۸۶۴۸۶۰
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

منافی: به داشتن برانکو افتخار می‌کنیم

جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بودیمیر خیلی خوشحالم که گل او باعث شد تا پرسپولیس به قهرمانی برسد و امیدوارم درخشش او ادامه‌دار باشد.

خبرگزاری میزان: جواد منافی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پارس‌ جنوبی جم در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد و از اول هم مشخص بود برای قهرمان شدن باید تیم پارس جم جنوبی را در جم شکست می‌دادیم که خدارا شکر این اتفاق افتاد و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. مهم این بود که بازیکنان توانستند سه امتیاز را به دست آوردند و در قهرمانی هت‌تریک کنند. این قهرمانی را به تمام هواداران، پیشکسوتان و مسئولان تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی در خصوص عملکرد برانکو در تیم پرسپولیس گفت: زمانی که یک مربی برای سه دوره پشت سر هم یک تیم را به قهرمانی در لیگ برتر می‌رساند، این موضوع نشان‌دهنده شخصیت بالای او است و به عنوان پیشکسوت تیم پرسپولیس به داشتن چنین مربی با دانشی افتخار می‌کنیم. امیدوارم این قهرمانی‌ها و خوشحالی‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتقاداتی که نسبت به خرید بودیمیر مطرح می‌شد اما با این حال توانست زننده گل قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ برتر باشد، گفت: برای بودیمیر خیلی خوشحالم که گل او باعث شد تا پرسپولیس به قهرمانی برسد و امیدوارم درخشش او ادامه‌دار باشد. حتی او در بازی با ماشین‌سازی هم یک پنالتی را گرفت. برانکو خیلی زیاد به این مهاجم کروات اعتماد داشت و به نظرم در این دو بازی از نظر من نمره قبولی کسب کرد.

منافی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ هجدهم با وجود فراز و نشیب‌های زیادی که داشت، تصریح کرد: به پرسپولیس بابت عملکردی که داشت نمره عالی می‌دهم چون در نیم فصل اول با اینکه از خرید بازیکن محروم بود اما توانست با کمبود بازیکن امتیازات خوبی جمع کند و در نیم فصل دوم هم این روند را ادامه دهد. بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب توانستند صدر جدول را تا پایان لیگ حفظ کنند.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود برانکو قصد دارد چند بازیکن را که در فصل گذشته این تیم را ترک کنند دوباره به این تیم بازگرداند، گفت: باید بگویم این موضوع به نظر مسئولان باشگاه و شخص برانکو بستگی دارد که چه بازیکنانی را برای فصل آینده جذب کنند. از طرفی بازی‌های مثمرثمر بیرانوند چه در جام‌جهانی و چه در لیگ برتر هم باعث شده تا برخی از باشگاه‌های اروپایی برای خرید این دروازه‌بان خوب وسوسه شوند و مسئولان باید شرایط را طوری در نظر بگیرند که سال آینده با شرایط بهتری در مسابقات داخلی و آسیایی شرکت کنیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی با السد اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم در بازی با السد هم پیروز شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به داشتن وزارت، افتخار کنید!

    • ضد چرکپولیس

      اگه داوران و تبانی و وزارت نباشه باز هپ افتخار می کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهارمیش هم تو راه آی بسوز آی بسوز خخخخخ

      • ضد چستقلال

        فقط یه چستقلالی می تونه بی عرضه گی و نا کارآمدی خودشو به دلایل واهی می بنده

    • علی مقدسی

      اقای منافی به کمیته داوران و وزیر ورزش افتخار کنید نه به برانکو

    • علی

      نمیدونم کیسه زباله ها از این حرهای پوچ خسته نشدن...اولین تیمی که خواهان VAR شد کی بود؟چرا مدیر و مربی تون مخالف VAR بودن.برای اینکه ثانیه 30 بازیکنتون اخراج نشه درسته؟
      دیگه گذشت اون سالهایی که تلویزیون ال ای دی میدادید کمک داور تا گل محمد نوری تو دربی رو آفساید بگیره دیگه گذشت دوران سکه لای گز شله زردا تا قهرمانی ها قهرمانی رو از پرسپولیس کبیر بگیرن
      خیلی چیزها گذشته شما هم عاقل بشید و بیایید رقابت البته واسه نایب قهرمانی با هم بجنگید

    • باهوش

      خاک بر سر خارجی پسند جاهل خاک بر سرت

    • اون یکی

      به داشتن وزیر ورزش و داورا افتخار کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج