۸۶۳۹۷۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

توقیف تریلی حامل مواد مخدر در خراسان شمالی

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی از کشف و ضبط بیش از ۷۰ کیلوگرم تریاک و توقیف یک دستگاه تریلی در این استان خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: علیرضا مظاهری اظهار کرد: با اقدامات جهادی پلیس خراسان شمالی، کارکنان مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان در یک عملیات ۷۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند و در این رابطه یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودروی تریلی توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه عزم و اراده در حوزه پلیس با قاچاقچیان مبارزه مواد مخدر و عرضه‌کنندگان مواد مخدر اولویت اساسی نیروی انتظامی است افزود: درخواست ما از هم‌استانی‌ها این است که هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه‌دارند با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند تا در اسرع وقت به مسئله ورود پیداکرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی بیان کرد: به برکت خون پاک شهدای والامقام، حضور علمای شایسته و برجسته و مردمانی ولایتمدار استان خراسان شمالی جزو استان‌های امن کشور است.

وی تصریح کرد: توصیه و تذکر ما به هم‌استانی‌های عزیز این است که مشارکت همگانی در امر مبارزه با مواد مخدر داشته باشند چراکه مواد مخدر خانمان‌سوز بوده و می‌تواند زندگی هر خانواده و جوانی را به سمت نابودی بکشاند که بی‌شک اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در این زمینه می‌تواند نقش اساسی ایفا کند که امیدواریم این مسئله موردتوجه واقع شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: از دستگاه‌های مربوطه و سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط و نیز مردم در ارتباط با موفقیت‌های پلیس تشکر و قدردانی می‌کنیم و امسال با مجاهدت و تلاش پلیس اقدامات مناسبی در این زمینه انجام‌یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وانک علا خلق عظیم

      خدا لعنتتون کنه کثافتهای بیشرف جوانان مملکت بدبخت کردین چقدر مرگ میر طلاق ولگردی دزدی قتل از اعتیاد جوانان خدا عاقبت هرکسی در این کار دست دارد سیاه کنه

    • بدون نام

      ایران حق نداره جلوموادمخدربه اروپابگیره چون اروپاخودش درافغانستان حضورداره همانجا ناتوخودش اقدام کنه

    • بدون نام

      اطلاعات میخواید استانهای خراسان نام هم مرز کشور دوست و برادر افغانستانه همونطور که روزانه افغان از مرز قاچاقی میاد روزانه هم مواد از مرز میاد ولی خب شما درگیر محور مقاومتید و همه چی براتون مهمه جز ایران

    • بدون نام

      برعکس شده به افغانستان صادرمیش ارزش پولشون بالاترازایران تواین تاریخ چندهزارساله نبودارزش پول ایران اینقدرپایین باش ازافغانستانم پایین باش کشوراویزون مفت خوربی غیرت وموزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج