جاباما
۸۶۳۴۸۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

یک گزینه مربیگری استقلال، دو بار سکته کرده!

کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اسپانسر باشگاه نه قرار ملاقات می‌گذارد و نه جواب تلفن می‌دهد و در عین حال از باشگاه استقلال نیز بهره‌برداری می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اعتصاب بازیکنان این تیم در تمرین امروز (سه‌شنبه) به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان، اظهار داشت: از روزی که به باشگاه آمدیم، با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدیم. وظایف هیئت مدیره مشخص است، اما فکر می‌کنند هیئت مدیره بانک است و این تصور به وجود آمده که هر کسی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل می‌شود، با خودش پول می‌آورد. آدم‌هایی که در این فوتبال پول آوردند، سرنوشت‌شان مشخص است که از کجا پول آوردند و به کجا کشیده شدند.

8 میلیارد و 200 میلیون تومان از اسپانسر طلب داریم

وی افزود: اسپانسری داریم که یکسری موارد را در زمان مشخص به باشگاه تعهد کرده بود که متأسفانه تا امروز هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از تعهدات عقب افتاده است و همین مبلغ را نیز باید اول خرداد بدهند. تفاهم‌نامه آن موجود است و مدیران اجرایی باشگاه می‌توانند آن را نشان دهند. کل طلبی که تا این مرحله باید به بازیکنان پرداخت می‌شد، پنج میلیارد تومان است که بخش دیگری نیز باید در زمان بعدی پرداخت می‌شد. یک بخش از این پول صرف تمدید قرارداد فصل آینده بازیکنان می‌شود.

جواب تلفن نمی‌دهند، اما از لوگوی استقلال بهره‌برداری می‌کنند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: این کار تا امروز توسط مدیران اجرایی باشگاه پیگیری می‌شد، اما اسپانسر باشگاه نه قرار ملاقات می‌گذارد و نه جواب تلفن می‌دهد. هر چقدر مقامات بالاتر از مدیرعامل پیگیری می‌کنند، متأسفانه پاسخ مناسبی دریافت نمی‌شود. این بحران توسط اسپانسر به وجود آمده و طبق این قرارداد مدیرعامل و ارکان اجرایی باشگاه به بازیکنان قول داده بودند. به خاطر اتفاقی که افتاده، جلسه اضطراری از سوی امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال با اعضای هیئت مدیره برقرار شده است تا از این مرحله بگذریم.

یک گزینه مربیگری استقلال، دو بار سکته کرده!

ما این وجه را تأمین کرده و برای آینده نیز فکری خواهیم کرد. بازیکنان حق دارند، چون باید تا این مرحله از فصل، 60 درصد پول‌شان را می‌گرفتند. مدیران اجرایی باشگاه نیز بر باور تعهدات اسپانسر، قول داده بودند. متأسفانه نه پول اسپانسر وصول می‌شود، نه وقت ملاقات می‌دهند، آن وقت از لوگوی استقلال بهره‌برداری نیز می‌کنند.

هر مدیری به استقلال آمده، در آرامش کار نکرده است

منزوی با اشاره به قراردادهای قبلی باشگاه استقلال با اسپانسرها ادامه داد: روز گذشته متوجه مسئله‌ای شدیم که متعجب‌مان کرد. ذی‌حساب باشگاه گزارش داده که اسپانسر یکی دو فصل پیش استقلال 28 میلیارد تومان به باشگاه بدهکار است. به واحد حقوقی باشگاه گفته‌ایم خیلی زود دنبال این کار را بگیرند. ما از این به بعد، با کسی شوخی نداریم و کوتاه نمی‌آییم.

هوادار از ما گله و فکر می‌کند افراد منفعلی هستیم، اما از درون باشگاه خبر ندارند. مدیران قبلی استقلال نیز این مشکلات را داشتند. هر کسی در این چند سال به استقلال آمده، در آرامش مدیریت نکرده است. اینکه بگوییم ما مدیران جدید خوب هستیم و مدیران قبلی بد، درست نیست. همه فکر می‌کنند بهترین کار را انجام می‌دهند. شاید پس از ما افراد دیگری بیایند و کار خودشان را قبول داشته باشند، اما در شرایط ما قرار نداشته‌اند. دیگر مسائل داوری و تبعیض‌هایی که به ضرر استقلال در لیگ امسال به وجود آمده است، جای خود را دارد و این مسائل نیز جای خود را.

این روند آبروی ما را می‌برد

وی تصریح کرد: از ما می‌پرسند شما برای چه به باشگاه آمده‌اید. اگر این سؤال را بپرسند، بیلان مالی را نشان می‌دهیم. یکسری اتفاقات از قبل افتاده و قراردادهایی امضاء شده است که در حال پیگیری آنها هستیم. استقلال در تاریخی طبق قرارداد با اسپانسر، پیراهن را می‌پوشیده، اما پولی دریافت نشده است، از طرفی، جواب تلفن را هم نمی‌دهند.

ما نیز تلاش خود را می‌کنیم و بیکار ننشسته‌ایم. طی چهار پنج ساعت آینده فکری برای این مسئله می‌کنیم، ما شرایط‌مان بغرنج است. شرایط اقتصادی کشور یک طرف، اما شرایط اقتصادی استقلال چیز دیگری است. ما باید طی چهار پنج ساعت دیگر فکر اساسی بکنیم، چرا که این روند هم آبروی خودمان را می‌برد و هم هواداران را خون به دل می‌کند و همین‌طور بازیکنی را که زحمت می‌کشد، عصبی می‌کند.

آقایان فکر کردند به استقلال می‌توانند ضربه بزنند

عضو هیئت مدیره استقلال با گلایه از شرایط حاکم بر باشگاه، افزود: آقایان فکر کردند استقلال ضعیف است، اما این‌طور نیست. دوستان از این خواب بیرون بیایند. کسی که فکر کرده با این روش می‌تواند ضربه بزند، اشتباه کرده است. شیر پیر شده، اما همیشه شیر است. ما الان سربسته صحبت می‌کنیم، اما لازم باشد به عنوان عضو هیئت مدیره و یک استقلالی با سند و مدرک صحبت کرده و همه چیز را روی دایره می‌گذاریم تا نتوانند در این مملکت هر کاری بکنند یا هواداران به آنها سرویس بدهند.

گزینه مدنظر ما گفته است شما که تحریم هستید، چطور پولم را می‌دهید؟

منزوی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرگزاری تسنیم، درباره شایعه تحریم تمرین بازیکنان برای اینکه مربی فصل بعد استقلال ایرانی باشد، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. تحریم ابعاد مختلفی دارد. نماینده ما با مربیان خارجی صحبت کرده است. یک نفر گفته دخترم مقیم آمریکاست و نمی‌توانم به ایران بیایم.

معاونت ورزشی باشگاه با خیلی از گزینه‌ها که صحبت می‌کند، اولین سؤالی که می‌پرسند این است که به ایرانی می‌آیی یا نه؟ وقتی معاونت ورزشی به گزینه‌ای می‌رسد آن را در کمیته فنی مطرح می‌کند تا گزینه مذکور بررسی شود. برخی از مربیان مدنظر می‌گویند شما که تحریم هستید و نمی‌توانید دلار جابه‌جا کنید، چطور می‌خواهید پول من را بدهید؟

ایجنت‌ها ما را تهدید می‌کنند!

منزوی ادامه داد: سوابق دو مربی دیگر را نیز بررسی کردیم که یکی از آنها دو بار سکته قلبی کرده و دیگری هم تیمش کمتر از هفت گل نخورده است! آنقدر ایجنت وجود دارد که گزینه‌های خودشان را معرفی کنند، اما گروهی نیز در باشگاه مشغول بررسی گزینه‌ها هستند. برخی از ایجنت‌ها نیز تهدید می‌کنند که اگر با گزینه ما توافق نکنید، شما را می‌زنیم! این از آن کارهایی است که با آن روبه‌رو شده‌ایم. فارغ از این مسائل چهار پنج گزینه در کمیته فنی در حال بررسی هستند. کار کمیته فنی کار اصلی است و اصلاً تشریفاتی نیست.

لیست فصل بعد استقلال مشخص است

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: در رابطه با تمدید قرارداد بازیکنان، در ابتدا باید تعهد مالی امسال را انجام دهیم. لیست‌مان برای فصل بعد مشخص است و از روز جمعه روند تمدید قرارداد بازیکنان استارت زده می‌شود. اراده این است که اسکلت اصلی را حفظ کنیم، اما اعصاب همه‌ی ما به اندازه هواداران خرد است. یکسری افراد اطلاعاتی ندارند. ما از طریق شما صحبت کردیم تا در جریان قرار بگیرند که نگویند هیئت مدیره چه کاره است. وقتی در اتاق شیشه‌ای می‌نشینید، باید تحمل داشته باشید. ما این تحمل را داریم و مشکلات‌مان تقصیر هیچ‌کس نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زرشک ......

    • برانکوی کبیر

      ولخرجی نکنید برید بابا پنجعلی را بیاریدخخخخخخ

    • بدون نام

      همین سکته ای بهتر از کفتربازه شاید دلال نباشه

    • بدون نام

      این کیسه کشا هم هر مربی رو باره گند می زنه به تیم. سوراخشون

    • N

      خخ

    • بدون نام

      با وجود دولت فعلی
      و
      کادر هیئت مدیره خنثی و منفعل
      تا1400 استقلال قهرمان نخواهد شد.
      این خط
      این نشان

    • بدون نام

      فقط امیردخان

    • بدون نام

      شمابریدگواردیولاروبیارید بازهم فایده نداره مشکل ازمربی نیست مشکل ریشه ای هستش

    • بدون نام

      اقای منزوی شما که مشخصه گوشه گیر هستی و دروغگوی محض. اگر بحث رابطه نبود و بجاش ظابطه تو کار یود شخصی مثل تورا به عنوان آبدارچی هم قبول نمیکردن . فوتبال ی علم پیچیده و مدیریت فوتبالی پیچیده تر که امثال تو هیچی سرتون نمیشه

    • بدون نام

      الان فوتبال شده جزو ارکان اصلی اقتصاد و متاسفانه شماها یک درصد هم علم و تجربه اینکار را ندارید ولی بجاش استاد فریبکاری و فرا فکنی هستید .پیشنهاد میکنم با وجود اینهمه ترفند و دوز و کلک که بلدید برید شعبده باز شوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج