جاباما
۸۶۳۶۵۴
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

لزوم ساماندهی مجری‌ها در تلویزیون

برخورد اصولی معاون سیما با حضور یک خواننده پاپ به‌عنوان مجری برنامه قبل از افطار یکی از شبکه‌ها، باید مقدمه‌ای برای ساماندهی حضور سلبریتی‌ها در تلویزیون باشد.

روزنامه کیهان: برخورد اصولی معاون سیما با حضور یک خواننده پاپ به‌عنوان مجری برنامه قبل از افطار یکی از شبکه‌ها، باید مقدمه‌ای برای ساماندهی حضور سلبریتی‌ها در تلویزیون باشد.

لزوم ساماندهی مجری‌ها در تلویزیون

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اعلام شده بود برنامه جایگزین ماه عسل با عنوان «ماه ماه» و با اجرای خواننده پاپ، بنیامین بهادری روی آنتن می‌رود، اما با اقدام مثبت معاون سیما، از اجرای برنامه قبل از افطار شبکه سه توسط یک سلبریتی جلوگیری به‌عمل آمد. علت این مسئله نیز نامناسب بودن اجرای برنامه‌ای در آستانه افطار توسط یک خواننده و همچنین فقدان تجربه اجرا توسط وی بود. اما این مسئله تنها به بهادری محدود نمی‌شود. چرا که افراد دیگری با همین ویژگی‌ها، و صرفا به خاطر «مشهور بودن» اجرای برنامه‌هایی در سیما را برعهده گرفته‌اند. به‌طور مثال، شهره سلطانی، بازیگری است که بدون سابقه و تجربه قبلی، مجری برنامه ماه رمضان شده است. آن هم در شرایطی که قبلا در فضای مجازی، سبک زندگی غربی و سگ‌بازی را تبلیغ می‌کرد.

بنابراین به نظر می‌رسد که مدیریت سیما باید سیاست و برخوردی یکسان را با همه چهره‌های مشهور داشته باشد و یک قانون برای همه به اجرا گذاشته شود.

محمدحسین رجبی‌دوانی، استاد دانشگاه و پژوهشگر دینی و مذهبی نیز در مصاحبه با تسنیم به برخی از مجریان صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: بسیاری اعتقاد دارند این روزها تلویزیون برای استفاده از مجری، یک رویه بی‌حساب‌وکتابی دارد؛ این انتقاد به‌شدت بر صداوسیما وارد است، چرا که به‌واسطه این نوع رفتارها‌ و برخوردهای غیرحرفه‌ای، برخی از مجریان باسابقه مذهبی و انقلابی کنار گذاشته شدند و بازیگران سینمایی را به‌عنوان مجری آوردند. بعضاً این‌ها نه رنگ‌ و روی انقلابی دارند و نه مذهبی!

وی اضافه کرد: صرف اینکه برنامه را با یک «به نام خدایی» شروع کنند ظاهراً برای صدا و سیما کافی است و این‌که محتوا چیست، چه‌کسانی هستند و از طریق صدا و سیما این افراد چه به خورد جامعه می‌دهند ظاهراً مهم نیست، کما اینکه یکی از این بازیگران سینما که با وقاحت در فضای مجازی به سگ‌بازی خودش اعتراف و افتخار کرده مجری یک برنامه مناسبتی ماه رمضان می‌شود که این اتفاق، فاجعه است. به‌طور کلی تا وقتی که فضای سینمای ما پاک و سینماگران ما در تراز انقلاب اسلامی نباشند، به‌ نظر من یک چنین میدان دادن‌هایی به برخی از بازیگران سینما، خیانت به آرمان‌های انقلاب و خلاف انتظاری است که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب از صدا و سیما داشته‌ و دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی انگیزه

      نگارنده یک تندرو لطفا عقاید وتراوشات مغز معیوب خودتون رو به خورد مردم ندین

    • بدون نام

      چرا از نیروهای متخصص استفاده نمیشه چرا هیچکس سرجاش نیست

    • بدون نام

      واقعا حرف درستی زده خود تلوزیون داره بداموزی اموزش میدهد

    • بدون نام

      همشون ملوچک مسولین وصداسیمای میلی دروغگوبدردنخورخاین

    • بدون نام

      توی کشور ما تخصص معنا ندارد پول وقد وبالا وزیبایی معنا دارد وسفارش هم بشی فبها سیمای ما رسالت خود را فراموش کرده چون مدیرانش مدیر ومدبر نیستند دقت در انتخاب مجری خوب ندارند مجری توانمندی که را که کنار می گذارند در حال حاضر خیلی از مجریان خوب را نمیبینیم خوب باعث میشود مردم بسوی ماهواره بروند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج