۸۶۴۵۹۴
۵۶ نظر
۵۰۰۱
۵۶ نظر
۵۰۰۱
پ

تارتار: تاوان قهرمان نشدن شما را من باید بدهم؟!

سرمربی پارس جنوبی جم به گلایه از افرادی پرداخت که در فضای مجازی طی روزهای گذشته به او اهانت کردند؛ تارتار می‌گوید بعد از ۳ فصل سخت می‌خواهد استراحت کند و بعد به بررسی پیشنهادهایش بپردازد.

ورزش سه: مهدی تارتار چند روز پرفشار را سپری کرد؛ سرمربی موفق پارس جنوبی جم در طول ۳ فصل گذشته با وجود همه مشکلات موجود موفق شد نتایج خوبی را با این تیم به دست آورد. از این رو او به واسطه پرسپولیسی‌بودن و دیدار با این تیم در هفته پایانی لیگ برتر بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

چند روز قبل از مسابقه پارس جنوبی مقابل پرسپولیس عده‌ای در فضای مجازی شائبه تبانی را مطرح کردند و به همین خاطر تارتار مورد اهانت‌های زیادی قرار گرفت. حالا که پارس جنوبی مقابل پرسپولیس شکست خورده نیز این توهین‌ها به سرمربی پارس جنوبی ادامه دارد. مساله‌ای که باعث ناراحتی تارتار شده است.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که پارس جنوبی روز گذشته عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشت و شاید اگر بازیکنان این تیم خوش‌شانس بودند نتیجه بهتری نیز کسب می‌کردند. از طرف دیگر شاید انتظار داشتن از پارس جنوبی برای بردن پرسپولیس در هفته پایانی در حالی که سایر مدعیان خود نتوانستند سرخ‌ها را متوقف کنند، کمی ناجوانمردانه به نظر می‌رسد. موضوعی که تارتار نیز به آن اشاره می‌کند.

تارتار: تاوان قهرمان نشدن شما را من باید بدهم؟!

مهدی تارتار درباره حواشی روزهای گذشته، شرایط پارس جنوبی، آینده خودش و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

لیاقت ما بالاتر از جایگاه کنونی است

3 فصل سخت را در پارس جنوبی جم گذراندیم. در این 3 سال لطف خداوند شامل حالمان شد و توانستیم سربلند مسابقات را به پایان ببریم. ما در سال اول به لیگ برتر صعود کردیم، سال دوم رتبه پنجم لیگ را به دست آوردیم و امسال که بازیکنان زیادی از جمع‌مان جدا شدند و مشکلات مالی بسیار زیادی داشتیم توانستیم طبق هدفگذاری‌مان در لیگ برتر بمانیم.

البته قطعا لیاقت ما بالاتر از جایگاه کنونی مان در جدول رده بندی بود. ما بدشانسی‌های زیادی آوردیم. با این حال از همه اعضای باشگاه و تیم تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم کل مجموعه پارس جنوبی با وجود مشکلات موجود کار بزرگی انجام داده است.

جلوی پرسپولیس بازیکنانم از جان مایه گذاشتند، بدشانس بودیم

ما روز گذشته مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم. روی یک اتفاق گل خوردیم. موقعیت‌هایی در این مسابقه داشتیم که استفاده نکردیم و به گواه کارشناسان فوتبال و آمار و ارقام عملکرد ما بهتر از تیمی بود که در پایان مسابقه جشن قهرمانی گرفت. بازیکنان ما همه تلاش‌شان را کردند و از جان مایه گذاشتند. از همه آنها تشکر می‌کنم. دوست داشتیم توانایی‌های فنی خودمان را نشان دهیم اما کمی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان به گل نرفت و بازی را واگذار کردیم.

پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به کم‌کاری هیچ‌کس نداشت

من برخی صحبت‌ها را نمی‌توانستم قبل از بازی به زبان بیاورم تا روحیه بازیکنان بهم نریزد. پرسپولیس تیمی است که لیاقت قهرمانی داشت. تیمی که در رقابت مستقیم با 5 مدعی قهرمانی بهترین نتایج و امتیازات را گرفت و فکر می‌کنم قاطعانه قهرمان لیگ برتر شد. واقعیت این است که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز به کم‌کاری و کمک هیچ‌کس و هیچ‌تیمی نداشت و همه از شرایط آنها باخبر هستند. پرسپولیس در طول فصل یک شکست را متحمل شد که آن هم با اشتباهات یک داور معروف بود و نمی‌شود به چنین تیمی با این آمار و ارقام احترام نگذاشت.

خودشان جلوی پرسپولیس نتیجه نگرفتند، از ما انتظار معجزه داشتند

واقعا برای کسانی که طی روزهای گذشته به بنده و سایر اعضای تیم پارس جنوبی ناسزا گفتند، متاسف هستم. بیشتر افرادی که اهانت کردند، از هواداران استقلال بودند اما هواداران برخی تیم‌های دیگر نیز جو بدی را ایجاد کردند. شما به نتایج استقلال و سپاهان و تراکتور و پدیده جلوی پرسپولیس نگاه کنید، هیچ کدام از این 4 مدعی نتوانستند مقابل پرسپولیس نتایج خوبی بگیرند، آنوقت از ما انتظار داشتند. استقلال از دو دیدار رفت و برگشت فقط یک امتیاز از پرسپولیس گرفت. سپاهان هم دو مساوی به دست آورد. آنوقت انتظار داشتند ما معجزه کنیم. خواسته ها باید بجا باشد. وقتی خودشان جلوی پرسپولیس نتیجه نگرفتند، چطور از ما که مشکلات فراوانی در طول فصل داشتیم و همه از شرایط مان باخبر بودند، انتظار معجزه داشتند؟

تاوان قهرمان نشدن شما را من باید بدهم؟

اینطور ناسزا گفتن‌ها برای من اصلا قابل درک نیست. اصلا نمی‌دانم چرا افراد اینگونه در مواجهه با مسائل کاملا فوتبالی برخورد می‌کنند. من که نباید تاوان قهرمان نشدن استقلال و سپاهان و سایر مدعیان را بدهم. همانطور که قبلا هم گفته بودم، همه افرادی که توهین کردند را به خدا می‌سپارم و حلال‌شان نمی‌کنم، اما این رسمش نیست. متاسفانه ما این همه زحمت می‌کشیم اما برخی افراد با خواسته‌ها و انتظارات عجیب همه چیز را زیر سوال می‌برند.

تارتار: تاوان قهرمان نشدن شما را من باید بدهم؟!

قلعه‌نویی و منصوریان به نفع استقلال کار می‌کنند؟

شخصیت حقوقی و کار افراد با علایق آنها در شخصیت حقیقی شان متفاوت است. ما همه برای موفقیت خودمان و مجموعه‌مان تلاش می‌کنیم. چون می‌خواهیم سال بعد شرایط بهتری را تجربه کنیم و رقم قراردادهایمان را بهتر کنیم. همین کافی است برای اینکه علایق را در نظر نگیریم. اغلب آدم ها استقلالی یا پرسپولیسی هستند. آیا می‌شود گفت امیر قلعه‌نویی یا علیرضا منصوریان به نفع استقلال کار می‌کنند؟ نمی‌شود که همیشه این حرف‌ها را بزنیم .

اعتصاب‌ها به ما لطمه زد

ما واقعا فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. مشکلات زیادی را تجربه کردیم. در نیم فصل دوم اعتصاب‌ها و تمرین نکردن‌ها به تیم ما لطمه زد. در نیم فصل اول تیم خوبی داشتیم اما رفته رفته با زیاد شدن مشکلات ضربه خوردیم.

اگر خطیب نبود، تیم مان متلاشی می‌شد

باید از آقای خطیب سرپرست تیم مان تشکر ویژه‌ای داشتم. از مردم و همه مسئولان شهرستان جم می‌خواهم قدر حاج رحیم خطیب را بدانند. اگر این آدم بزرگ در طول ۳ فصل گذشته و به خصوص لیگ هجدهم نبود، خیلی اتفاقات بدی رخ می‌داد. ما خیلی مواقع به مشکل برمی خوردیم که حاج رحیم مردانگی می‌کرد و از جیب خودش هزینه می‌کرد. بازیکنان جوان ما هروقت مشکل مالی داشتند، آقای خطیب به عنوان برادر بزرگ‌تر یا پدر آنها کمک می کرد. او میلیون‌ها تومان از جیب خودش بدون هیچ منتی خرج کرده و من ایمان دارم اگر او کنارمان نبود، تیم ما خیلی زود متلاشی می‌شد. واقعا او بود که تیم را حفظ کرد.

تشکر از رضاییان و ایوب چراغی

از آقای رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه بابت ۳ سال اعتمادی که به بنده کرد، تشکر می‌کنم. خوشحالم که در خدمت ایشان و هواداران خوب پارس جنوبی بودیم. هوادارانی که همیشه در سختی‌ها کنارمان بودند. از ایوب چراغی مدیر پشتیبانی باشگاه باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم. او نیز در طول فصل گذشته بارها از جیبش هزینه کرد. ما در خیلی از سفرها مشکل داشتیم اما او با مردانگی در کنار آقای خطیب مشکلات را حل می‌کرد و دلسوزی‌اش را نشان می‌داد. از همه اعضای تیم که در این یکسال با اتحاد کار را پیش بردند هم ممنونم. خبرنگاران هم در طول فصل گذشته همواره کنارمان بودند و حمایت کردند تا بتوانیم حرف‌هایمان را به گوش مردم و هواداران برسانیم و از آنها نیز تشکر می‌کنم.

بعد از چند روز استراحت، پیشنهادهایم را بررسی می‌کنم

بعد از ۳ سال مداوم در پارس جنوبی و سختی‌هایی که پشت سر گذاشتم، فعلا مشغول استراحت هستم. پیشنهادهایی به من شده است اما باید بررسی شود. بعد از چند روز استراحت این کار را خواهم کرد، اما می‌خواهم به باشگاهی بروم که ساختار داشته باشیم. در دو سال گذشته واقعا سختی کشیدیم و مشکلات زیادی داشتیم و امسال می‌خواهم به باشگاهی بروم که راحت‌تر به کارمان ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگ مافیا

    • بدون نام

      با اون بازی که تیم تو انجام داد با اون دفاعی که شما میکردین به جای حمله تابلو بود که میخواستی تیم مورد علاقت قهرمان بشه قبل بازی هم خودت گفته بودی
      اینقدر بد ضعیف بازی کردی که صدای هوادارای خودتونم تو ورزشگاه در اومده بود

    • بدون نام

      ای تار تار بیشرف اگه مقابل استقلال یا سپاهان بازی میکردی دفاعی بودی بیشرف به چشم خود دیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از استقلال و سپاهانم که خورد بی شرفم تویی خودتون چرا از پرسپلیس باختید و اونقدر بد بازی کردید جلوی پرسپلیس داور که براتون تو دربی پنالتی هم گرفت

    • بدون نام

      آقا مهدی عزیز انسان بسیار شریف و دوست داشتنی است و نیاز به تعریف نداره . مهدی جان اصلا ناراحت نباش همه کسانی که توهین کردن و ناسزا گفتن بی شعورترین و بی شخصیت ترین افراد هستن و باعث ننگ ایران و ایرانی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و تو ازهمه بیشعورتر وبی شرفتر. البته بعد ازمهدی جانت.

      • بدون نام

        واز مهدی بی شرفتر تو هستی که کار اون قبول
        داری انسان باشید مکه این فوتبال چقدر ارزش
        دار

    • کاربر قدیمی

      تارتار جان ناراحت نباش ، اینا خودشون عرضه نداشتند و حالا دنبال قاتل بروسلی هستند.
      ولی خودمونیم عجب جامی بود این جام ، جام نبود که سوس فلفل تایلندی بود !

    • بدون نام

      تا وقتی فرهنگ و شعور عده ای هوادار ،وحشی گری و اهانت و فحشا باشه مطمئنا نه در ورزش پیشرفت میکنیم و نه کشور تبدیل به کشوری پیشرفته میشه

    • بی نام

      سلام پرسپولیسی چه ربطی به استقلال داره

    • بدون نام

      وقتی عده ای بیشعور و بی دانش وارد حیطه مربی گری و کادر فنی و مدیریتی فوتبال میشن به علت نداشتن علم و دانش ، با هوچی گری و فرافکنی خودشون را مخفی میکنن و عده ای بیشعورتر از اینا هم احمقانه ازشون حمایت میکنن و مشکلات اثلی هم فراموش میشه

    • بدون نام

      دمت گرم تارتار خوب کیسه کشا رو سوزوندی خوذشون100 میلیارد هزینه کردن دوتا بازی با ما 1 امتیاز گرفتن بعد میگن چرا پارس جم نتونست پرسپولیس رو ببره.امسال فقط آقای کرمانشاهی تونست با نامردی ما رو ببره

    • بدون نام

      اگر انسان در مورد هر موضوعی میخواد نظر بده قبلش ی دقیقه فکر کنه هرگز قضاوت غیر منطقی نمیکنه .(( انسان)) . پرسپولیس به رقبای مستقیمش امتیاز نداد حتی دربی رفت هم باید سه امتیاز کامل را میگرفت و یک باختی هم که به فولاد داشت همه کارشناسان قبول دارن که داور اشتباه کرد

    • بدون نام

      فصل قبل کیسه کشا دلشون خوش بود که دربی را بردن ولی امسال که دربی را باختن و به جایی هم نرسیدن بهونه شون شده وزیر و تیم حکومتی و.... اما عاقلان دانند

    • بدون نام

      چرااستقلال بردی توجم چراسپاهان بردی هفته قبل تراکتور توتبریز متوقف کردی چرامقابل لنگ وادادی تونون حروم سرسفره بچهات نبردی حق مامردم جم خوردی ازجون بچت درمیاد

    • موسوی

      اقای تارتار،متاسفانه کیسه ها و شله زردها و سوراختوریها ادب و شخصیت ندارن.توی این چند سال حتی به بازیکنان خودشون هم رحم نکردن و فحاشی کردن،از طرفی اوناییکه به اموات فحاشی میکنن چه انتطاری از اونا داری!!!!؟؟؟؟

    • بدون نام

      پدیده و پارس جنوبی لنگ قهرمان کردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیزم بازیهای خوب پرسپلیس که از شما کیسه کشها هم تو آزادی با وجود پنالتی برد پرسپلیس قهرمان کرد یه کسی اعتراض کنه که خودش حرفی برای گفتن در برابر پرسپلیس داشته باشه نه شما که با پنالتی هم دربی رو باختید برید کیسه تون بکشید

    • پیمان

      ولشون کن آقای تارتار دارن از حسرت قهرمانی پرسپولیس میسوزند

    • عباس شهسواری

      حالاخوبه جلولونگ باختی وادعات میشه.بعدشم بازیای دیگه که پارس بالونگ انجام.دادببین همشو بازیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما خودتون چرا از پرسپلیس باختید ؟ تازه پنالتی هم داشتید

    • لوییز ۳۳

      اقا مهدی شما ثابت کردی پاکی وپاک خواهی ماند
      این کیسه تنان شکر زیادی میخورند
      درضمن سکوی قهرمانی سپاهان در سایت دیوار بفروش میرسد
      ترتری هم بعد منچستر دوم هستند.

    • بدون نام

      خخخخ خ و ا ر ش و ن رو کرد ی یک مشت احمق و هوچی گر فقط دنبال جو درست کردن هستند لعنت به این جماعت که شدن طرفدار فوتبال همشون اهل کیسه زباله و شله زرد و سوراختور هستند که روی هم نصف طرف داران ارتش سرخ نشدن

    • بدون نام

      ببندمردک نادان ،دیگه دم از فوتبال پاک نزن پرسپولیس قهرمان شد ولی تو خودتو خراب کردی بدبخت احتیاج نبود پاچه خواری کنی با یک مساوی هم قهرمان میشدحداقل مثل مرد بازی میکردین

    • مارال

      نه کفتار جان ،
      شما رفت و برگشت بباز جلو پیروزی بی انگیزه باش راحت،زمین گرده صب کن تا ببینی کجا میخوری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبخت خودت رفت و برگشت زاییدی تا یک امتیاز از سرورت گرفتی

    • بدون نام

      بله شما مقصرید

    • بدون نام

      آدم متقلب

    • بدون نام

      آقای تارتار شما بهترین بازی تونو انجام دادین اونایی که به شما توهین میکنند یا کردند برگرده به خودشان اونا از بیشخصیت ترین افراد هستند اصلا نمیدونند چی میگند فقط بلدن توهین کنند بقول شما خودتون نمیتونید از دیگرانـانتظاردارید

    • علی اکبر

      سلام، دمت گرم، خودشون سوراخ شدن و از شما انتظار برد دارن، زنده باد هر چی پرسپولیسی با معرفته....

    • rira

      آقای تاتار عزبز حرف حق زدی.دمت گرم
      ار کی توهین کرده و هر چی توهین کرده نثار خودش و خانواده گرامش
      این تیما که گفتی بیشترین سود رو از داوری بردن و حالا زر مفت هم میزانن و طرافداراشم که خدایی هوچی گری
      خودتو ناراحت نکن

    • بدون نام

      اولا دری وری نگو پرسپولیس به لطف هجده امتیاز تو ویحیی وعلی کریمی وکمک داور ها قهرمان شد دوما معلوم شد که دروغ گویی وپست بردن تیم محبوبت لنگ مگه استقلال رو قهرمان میکرد که میگی هوادارای استقلال بهم فحش دادن؟براخوش خدمتی به هوادارای لنگ وخوش رقصی براشون از هوادارای استقلال مایه نزار استقلال ازکورس خارج شده بود اگه هم تو کورس بود هیچ انتظاری از یکی مثل تو نمیرفت مرتیکه دزوغگو استقلال اگه بخواد با کمک یکی مثل تو قهرمان شه اون قهرمانی رو ماهواداران تاج کبیر جلو سگ میندازیم تودیگه چه عددی هستی میخوای با این حرفات خودتو تو دل هوادارای لنگ جا بدی دروغ میگی توشمال

    • بدون نام

      اولا دری وری نگو پرسپولیس به لطف هجده امتیاز تو ویحیی وعلی کریمی وکمک داور ها قهرمان شد دوما معلوم شد که دروغ گویی وپست بردن تیم محبوبت لنگ مگه استقلال رو قهرمان میکرد که میگی هوادارای استقلال بهم فحش دادن؟براخوش خدمتی به هوادارای لنگ وخوش رقصی براشون از هوادارای استقلال مایه نزار استقلال ازکورس خارج شده بود اگه هم تو کورس بود هیچ انتظاری از یکی مثل تو نمیرفت مرتیکه دزوغگو استقلال اگه بخواد با کمک یکی مثل تو قهرمان شه اون قهرمانی رو ماهواداران تاج کبیر جلو سگ میندازیم تودیگه چه عددی هستی میخوای با این حرفات خودتو تو دل هوادارای لنگ جا بدی دروغ میگی توشمال

    • بدون نام

      تو و گلی از همان روز اول فصل اماده باج دادن به تیم چرت پولیس بودید انشاء الله خیر نبینید که شماها هستید فوتبال کثیفکردید به خاطر طرف داری از چرت پولیس

    • بدون نام

      ببند دهنتو.. مگه تو نبودی که قبل بازی با پرسپولیس میگفتی دوست دارم پرسپولیس قهرمان بشه چناب گیتار نمیدونم سه تار؟ بعد هم بگو وقت کشی وقتی یک گل عقب بودید یعنی چی؟افتادن تک تک بازیکنهای شما روی زمین برای وقت کشی اون هم موقعی که تیمتون باختع چه معنی میده جناب بدون تار ؟بعد از سوت پایان بازی خوشحالی شما و بازیکنانتون چه معنی میده اقای تارعنکبوتی ؟مردک نفهم تو همونی هستی که توی تیم راه اهن چند سال پیش که میخواستید به لیگ برتر سعود کنید با تیم حریف که تا اون موقع بیشتر از یک یا دوگل خرده بود 8..9گل زدید تا تیم صنعت نفت نیاد بالا بازی که تو تاریخ تبانی ها هنوز که هنوزه زده اول و داره.. تو اصلا با تبانی بزرگ شدی مردک تار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا کور بشی تو

    • ایرانی

      اقای تارتارمنطقی ترین دلایلوبرای اون دسته ازادم نماهای بی منطق گفتی امااشخاصی مثل کسانی که بشماتوهین کردن وانتظارات غیرمنظقی وغیرعقلانی. داشتنوبخداواگذارکن.حرفت بی جوابه اون تیمهااگرعرضه داشتن وتیم بودن خودشون سدراه پرسپولیس میشدن که نه تونستن ونه عرضه اینکاروداشتن پس بزارتوخریتشون بمونن مطمئن باش هرتوهینی به شماکردن مستقیم برگشته به خانواده هاشون.

    • گودرزی

      چیزی که عیان هستش حاجت به بیان نیست از گزارش گر بازی گرفته و هواداران جم که معلومه از کجا شارژ شده بودند و مردی دوم چرت پولیس یعنی تاتار جون لحظه شماری قهرمانی پوشالی چرت پولیس بودند با آن گل کاملا آفساید و با بازی سر بهوا و چیدمان برای باخت کاملا مشهود بود پس خودت را آب نکش حتما پشت پرده مدالی از جنس دلار برات در نظر گرفته اند قهرمانی پوشالی بر شما هم مبارک واز داوران هم تقدیر شد بخاطر قهرمانی پوشالی زحمات زیادی کشیدند سهم بسزایی داشتند و بقیه دست اندرکاران هم که همگان واقف هستند بنوبه خود پاداش میگیرند فقط تاتار خان اسم و سابقه خود را خراب کردی

    • بدون نام

      بسیار واضح است که کسانی که توهین کردن هواداران استقلال وسپاهان هستند که از قهرمان شدن پرسپولیس ناراحت بودن

    • بدون نام

      ارزش نداره نظربدی براش

    • بدون نام

      اینا از بی هویتی و دستپاچگی شونه که به آقای تارتار توهین میکنن،در واقع اینا اینقد بی شخصیتن که راحت به هرکی دلشون خواست توهین میکنن

    • منطقی

      شما و دایی و گل محمدی پرسپولیس را قهرمان کردید خودتان مصاحبه کردید

    • بدون نام

      اره جون خودت گوش های ما هم دراز است

    • علی

      تارتار جان کیسه و شله زردن دیگه به دل نگیر
      نه خودشون که فاسدن فکر میکنند همه فاسدن
      مهم اینه که بدجور سوختند
      البته سوزش هم داره

    • شهرستانی

      ازتنها باخت پرسپولیس ناراحت ونسبت به داور آن بازی موضع گرفتی.پس معلوم است تیمتان برای پرسپولیس بازی می کند تو ویحیی ودایی 15 امتیاز به پرسپولیس تقدیم کردید شماها که اینقدر بخشنده هستید به دیگر تیمها هم امتیاز ببخشید
      پوشیدن لباس آبی شما ودروازه بانتان درروز قهرمانی پرسپولیس یک نمایش وشو بود.

    • انتقاد سازنده

      جناب تارتار . شب قبل از مسابقه خودت گفته بودی که دوست داری پرسپولیس قهرمان بشه . اگه خودت جای مردم بودی چی استنباط میکردی . بازیکنان تو اصلا زحمت دویدن و تکل کردن به خودشون نمیدادن . خودت بازی رو دوباره ببین تا بدونی مردم خیلی حالیشونه . بیشتر از اونچه که تو بخوای ساده فرضشون کنی .

    • بدون نام

      چرا شما در تاریخ 98/2/3 می گویید ما در سرنوشت قهرمانی تاثیر گذاریم . چرا سایر مربیان چنین مطلبی نگفتند .
      پس هر چه بهت بگویند حقته .

    • بدون نام

      چرا دیگران نگفتند در سرنوشت قهرمانی تاثیر گذارند پس حرف خودتان ایجاد شائبه کرده است .

    • عاشقان تاج کبیر آسیا

      تاوان کثافت کاری هایت را خدا می دهد بنشین و صبر کن. این دنیا به هیچ احدی وفا نکرد. رفتم بهشت زهرا قبر دوتا از خبرنگار های دشمن استقلال که مسئولین یک روزنامه سخیف ورزشی بود کنار هم دیدم . یه روزی چه توطئه هایی بر علیه استقلال می کردند. دقیقا جفت هم خوابیدند

    • بدون نام

      چرا همیشه تیمهای تحت رهبری این سیرابی و آن سیرابی( گل محمدی)جلوی لنگ وا میدن

    • بدون نام

      چرا همیشه تیمهای تحت رهبری این سیرابی و آن سیرابی( گل محمدی)جلوی لنگ وا میدن

    • N

      راست میگه بس کنین چقد ملت ما بی فرهنگ شدن زشته بابا واقعا انتظار داشتین جم برنده شِ بیشتر از این نمیتونس مایه بزاره واس دفاع همه اومده بودن دفاع میکردن .
      ● گل بودیمیر آفساید نبود قابل توجه خیلیا

    • بدون نام

      نه لنگی تو نباید بدی اما وقتی با وجود مدافعان سر زن در تیم مقابل رو به توپ های بلند میاری و حتی یک موقعیت گل نمیتونی خلق کنی. خودت رو به .... نزن. خدا میداند چه کثافت کاری کردی. نون حلال میبری!!!!!!!!

    • بدون نام

      بندهدبه عنوان هوادار ایتقلال آقای تارتار را قبول دارم.
      انسان با شرافتی هست ولبکن باید قبول کنیم حریف داوران و وزیر نشد.

      پاسخ ها

      • hm@

        اولا خودت رو بامنصوریان وقلعه نوعی مقایسه نکن دوما لونگیهای گنده ترازتوهم مقابل لونگ وادادند توکه عددی نبودی. سوما پرسپولیس به لطف داوران ازحریفان مستقیمش شکست نخورد وگرنه کارقهرمانی به خوش خدمتی امثال تو نمی کشید ثالثاتیمی که نه بهتربن خطحمله ودفاع واقای گل وکمترین تفاضل گل روداره به لطف بردها وتساویهای ناپلئونی قهرمان شده کجاش بهترین بازیها روکرده منظورت کدام بازیهاست؟

    • بدون نام

      اینا بیشرفن تو به دل نگیر مکتب پرسپولیس ما جوانمردانگیه درود به شرفت مرد با شرف بازی کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج