۸۶۳۴۹۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تدابیر ویژه پلیس برای ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از تدابیر ویژه پلیس برای برقراری فضای مناسب در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از تدابیر ویژه پلیس برای برقراری فضای مناسب در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان با تبریک ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس همه تدابیر لازم را برای برقراری فضای مناسب در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

وی گفت: با حاکم شدن فضایه معنوی بر کشور در ماه مبارک رمضان، پایبندی مردم نیز به رعایت شئونات اسلامی نیز افزایش میابد و امید است جرایم در این ماه همانند سال های گذشته کاهش داشته باشد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: پلیس در سطح شرق استان تهران از هم اکنون فضا را برای مراسمات این ماه و راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.

وی افزود: پلیس در ماه رمضان تدابیر ویژه ای را برای رفاه حال هموطنان در نظر گرفته و ضمن حضور پررنگ در معابر شهری خصوصا به هنگام افطار و سحر با فعال کردن گشت های نظامی زمینه ی آرامش و آسایش بیشتر مردم روزه دار را فراهم می کند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه یکی از طرح های پلیس در ماه مبارک رمضان حضور در تفرج گاها و پارک های سطح شهر است، ادامه داد: پلیس سعی دارد‌ با حضور پررنگ خود در این مکان ها با کسانی که بخواهد امنیت را خدشه دار کند برخورد قانونی انجام دهد.

ناظری بیان کرد: فعالیت اغذیه فروشان و مراکز پذیرایی در ماه مبارک رمضان تا یک ساعت قبل اذان مغرب ممنوع بوده و وظیفه پذیرایی از مسافران نیز بر عهده واحدهای پذیرایی بین راهی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: پلیس در ماه مبارک رمضان با نظارت کامل به واحد های صنفی از جمله اغذیه فروشی ها، مراکز پذیرایی،کافی شاپ ها و.... با این دسته از واحدها ومتصدیانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند قاطعانه برخورد و نسبت به تعطیلی انها اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: مردم و افرادی که به دلیل مسافرت، بیماری و عوامل دیگر قادر به روزه گرفتن نیستند از هر گونه اعمال و رفتاری که تظاهر به روزه خواری کند خودداری کنند و طبق قانون روزه خواری در منظر عموم ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: پلیس با اجرای طرح های مختلف جهت روان سازی ترافیک در محور های منتهی به محل برگزاری مجالس و سخنرانی ها در ماه مبارک رمضان اقدام خواهد کرد و برای تأمین امنیت مطلوب و رفاه حال شهروندان ، حضور گسترده ای در مراسمات، مساجد و تکایا خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان اذعان داشت: با همکاری و تعامل خوب مردم و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر جرایم کنترل و ناهنجاری های اجتماعی کاهش میابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باور کنید فقط شعار میدهند هرجا که اینها حضور دارند ازدحام وشلوغی بیشتره وهر کجا که نیستند ترافیک آرام وروانه انقدر داد وفریاد میکنند که خیابان را با سر حالیز اشتباه میگیرند بسیار بی فرهنگ برخورد میکنند مردم ازشما خیلی انتظار ادب ونزاکت را دارند نه اینکه مثل ارزل با مردم رفتار کنید وپیرهن در تنشان پاره کنید گاهی اوقات فکر میکنیم که لباس این بنده خدا را حیوان درنده ای پاره کرده شاءنو شخصیت شما بیش از اینها است با مردم مثل انسان رفتار کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج