جاباما
۸۶۵۲۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدى: از اعتماد تاج و فدراسیون تشکر مى‌کنم

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو به تمدید قراردادش با این باشگاه مشهدی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: یحیی گل‌محمدی پس از تمدید قرارداد با این باشگاه مشهدی گفت:پیش از هر چیز مى خواهم از اعتماد و نگاه مثبت مجموعه فدراسیون فوتبال خصوصا آقاى تاج تشکر کنم. ایشان به من لطف زیادى داشتند اما قسمت نبود در این مقطع از تیم پدیده جدا شوم.

وی ادامه داد: من در این زمان پیشنهادات خوبى داشتم که قطعا پیشنهاد فدراسیون و تیمى ملى امید اولویت داشت. خدمت به فوتبال ملى براى هر مربى باعث افتخار است و من هم واقعا خوشحال شدم که با چنین پیشنهادى روبرو شدم اما وفادارى هواداران پدیده شهر خودرو و مردم شریف مشهد باعث شد قراردادم را تمدید کنم.

سرمربی پدیده شهر خودرو در ادامه صحبت‌هایش افزود: خوشحالم که مورد اعتماد حمید استیلى و اعضاى کمیته فنى فدراسیون فوتبال قرار گرفتم.این براى من افتخار بزرگى است و واقعا علاقمند بودم به تیم ملى امید کمک کنم اما شرایط پدیده در این مقطع بسیار حساس بود.امیدوارم در مقطع دیگرى بتوانم به فوتبال ملى کشور خدمت کنم.

گل محمدى همچنین در پایان اظهار داشت:مالک و مسئولان باشگاه پدیده شهر خودرو در نیم فصل دوم واقعا حمایت خوبى از ما داشتند و مشکلات تیم را حل کردند.در این مقطع با توجه به درخواست و توجه آن‌ها نسبت به آماده سازى تیمى قدرتمند براى حضور در فصل آتى مسابقات آسیایى تصمیم گرفتم به خاطر هواداران پدیده شهر خودرو قراردادم را تمدید کنم. براى تیم امید فوتبال ایران هم آرزوى موفقیت دارم و امیدوارم این تیم به طلسم ناکامى در مسیر المپیک پایان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج