جاباما
۸۶۴۶۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برنامه پیش فصل رئال مادرید؛ به یاد دوگانه!

رئال مادرید برنامه ای مشابه با پیش فصل ۱۷-۲۰۱۶ خواهد داشت.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در اولین گام برای آماده سازی تیمش در فصل ۲۰-۲۰۱۹، تصمیم گرفته ترکیب رئال مادرید را به مونترئال کانادا ببرد. کهکشانی ها آماده سازی فصل ۱۷-۲۰۱۶ را نیز به همین شکل آغاز کردند؛ فصلی که با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

باشگاه اکنون زمین های تمرینی UCLA در لس آنجلس را اجاره کرده اما پیش از سفر به آمریکا، زیدان قصد دارد تیمش اردوی پیش فصل را در مونترئال کانادا آغاز کرده تا احتمالا مانند فصل ۱۷-۲۰۱۶، اتفاقات خوشایندی در انتظار رئال باشد.

زیدان آب و هوای مونترئال در آماده سازی فصل تابستان مطلوب دیده و باشگاه قرار است در این سفر، از امکانات باشگاه مونترئال ایمپکت-تیم حاضر در MLS-استفاده کند. اردوی پیش فصل سه سال قبل در مونترئال، نخستین فصلی بود که زیدان از تابستان هدایت رئال را به عهده می‌گرفت و فصل نیز با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان به پایان رسید.

برنامه پیش فصل رئال مادرید؛ به یاد دوگانه!

در تابستان 2017، رئال در تابستان به لس آنجلس رفت و در پایان، سیزدهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را در کیف جشن گرفت، اما با این حال، زیدان فصل بد رئال در لالیگا و فاصله 17 امتیازی با بارسای قهرمان 18-2017 را فراموش نکرده است.

بعد از سه یا چهار جلسه تمرینی در والدبباس، لوس بلانکوس به کانادا خواهد رفت و 8 روز را در مونترئال اقامت خواهد داشت. رئال سپس به آمریکا می‌رود تا سه مسابقه دوستانه را در جام بین المللی قهرمانان برگزار کند.

رئال روز 21 جولای در هیوستون به مصاف بایرن خواهد رفت و سه روز بعد در مری‌لند حریف آرسنال خواهد بود. آخرین بازی رئال در این رقابت ها نیز در روز 27 جولای در نیوجرسی برابر اتلتیکومادرید برگزار خواهد شد.

بعد از این سه مسابقه، رئال به اروپا بازمی‌گردد تا در رقابت های آئودی کاپ مونیخ شرکت کند. رئال در اولین بازی به مصاف تاتنهام می‌رود و بعد از آن در فینال یا رده بندی این جام، حریف یکی از تیم های فنرباغچه یا بایرن مونیخ خواهد بود. بعد از این بازی ها رئال به والدبباس برمی‌گردد و احتمالا پیش فصل خود را با یک دیدار تدارکاتی دیگر به پایان خواهد رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج