۸۶۴۲۴۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

حماس: معامله قرن هرگز اجرا نخواهد شد

&#۰۳۹;طاهرالنونو&#۰۳۹; مشاور رسانه ای &#۰۳۹;اسماعیل هنیه&#۰۳۹; رییس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: معامله قرن اجرا نخواهد شد و قضیه فلسطین همچنان پابرجا خواهد ماند.

خبرگزاری ایرنا: 'طاهرالنونو' مشاور رسانه ای 'اسماعیل هنیه' رییس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: معامله قرن اجرا نخواهد شد و قضیه فلسطین همچنان پابرجا خواهد ماند.

النونو امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با خبرنگار در نوار غزه تاکید کرد: مردم انقلابی فلسطین مانند سدی محکم در برابر معامله قرن خواهند ایستاد.

وی افزود: مردم فسلطین با فداکاری های خود در راهپیمایی های بازگشت توانسته اند به رسمیت شناختن انتقال سفارت آمریکا به قدس از سوی دیگر کشورها را ناکام بگذارند. آمریکا سعی داشت در این قضیه دیگر کشورها را با خود همراه کند که به فضل خداوند و مقاومت تاکنون شکست خورده است.

وی با تاکید بر حق فلسطنیان بر بازگشت به سرزمین ابدی خود تصریح کرد: هر جمعه هزاران فلسطینی با تجمع در راهپیمایی بازگشت و مقاومت در برابر نیروهای ارتش رژیم اشغالگر و ادوات سرکوبگری آنان، حق خود را فریاد می زنند.

النونو افزود: مردم فلسطین تا زمانی که رژیم صهیونیستی به خواسته های آنان تن دهد و محاصره نوار غزه را رفع کند به تظاهرات اعتراضی خود در راهپیمایی های بازگشت ادامه می دهد و کسانی که گمان می کنند ملت فلسطین با حملات رژیم صهیونیستی عقب می نشیند، سخت در اشتباه هستند.

مشاور اسماعیل هنیه در ادامه صحبت های خود به اهداف فلسطینی ها از راهپیمایی های بازگشت اشاره کرد و گفت: ما همواره تاکید کرده ایم که آوارگان فلسطینی حق دارند به سرزمین های خود بازگردند و این یکی از اهداف راهپیمایی بازگشت است.

«جرد کوشنر» مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پیشتر گفته بود که پس از پایان ماه رمضان معامله قرن اجرایی می شود.

معامله قرن شامل انضمام کامل قدس به رژیم صهیونیستی، انضمام شهرک های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تعیین منطقه 'ابودیس' به عنوان پایتخت کشور فلسطین است.

این طرح با واکنش شدید مسلمانان و فلسطینیان روبه رو شده و تنش و درگیری با نظامیان اسرائیلی را در فلسطین از جمله نوار غزه افزایش داده است.

بسیاری از تحلیلگران منطقه خاورمیانه نیز معتقدند، معامله قرن مانند دیگر توافق های صلح در ارتباط با فلسطین اشغالی پیش از تولد مرده است، چرا که حقوق مردم مظلوم فلسطین در آن رعایت نشده و آنان با وجود گذشت ۷۰ سال از اشغال، بر بازپس گیری حق خود تاکید دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نمکدون

      شتر درخواب بیند پنبه دانه،آمریکا بخواد اجرا میشه،گندتونم نمیتونه کاری بکنه

    • دونالد ترامپ

      حماس رو که حتی فلسطینی ها هم ادم حساب نمیکنن

    • بدون نام

      بلندیهای جولان رو هم همینو گفتی

    • خودم

      شب دراز است و قلندر بیداررررر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج