۸۶۵۱۳۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

مارکار و آندو در لیست کادر فنی ویلموتس

مارک ویلموتس بعد از حضور در تهران و بررسی امکانات فوتبال ما و حصول توافق اولیه ایران را ترک کرد تا شائبه عدم‌توافق وی با سران فدراسیون فوتبال مطرح شود و بیش از همه رسانه‌های اروپایی به این مساله واکنش نشان دادند

فرهیختگان: مارک ویلموتس بعد از حضور در تهران و بررسی امکانات فوتبال ما و حصول توافق اولیه ایران را ترک کرد تا شائبه عدم‌توافق وی با سران فدراسیون فوتبال مطرح شود و بیش از همه رسانه‌های اروپایی به این مساله واکنش نشان دادند؛ hln بلژیک مدعی شد تحریم‌های بانکی و تردید در چگونگی پرداخت‌های مالی عامل اصلی بازگشت این مربی به کشورش بوده است، اکیپ و خبرگزاری فرانسه نوشتند که هنوز توافق نهایی بین دو طرف حاصل نشده و اشپیگل آلمان نیز نوشت این مربی درصورتی به ایران باز خواهد گشت که دو طرف در تمامی مسائل به توافق کامل برسند و هنوز مشکلاتی سر راه دو طرف در امضای قرارداد وجود دارد.

با این حال پیگیری‌ها از فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد مشکل خاصی در مسیر عقد قرارداد با مربی بلژیکی وجود ندارد و با توجه به توافقات حاصل‌شده، به‌زودی قرارداد رسمی با وی منعقد خواهد شد و قرار است او یک هفته مانده به زمان انجام دیدار ایران و سوریه به تهران برگردد و تیم ملی رسما استارت دوباره‌ای بزند.

در همان بدو ورود ویلموتس اعلام شد که وی دو دستیار خارجی با خود به تهران خواهد آورد که یکی از آنها لوران اسپینوسی، مربی سابق المپیک مارسی است و قطعا مربی بلژیکی دستیار خارجی دیگری هم خواهد داشت اما طبق اعلام رسمی مهدی تاج، در کادر ویلموتس که معمولا علاقه زیادی به دستیاران تحمیلی ندارد، چند مربی ایرانی نیز حاضر خواهند بود.

طبق اخباری که «فرهیختگان» کسب کرده، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی قطعا ایرانی خواهد بود و فدراسیون هنوز در این خصوص به جمع‌بندی نهایی نرسیده و مشغول بررسی سوابق چند گزینه است.

مسئولان فدراسیون همچنین قصد دارند یک مربی باتجربه که سابقه حضور در تیم ملی را داشته و همچنین یک گزینه باسابقه ملی و بدون سابقه مربیگری را جهت کسب تجربه در کادر ویلموتس قرار دهند. نفر اول مارکار آقاجانیان، دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش است که ظاهرا فدراسیون همچنان علاقه‌مند به ادامه حضور وی در تیم ملی به جهت ارتباط مناسب با ملی‌پوشان است و گزینه دوم نیز آندرانیک تیموریان است که سال‌ها در تیم ملی بازی کرده و مدتی است که از فوتبال فاصله گرفته است. آندو که اخیرا در کلاس‌های مربیگری نیز شرکت کرده، به‌تازگی پیشنهادی برای بازی در لیگ آمریکا دریافت کرده و اگر ویلموتس علاقه‌مند به حضور وی در کادرفنی تیم ملی باشد، باید بین بازی کردن دوباره و شروع مربیگری تصمیم‌گیری کند.

پیش از این در رسانه‌ها از جواد نکونام نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های حضور در تیم ملی نام برده شده که پیگیری «فرهیختگان» نشان می‌دهد نام وی بین گزینه‌ها نیست و خودش نیز ترجیح می‌دهد سرمربی یک تیم ایرانی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      دراوزه بان جدید پرسپولیس کیست

    • رضا

      مارکار اگه میخواست چیزی یاد بگیره ۸ سال پیش کیروش بود

    • پیمان

      مارکار خیلی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج