۸۶۴۱۶۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ریوالدو به گابریل ژسوس: از سیتی برو

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی باید این تیم را ترک کرده و چالش جدیدی را آغاز کند.

ورزش سه: ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید گابریل ژسوس، ستاره ۲۲ساله برزیلی منچسترسیتی به دلیل اینکه امسال در ترکیب این تیم نتوانسته به اندازه کافی به میدان رفته و بازی کند باید این تیم را ترک کرده و شانس خود را در یک تیم بزرگ دیگر آزمایش کند.

گابریل ژسوس امسال برای سیتی در رقابتهای مختلف ۴۶ بار به میدان رفته ولی از این تعداد تنها در ۲۰ بازی بازیکن فیکس بوده. در سالی که سیتی توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را بدست بیاورد ژسوس رویهم‌رفته در رقابتهای مختلف برای این تیم ۱۹ گل به ثمر رساند.

با اینکه ژسوس در ماه ژانویه منچسترسیتی را خانه خود خوانده بود ولی او در ماه آوریل اعتراف کرد از اینکه در تیم پپ گواردیولا کمتر از آنچه انتظار دارد به میدان فرستاده می‌شود عصبانی است.

ریوالدو در گفتگو با بت‌فیر درباره هموطنش ژسوس گفت:" گابریل ژسوس امسال نسبت به سال گذشته برای منچسترسیتی خیلی تاثیرگذار نبود و به نظر من برای سال آینده دو گزینه دارد که باید آنها را خوب سبک و سنگین کند".

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه گفت:" ژسوس به عنوان یک جوان آینده‌دار می‌تواند در منچسترسیتی بماند و تحت هدایت گواردیولا پیشرفت کند و امیدوار باشد که در آینده فرصت‌های بیشتری بدست خواهد آورد. اما از طرف دیگر، ژسوس می‌تواند به باشگاهی دیگری در حد و اندازه سیتی منتقل شود و سعی کند در آن تیم به یک بازیکن فیکس تبدیل شود".

ریوالدو در ادامه اضافه کرد:" به نظر من گزینه دوم برای او بهترین تصمیم ممکن است. او تا اینجا در سیتی به پختگی رسیده و تجربه کسب کرده و به نظرم برای یک چالش جدید آماده است. چالشی جدید در تیمی که او را برای خود مهره مهم‌تری می‌داند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      بیا رئال رئال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج