جاباما
۸۶۳۴۷۵
۲۳ نظر
۵۰۰۸
۲۳ نظر
۵۰۰۸
پ

پژمان‌فر: در دانشگاه تهران بی‌حرمتی اتفاق افتاد

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه متاسفانه در ماه رمضان و در دانشگاه تهران پرده دری و بی حرمتی به حجاب به عنوان ارزش‌های اسلامی صورت گرفت که دلیل آن بی توجهی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران بوده است ضمن اینکه باید با مسببان آن برخورد قاطع و جدی صورت گیرد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام نصرت الله پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت فردوسی است که این روز با پیگیری‌های بنده در مجلس نهم به عنوان روز زبان فارسی ثبت شد این در حالی است که تیر ماه ۱۳۷۵ مقام معظم رهبری از فردوسی بازدید به عمل آوردند و در آنجا دستوراتی نسبت به احیای این منطقه داشتند.

وی افزود: متاسفانه ۲ سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۷ شورای عالی احیای طوس تشکیل شده و از آن زمان تا کنون هیچ تصمیمی در خصوص احیای این محل و مقبره گرفته نشده و در ردیف های ملی هم برای این موضوع برنامه‌ریزی مشخصی انجام نشده است در حالی که زبان فارسی بسیار مهم بوده و نقش فردوسی در احیای این زبان بی‌بدیل است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مکاتباتی را با صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم که معاونتی را در ذیل معاونت‌های این وزارتخانه به عنوان معاونت شعر و ادب فارسی داشته باشند و دستورات مساعدی را در این خصوص صادر کرده‌اند که امیدوارم خبر خوش راه‌اندازی این معاونت در روزهای آینده صادر شود.

وی گفت: اتفاقی روز گذشته در دانشگاه تهران رخ داد که در ماه مبارک رمضان بوده است که پرده دری و بی حرمتی به حجاب به عنوان یکی از ارزش‌های اسلامی و الهی صورت گرفت که به دلیل بی توجهی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران بوده است.

پژمان فر اظهار داشت: باید با کسانی که این پرده دری را انجام دادند برخورد قاطع و جدی صورت گیرد ضمن اینکه باید در ارتباط با این مسائل شورای عالی انقلاب فرهنگی که مدتی است تعطیل است تشکیل جلسه دهد و به این مشکل رسیدگی کند.

وی خاطرنشان کرد: حجاب یکی از مهمترین مسائل دینی ماست که به آن هتک حرمت شده است و مردم و خانواده شهدا به آن اعتراض دارند هر چند که مسئله اصلی امروز مردم اقتصاد، معیشت، تورم و بیکاری است و این موضوع را قبول داریم ولی نباید به دین مردم و اعتقادات مردم بی توجهی شود .

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: گویی به نظر می‌رسد تعدادی می‌خواهند مسائل بیهوده را ایجاد کرده و با ایجاد فضای دو قطبی اولویت دیگری را ایجاد کنند. هر چند که موضوعات اقتصادی و معیشتی اولویت است ولی نباید به موضوع فرهنگی بی توجه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جامعه خیلی وقته دو قطبی شده

    • بدون نام

      بودن همچین دولت ومجلسی شرم اور

    • حمیدرضا

      چند سالی هست که میگوییم: بدون شک در اولویت بندی، معیشت مردم، مقام اول را دارد.این یعنی عدالت اجتماعی حرف اول را باید بزند.

    • بدون نام

      بابا همیشه یه بهانه ای دارن
      دیگه حناتون رنگ نداره

    • بدون نام

      ای کاش مشکل کشور ما فقط حجاب بود...ای کاش با همین حساسیت به دزدی ها...به منابع طبیعی...به بیکاری و گرانی هم توجه میکردید...کودکان کار و.....‌‌‌

    • Amin Ghazi

      نه مردم نه خانواده شهدا هیچ اعتراضی ندارن
      دولت تکیه داده به مردم تا چیزی میشه میگه ببینید مردم به شما بی احترامی کردنا، به شما بی احترامی شد. اگر به مردم بی احترامی مردم خودشون میدونن چیکار کنن.

    • بدون نام

      باز هم برخلاف میل شما شد ...

    • بدون نام

      منظورتون کدوم مردم هستش ؟

    • هموطن

      پرده دری و بی هرمتی را کسانی انجام میدهند که میلیاردها اختلاس میکنند وبا منتخب مردم سر جنگ وعقده گشایی دارند نه دانشجویانی که ازادی در حد معقول و عدم فضولی وسرک کشیدن در تمام مسائلشان را دارند

    • بدون نام

      دانشجویا دانشگاه تهران از بهنرین جوانان کشور هستند لطفا مراعات کنید انها فقط میگویند پوشش یک امر خصوصی است .انهارا مهاجر نکنید

    • بدون نام

      خداییش آگه قرار آدم در بک خانواده مسلمان به دنیا بیاد . بهتره آدم پسر باشه . چون به عنوان یک دختر و زن بیشترین فشار را باید تحمل کنی نود درصد گناهان به نحوی به زنها ارتباط پیدا میکند و مجازات زنان شدیدتر است.

    • بدون نام

      چرا الکلی از طرف مردم حرف میزنی ، من که هیچ اعتراضی نسبت به دانشجوها ندارم ، تازه کار دیروزشون خیلی هم خوب بود

    • بدون نام

      ما مردم شکایتی نداریم لطفاً فقط از طرف خودتان صحبت کنید.

    • بدون نام

      برو کشکت را بصاب

    • بدون نام

      آنقدر به این دانشجوها رو دادن که دیگه بی حرمتی و بیشرفی برایشان معنا نداره .

    • بدون نام

      اگر به شمااها شده پس توهین نبوده.گل گفتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا عزای عمومی در این باره اعلام نمایید.!!!»

    • بدون نام

      وقتی زن ارزشی برای خود قائل نباشد.وگوهر وجودش رابه بی بندباری وبه نگاه هرزه وشهوترانی بسپاردوولنگاری راجزو ازادی وحقوق برابری خودباجنس مخالف بداند عملا شما نمی توانید کاری کنید این زن میبایست درکانون تربیتی خانواده پی به ارزش واقعی خودمیبرد.اکنون بعضی دختران متوجه آسیب روحی وروانی خود ناشی ازارتباط باجنس مخالف نمی شوند چرا؟چون متوجه نیستند تنشان برای جنس مخالف ارزش بیشتری دارد تا گوهر وجودشان،جنس مخالف دنبال کام جویی است،وقتی عرضه مفت برای بهره وری وجود دارد ،استفاده میکند،جنس مخالف هیچ اهمیتی نمی دهد آسیب روحی یک دختر وزن یعنی چه؟لذا تابعضی اززنان نفهمند حفظگوهر وجود یعنی چه حجاب اجباری کارساز نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ امیدی به درمان تو یکی نیست چون در جایی بزرگ شدی که همه چیز را به مسائل جنسی ربط دادن

    • ییخ

      شما اونجا بودید؟

    • بدون نام

      اگه من وامثال من جزء مردم به حساب میارین مااعتراضی نداریم حاج آقاچراهرجااحساس خطرمیکنین اززبان ماحرف میزنین

    • بدون نام

      برو بابا کشورو کردین غم کده

    • الکساندر

      بله یه مشت بیغیرت به خدا واحکامش ناراخت نشدند
      لعنت برروزه خواران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج