۸۶۳۵۵۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

انتخاب اول، دوم و سوم قلعه‌نویی، سپاهان است

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید در جلسه ای که میان مدیران باشگاه لیگ برتری ترتیب داده شده، به صورت مستقیم در مورد عدم جذب بازیکن خارجی به آنها دستوری نداده اند.

ورزش سه: مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان امروز در جلسه ای با سایر مدیران باشگاه های فوتبال کشور شرکت داشت؛ جلسه ای که محتوای آن بررسی وضعیت فوتبال کشور برای پیدا کردن راه حل بود تا فصل آینده از میزان مشکلات کاسته شود.

به همین دلیل با مسعود تابش ارتباط تلفنی برگزار کردیم و از او در رابطه با آخرین شرایط تیم فوتبال سپاهان پرسیدیم. او در این رابطه گفت: وضعیت خوب است و کماکان امیدوار به قهرمانی هستیم؛ البته با توجه به همه کم لطفی ها که البته صلاح نیست در موردشان صحبت کنیم. یک بازی دیگر در لیگ و دو بازی دیگر در جام حذفی داریم و قرار شد در مصاحبه ها کمتر در مورد مسائل داوری صحبت شود.

ما کماکان امیدوار هستیم که هم استقلال خوزستان مقابل ما جوانمردانه بازی کند و انتظار داریم پارس جنوبی در بازی آخر مقابل پرسپولیس تهران هم یک بازی جوانمردانه داشته باشد تا هر کس لیاقت دارد، قهرمان شود. اما چیزی که مهم است، اینکه ما کماکان به قهرمانی امیدوار هستیم.

سوال بعدی ما از مسعود تابش در مورد جلسه ای بود که میان او و سایر مدیران باشگاهی امروز برگزار شد. مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال گفت: ما هم امروز جلسه داشتیم و هم هفته گذشته. البته در جلسه هفته گذشته برخی از باشگاه ها غائب بودند ولی امروز تمام باشگاه های لیگ برتری حضور داشتند، حتی مدیر عامل شاهین شهرداری بوشهر و گل گهرسیرجان. محتوای جلسه در مورد فصل آینده بود؛ اینکه لیگ اقتصادی تر و بهتر برگزار شود. بیشتر در مورد چگونگی برگزاری بهتر فصل آینده صحبت شد.

انتخاب اول، دوم و سوم قلعه‌نویی، سپاهان است

از تابش پرسیدیم آیا در این جلسه به آنها توصیه شده که در فصل آینده بازیکنان خارجی به خدمت نگیرند. تابش توضیح داد: به این صورت نگفتند نگیرید؛ گفتند سعی کنید با این شرایط ارزی و اقتصادی بازیکن خارجی هم اگر می گیرید، کیفیت خوبی داشته باشد. خب بازیکن خارجی خوب هم قیمتش بالا است. نظر این بود با توجه به شرایط ارزی در صورت امکان بازیکن خارجی نگیرید. گفتند تلاش کنید بازیکنان خارجی نگیرید و اگر بازیکن جذب می کنید، سعی کنید با ریال با آنها قرارداد ببندید. البته این موضوع هم مطرح شد که به نمایندگان آسیایی بیشتر باید کمک شود. به هیچ وجه اما به صورت قطعی نگفتند بازیکن نگیرید؛ گفتند اگر می توانید نگیرید و واقعا هم سخت است. حالا باید ببینیم شرایط چطور می شود.

در مورد داوری و بهبود کیفیت آن هم در جلسه صحبت شد؟ تابش گفت: قرار شد در این زمینه و برای حل مشکلات مدیران باشگاه ها جلسات بیشتری با هم داشته باشند. به هر حال یکی از راه کارها بحث آموزش است و اینکه تبعیض نباید وجود داشته باشد. ما خودمان برای نصب VAR در نقش جهان اعلام آمادگی کردیم. گفته اند 140 هزار دلار با ارز 8 هشت هزار تومانی هزینه دارد. حالا نمی دانم با این نوسانات دلار چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. البته در تامین امکانات دیگری هم هستیم.

از تابش در مورد مسائل دیگری که در جلسه مطرح شد هم پرسیدیم و او عنوان کرد: بحث تجهیز و بهینه سازی بلیت فروشی برای هواداران، استقرار گیت های ورودی، شماره گذاری صندلی ها و سایر موارد مرتبط با رفاه تماشاگران مطرح شد تا امکانات مناسب رفاهی برای آنها در نظر گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: کانون هواداران باشگاه ها فعلا تعلیق است؛ باید راه کار مناسبی برای تغییر شرایط در نظر گرفته شود. در برخی از مواردِ کانون ها باید اصلاح شود. باید به فرهنگ سازی پرداخت و به آنها آموزش داد. ما خومان دنبال این هستیم که راه کارهای مناسبی برای بهبود شرایط کانون هواداران پیدا کنیم.

تابش سپس به اهمیت مسائل مالی برای فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از فحاشی در ورزشگاه ها باید فرهنگ سازی شود. ما هزینه و سرمایه گذاری روی فرهنگ نکرده ایم. باشگاه سپاهان درصدد در نظر گرفتن بودجه فرهنگی است، اما در اینجا اگر باشگاه ها به درآمدهای فوتبال نرسند، مشکل ساز می شود. درآمد فوتبال را باید به فوتبال بدهند و یکی از آنها حق پخش تلویزیونی است و گفتند که دنبال راه کار برای این موضوع هستند. کپی رایت هم داستان خودش را دارد. این ها به هر حال باید یک روزی درست شود و اگر درآمدهای فوتبال تحصیل شود، خیلی چیزها درست می شود و می توان فرهنگ سازی کرد. اگر مشکلات اقتصادی باشگاه ها حل شود خیلی مسائل حل می شود.

خیلی ها فکر می کنند سپاهان مشکل مالی ندارد ولی ما 70 تیم قهرمانی داریم که مدیریت آنها آسان نیست. ورزشگاه های ما باید درست شود تا هوادار مشکل پیدا نکند. صندلی هوادار باید مشخص شود تا وقتی هواداری بین نیمه برای استراحت می رود، مشکلی نداشته باشد و اینطوری هوادار با شرایط بهتری بازی را می بیند و عصبانی هم نمی شود.

تابش توضیحاتش را با صحبت در مورد اقداماتی که قرار است در نقش جهان انجام شود، از سر گرفت: ما دنبال بلیت فروشی اینترنتی و نصب دوربین های مداربسته هستیم تا کنترل بیشتری داشته باشیم.

از تابش در مورد درآمدهایی که طی لیگ هجدهم سپاهان از سازمان لیگ گرفته پرسیدیم و او توضیح داد: عملا هیچی. 70 میلیون قرار است بدهند؛ 150 میلیون تومان هم قبلا داده اند ولی 700 میلیون به عنوان ارزش افزوده ما را بدهکار کرده اند. اما برای این مبلغ باید صورت وضعیت و صورت حساب ها ارائه شود. ما ارزش افزوده را در اصفهان دادیم و دوباره باید بدهیم. امور مالی ما برای پیگیری این موضوع به تهران خواهد آمد تا مسئولین مالی سازمان لیگ جلسه برگزار کند.

از تابش در مورد امیرقلعه نویی و صحبت هایی که در مورد پیوستنش به استقلال وجود دارد، سوال کردیم. او در این زمینه تاکید کرد: آقای قلعه نویی خودشان چنین چیزی را عنوان نمی کنند؛ انتخاب اول و دوم و سوم ایشان سپاهان است.

در نهایت سوال پایانی ما از تابش در مورد این بود که با توجه به اظهاراتش در آخرین مصاحبه آیا اشتباهات داوری را سهوی می داند یا خیر که گفت: متاسفانه تمرکز بازیکنان ما در زمین به هم ریخته می شود. دقیقه 3 برای ما پنالتی عجیب و غرب می گیرند. دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. امیدوارم بازی های هفته آخر جوانمردانه باشد و همینطور امیدوارم اشتباهاتی که در داوری هفته گذشته رخ داد، سهوی باشد نه عمدی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرمودند:
      (یک بازی دیگر در لیگ و دو بازی دیگر در جام حذفی داریم)
      بنده خدا باورش شده که به فینال جام حذفی میرسه

    • ممد دانیالی!

      انسان به امید زنده است! الکی هم که شده امیدوار باشید! بهتر از هیچیه!!

    • ناشناس!

      اشتباهات که بی شک سهوی است و داوران ما شریف هستند ولی چیزی که هست اینه که این اشتباهات تا کجا میخاد ادامه داشته باشه من فکر کنم! بهترین راه تجهیز ورزشگاه به سیستم VAR باشد که کمک داور است و صدای مردم نیز می خوابد!!

    • اصلان

      قلعه نوبااون همه سابقه دراستقلال ,دورزد اومدسپاهان بخاطرپول ,حالامگه فقط مسایل مالی تاثیربزاره روتصمیمش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج