دارد.

نصیرزاده در خصوص اخباری منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر واگذاری امتیاز باشگاه ماشین‌سازی به شهری دیگر گفت: من در رابطه با خرید و فروش باشگاه هیچ اطلاعی ندارم و این مسئله از کانال ما هم پیگیری نمی‌شود. اما باید به این نکته اشاره کنم که ماشین‌سازی یک تیم هویتی مانند نساجی مازندران، سپیدرود رشت یا سپاهان اصفهان است که نباید از شهر تبریز به بیرون منتقل شود. خود آقای زنوزی هم این موضوع را می‌داند که ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم غرب کشور است و نباید از آذربایجان به بیرون منتقل شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد اتمام قرارداد حسین کنعانی‌زادگان و اینکه آیا او در ماشین‌سازی می‌ماند یا خیر، گفت: کنعانی‌زادگان بازیکن خوب و بااخلاقی است که مزاحمتی برای باشگاه و کادر فنی ندارد. او یک بازیکن بی‌حاشیه است اما یکی از اشتباهاتش این است که به دنبال قراردادهای یکساله است. من قبلا هم به او گفته بودم که این کار را کنار بگذارد چرا که به نفع خودش است. اگر او به تیم دیگری برود باید یک سال تلاش کند تا در تیم جدید جا بیفتد و هماهنگ شود.

نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهادی برای تمدید قرارداد به کنعانی‌زادگان داده شده یا خیر، گفت: حسین چند پیشنهاد خارجی دارد، از پیشنهادات داخلی او خبری ندارم اما اگر بخواهد می‌تواند با ما تمدید کند. ما این را به خودش اعلام کرده‌ایم. دوست داریم تمام بازیکنان فعلی ما برای فصل بعد در تیم بمانند. کنعانی‌زادگان، زنده‌روح، معبودی، یوسفی، بهزادی کریمی و مهدی‌پور بازیکنانی هستند که قراردادشان تا روز پنج‌شنبه به پایان می‌رسد و ما دوست داریم همه آنها بمانند. به همه آنها هم اعلام کرده‌ایم که بیایند و قراردادشان را تمدید کنند.

وی در خصوص ادامه همکاری با رضا مهاجری گفت: در مورد تمدید قرارداد با کادرفنی با هیأت مدیره صحبت می‌کنیم. قطعا افراد بومی در کنار تیم می‌مانند و ما به دنبال این هستیم که بومی‌سازی بیشتری در اینجا داشته باشیم. از رضا مهاجری هم خواسته‌ایم که در فصل بعد در کنار ماشین‌سازی بماند.

نصیرزاده در مورد اینکه آیا بودجه‌ای برای فصل آینده و به خصوص نقل و انتقالات تابستانی درنظر گرفته‌اند، گفت: ما بودجه را حدود سه ماه به هیأت مدیره دادیم و در آنجا مصوب شده تا کارها و هماهنگی‌های لازم در این مورد انجام بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبت

      اقای خوش سخن .تو تبریز بماند که هروقت بخواهید 6 امتیازش برا سوراختور محفوظ بماند .فک میکنین مردم نمیدونن..وقتی یه نفر پول دوباشگاه را میده .برا چیه ..بجز منفعت .اونوقت .به فروزان بی عقل گیر دادید.

      پاسخ ها

      • امیر

        چرتپولیس واستقلال مدیریت وبودجش از کجاست فدراسیون مدیریتش مال کجاست هیات داوران زیر مجموعه کجاست که عدالت در فوتبال نیست چرا از این بودجه ها به دیگر تیم ها نمی دن

    • ایرانی

      اخه بیچاره باکدوم دل جراتی به زنوزی دستورمیدی تیموحق نداره ازتبریزخارج کنه؟ بااین کارنون خودتواجرکردی.برودوباره ماده وتبصره یادبگیرکیسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج