جاباما
۸۶۴۰۵۲
۲ نظر
۵۰۵۴
۲ نظر
۵۰۵۴
پ

ترس سلنا گومز از یک هیولا

خواننده و بازیگر آمریکایی که امسال"مردگان نمی‌میرند" در ژانر زامبی را در در جشنواره فیلم کن دارد، در کنفرانس مطبوعاتی این فیلم از یک هیولا سخن گفت.

ایران آرت: آخرین نقش "سلینا گمز" ممکن است در فیلمی ترسناک و گاهی سرگرم‌کننده و طنز در گونه‌ی زامبی باشد، اما این خواننده و بازیگر در کنفرانس مطبوعاتی فیلم "مردگان نمی‌میرند" (The Dead Don't Die) به کارگردانی "جیم جارموش" در کن، از هیولایی دیگر سخن می‌گوید: شبکه‌های اجتماعی. زامبی‌های این فیلم که در شب افتتاحیه‌ی جشنواره به نمایش درآمد، گوشی‌های موبایل در دست دارند. ساعاتی پیش وقتی که از گومز سؤال می‌شود شبکه‌های اجتماعی چه تأثیری بر فرهنگ کنونی انسان‌ها دارند، او پاسخی صادقانه می‌دهد.

ترس سلنا گومز از یک هیولا

گومز می‌گوید: "روشن است که دنیای امروز وضعیت بسامانی ندارد. باید بگویم به ویژه برای نسل من، شبکه‌های اجتماعی بسیار خطرناک بوده است. وقتی می‌بینم که دختران و پسران جوان چگونه در معرض خطرند به وحشت می‌افتم. از اخبار اطلاعی ندارند. به نظر من بدون تردید آسیب زننده و خطرناک است. فکر نمی‌کنم گاهی اطلاعات درستی در اختیار افراد قرار بگیرد."

در آخرین فیلم جارموش که بازیگران درخشانی از جمله "بیل ماری"، "تیلدا سوئینتون"، "آدام درایور"، "رزی پرز"، "کلویی سوینی"، "دنی گلاوری"، "آستین باتلر"، "ایگی پاپ"، "تام ویتس" و "کارول کین" نقش‌آفرینی کرده‌اند، به مباحث دنیای امروز اشارات مختلفی می‌شود.

جدا از ارجاعات متعدد به ترامپ و هیولاهایی که به گوشی‌های موبایل خود وابستگی شدید دارند، فیلم مردمی (یا زامبی‌هایی) را نقد می‌کند که روح خود را به مصرف‌گرایی، حرص، و تملک مادی فروخته‌اند. همچون دیگر فیلم‌های ژانر زامبی، داستان آخر دنیا را تصویر می‌کند.

گمز این دنیا را خوب می‌شناسد. او که بیش از ۱۵۰ میلیون هوادار اینستاگرام و نزدیک به ۵۸ میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دارد، توضیح می‌دهد که این روزها سعی می‌کند بر روی آنچه به اشتراک می‌گذارد به دقت تأمل کند.

گمز می‌گوید: "فکر می‌کنم امن ساختن این فضا در مقطع فعلی ناممکن باشد. من ارزش جایگاهی که در اختیار دارم را می‌دانم. هر تصویری بی ارزشی را قرار نمی‌دهم. تمایل دارم نیتی در پس آن وجود داشته باشد. مرا به وحشت می‌اندازد. دختران جوانی را می‌بینم که در معرض زورگویی قرار دارند اما صدایشان به جایی نمی‌رسد. [شبکه‌های اجتماعی] در لحظاتی می‌تواند ارزشمند باشد. اما ترجیح می‌دهم احتیاط کنم و زمان استفاده از آن را برای خود محدود کنم."

"مردگان نمی‌میرند" در تاریخ ۱۴ ژوئن در آمریکا اکران می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zara

      سلنا خوشگل نیست قیافه باکلاسی نداره به نظر من

    • بدون نام

      ای جان چه نازی.بیا بغل عمویی نترس عروسک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج