۸۶۳۷۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مربیانی که در هفته سی‌ام تعیین‌کننده هستند

پنج سرمربی در هفته سی‌ام باید تیم‌هایشان را آماده یک نبرد شرافتمندانه کنند.

ایلنا: تنها یک بازی دیگر برای هر تیم باقی مانده تا جایگاهش در جدول را در فصل هجدهم مشخص کند. صرف نظر از اینکه هر تیم با کسب نتیجه مورد نظر در هفته آخر چقدر می‌تواند در جدول تغییر مکان بدهد، برخی از تیم‌ها هنوز درگیر سرنوشت قهرمانی، کسب سهمیه و بقا در لیگ هستند و سایرین تنها کمی جایگاهشان بالاتر یا پایین‌تر برود ولی تاثیری در سرنوشت تیم‌شان نخواهد داشت.

از همین رو انگیزه تیم‌ها در این هفته از رقابت‌ها متفاوت است و بدین ترتیب چند تیم که مقابل تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی، سهمیه و بقا قرار می‌گیرند در سرنوشت لیگ تاثیر گذار هستند. تیم‌هایی که نتیجه بازی برای خودشان اهمیت زیادی ندارد ولی اخلاق و فوتبال شرافتمندانه حکم می‌کند به خاطر رقابت حریف‌شان با تیم‌های دیگر، در این بازی‌ها با قوای کامل حاضر شوند. این تیم‌ها و مربیانشان به شرح زیر هستند:

مهدی تارتار - پارس جم

مهدی تارتار روی نیمکت پارس جم این هفته حساس‌ترین ماموریت ممکن را بر عهده دارد. او باید در شرایطی به مصاف پرسپولیس برود که حریف سرخپوش به یک تساوی برای برپایی جشن قهرمانی نیاز دارد. این در حالیست که از چند هفته قبل در خصوص این تقابل صحبت می‌شد و سابقه پرسپولیسی تارتار هم در این میان حاشیه‌ساز شد. تارتار اعلام کرده تیمش را با تمام وجود برای شکست پرسپولیس به میدان می‌فرستند. نتیجه این دیدار برای سپاهان که تنها رقیب سرخپوشان در مسیر قهرمانی است اهمیت زیادی دارد.

محمد علوی - استقلال خوزستان

آبی‌های خوزستانی سقوطشان مدتی است قطعی شده و شانس تغییر مکان در جدول را ندارند و شاید بی‌انگیزه‌ترین تیم در هفته سی‌ام لیگ برتر باشند. با این حال آنها بازی حساسی در اصفهان مقابل سپاهان دارند که سرنوشت‌ساز است. سپاهان هم شانس قهرمانی دارد و هم در کورس سهمیه با چند تیم دیگر رقابت می‌کند و خیلی‌ها می‌گویند با توجه به شرایط استقلال خوزستان، شاگردان قلعه‌نویی از پیش برنده هستند. باید دید شاگردان علوی می‌توانند روی این فرضیه خط بطلان بکشند یا نه.

علیرضا منصوریان - ذوب آهن

سبزهای اصفهانی این روزها حسابی در اوج آمادگی هستند و به عقیده خیلی از فوتبال‌دوستان بهترین تیم حال حاضر لیگ این تیم است. ذوب آهن طبق گفته بازیکنان و کادرفنی برای رسیدن به جایگاه ششم جدول تلاش می‌کنند تا فصل را در بهترین شرایط ممکن به پایان برسانند و این یعنی آنها برای بازی آخر خیلی هم بی‌انگیزه نیستند ولی اهمیت اصلی بازی آنها حضور نفت مسجد سلیمان در رقابت برای بقا با سپیدرود است.

افشین قطبی - فولاد

فولاد و قطبی هم مثل ذوب آهن و منصوریان می‌خواهند با بالاترین جایگاه ممکن فصل را تمام کنند و در این مسیر تقابل سختی با با تراکتورسازی خواهند داشت. تراکتور در کورس کسب سهمیه با استقلال، سپاهان و پدیده قرار دارد و نتیجه این بازی در این کورس موثر خواهد بود.

رضا مهاجری - ماشین‌سازی

ماشین‌سازی در خانه میزبان پدیده است و حریف مشهدی هم یکی از تیم‌های حاضر در کورس سهمیه لیگ برتر. ماشین‌سازان که هفته گذشته بازی محکمی جلوی پرسپولیس انجام دادند نشان دادند بی‌اهمیت بودن بازی برایشان باعث نمی‌شود بی‌انگیزه در زمین ظاهر شوند. خصوصاً که می‌خواهند لیگ را در تبریز با برد به پایان برسانند.

مورد ویژه: استقلال - سپیدرودرشت

این دیدار تنها بازی هفته سی‌ام است که نتیجه آن برای هر دو تیم مهم و سرنوشت‌ساز است. یک طرف استقلال تهران است که برای کسب سهمیه آسیایی نیاز به ۳ امتیاز بازی خانگی دارد و از سوی دیگر سپیدرود از آخرین شانس باقی مانده برای بقا در لیگ برتر استفاده می‌کند و حتما باید استقلال را شکست دهد و تساوی هم آنها را حفظ نمی‌کند. برای همین در این دیدار نباید دنبال مساله خاصی مثل انگیزه و بازی شرافتمندانه گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج