جاباما
۸۶۵۳۹
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

خوش​تيپ​ترين مرد زمستان ۹۲ شما باشید

قرار است برای شما از فوت‌وفن یک پوشش زمستانی بگوییم؛ یک پوشش زمستانی مردانه با همه ریزه‌کاری‌هایش برای بی‌نقص و بهترین بودن!

خوش​تيپ​ترين مرد زمستان 92 شما باشید
مجله زندگی ایده آل: قرار است برای شما از فوت‌وفن یک پوشش زمستانی بگوییم؛ یک پوشش زمستانی مردانه با همه ریزه‌کاری‌هایش برای بی‌نقص و بهترین بودن!

کامران تفتی چهره آشنای تئاتر و سینما با ماست برای نشان دادن سبک و سیاق پوشش‌های زمستانه، به توصیه گروه لونالون. کامران تفتی به 3 دلیل قانع‌کننده پذیرفت که برای نشان دادن فوت‌وفن پوشش‌های زمستانه در کنار ما باشد؛ اولین دلیل اینکه او معتقد است آدم‌ها لباس می‌پوشند تا دیده شوند، اما او لباس می‌پوشد که آرامش داشته باشد:«من کمی برعکس به ماجرا نگاه می‌کنم یعنی لباس نمی‌پوشم که بقیه ببینند و بگویند چه لباس خوبی! لباس می‌پوشم تا نشان دهم انتخاب‌هایم چقدر با بدن من هماهنگ هستند، چون معتقدم در برخورد با دیگران، پوشش نماینده شخصیت واقعی و کاریزمای درونی ماست.» دلیل دیگر او حساسیت‌های حرفه بازیگری است: «حرفه من ایجاب می‌کند نسبت به پوششم حساس‌تر از دیگران باشم. نه از باب اینکه متفاوت باشم بلکه به این دلیل که شبیه خودم باشم. لباس پوشیدنم شبیه اندیشه‌ و فکرم باشد. به باور من این سبک پوشش است که استایل یک بازیگر میزان مهربانی‌، میزان آرامش و حتی قابل اعتماد بوندش را تعيين مي‌كند. در حقیقت سبک و سیاق لباس پوشیدن است که به فردی که مقابل من قرار می‌گیرد، می‌گوید چقدر می‌تواند بامن صمیمی باشد، راحت ارتباط بگیرد یا حتی از من فاصله بگیرد!» و بالاخره دلیل سوم اینکه؛ لباس ابزاری است که در نگاه اول شخصیت من را تعریف می‌کند. درست قبل از اینکه بگویم «سلام؛ من کامران تفتی هستم!» این لباس است که می‌گوید شخصیت من چقدر قابل اعتماد، چقدر دلنشین یا حتی سخت و بی‌تفاوت است!

کلاسیک فقط همین!

- در این ترکیب لونالون برای کامران تفتی یک پوشش زمستانی کلاسیک تدارک دیده است. یک پوشش زمستانی با تکیه بر سبک و سیاق اصولی پوشش و در عین حال احترام به سلیقه شخصی و فاکتورهای اندامی کامران تفتی.

- در این ترکیب به دليل تاکید بر کلاسیک بودن ظاهر کامران، لونالون سراغ جلیقه رفته است. رنگ طوسی جلیقه نقطه عطف این سبک پوشش است. انتخاب این رنگ اجازه می‌دهد تمام اجزای پوشش به صورت کاملا تفکیک شده به چشم بیاید.

خوش​تيپ​ترين مرد زمستان 92 شما باشید

- محور اصلی این پوشش انتخاب یک پالتوی پشمی فرمال (رسمی) نیم‌تنه است. پالتو در حقیقت نقطه تکمیل‌کننده ظاهر است، بنابراین در انتخاب آن به هماهنگی با پیراهن و جلیقه پیشنهادی به کامران هم فکر شده. اندازه عرض یقه با پیراهن و ارتفاع آن با جلیقه کاملا هماهنگ است و دقت به همین ریزه‌کاری‌ها باعث شده که نتیجه کار نمود و جلوه بهتری داشته باشد.

- پالتوهای نیم‌تنه مورد پسند خیلی از آقایانی است که طرفدار پوشش‌های رسمی و کلاسیک هستند. اما نکته قابل تاکید اینکه انتخاب این پالتوها به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده خوش‌پوشی شما باشد مگر اینکه همراه با انتخاب آن‌ نکات ظریف خوش‌پوشی را هم در نظر بگیرید. مهم‌ترین فاکتور در انتخاب این پالتوها انتخاب سایز و دراپ مناسب آنهاست. اندازه سرشانه‌ها، قد پالتو، فرم یقه و بلندی مناسب آستین‌ها همه از جزئیاتی است که اجازه می‌دهد سایز پالتو درست انتخاب شود و با اندام شما هماهنگ باشد.

- رعایت کنتراست رنگی بین پالتو و پیراهن نکته دیگری است که در این ترکیب موردتوجه قرار گرفته است.

مجلل و زمستانه!

- دومین پیشنهاد لونالون به کامران تفتی یک پوشش زمستانه رسمی است با در نظر گرفتن قواعد درست پوشش و تاکید بر رنگ‌های تیره که اتفاقا رنگ مورد علاقه و پیشنهادی کامران تفتی نیز هست. روی این سبک پوشش می‌توانید در یک مراسم مجلل و کاملا رسمی حساب باز کنید.

- برای پیشنهاد یک ظاهر رسمی زمستانه و کاملا مجلل به کامران تفتی استایلیست‌های لونالون به جای پیشنهاد یک دست کت و شلوار ست، سراغ ترکیب یک کت تک با یک شلوار پشم و کتان رفته‌اند. نکته متمایزکننده این انتخاب هم در نظر گرفتن قواعد ریز و درشتی است که شاید در انتخاب یک دست کت و شلوار ست به‌راحتی امکان‌پذیر نبود.

- در این ترکیب لونالون سراغ یک کت تک مشکی از جنس کشمیر رفته است. انتخاب جنس که کاملا هماهنگ با فصل و ظاهر کلاسیک است اما در مورد رنگ هم سلیقه کامران و علاقه او به رنگ‌های تیره مورد توجه قرار گرفته است، به‌خصوص که رنگ‌های تیره بهترین انتخاب برای هماهنگی با فصل زمستان هستند آن هم وقتی پای پوشش‌های کلاسیک در میان باشد.

خوش​تيپ​ترين مرد زمستان 92 شما باشید

- نقطه عطف این کت کشمیر دگمه‌های طلایی آن است. رنگ طلایی باعث شده که کت به معنای واقعی یک کت کلاسیک باشد. برای برقراری تعادل با رنگ طلایی دگمه‌ها و تاکید بر رسمی بودن ظاهر از پوشت (دستمالی که در جیب کت جا می‌گیرد) طلایی استفاده شده است.

- پیراهن پیشنهادی در این ترکیب یک پیراهن ابریشم است که با جنس کشمیر کت کاملا هماهنگ است. یقه ایستاده این پیراهن هم به رسمی به نظر آمدن هرچه بیشتر ظاهر کمک می‌کند.

- شلوار پیشنهادی در این ترکیب شلوار پشم و کتان (Skiny) با تراکم بافت بالاست. اما نکته اصلی در انتخاب این شلوار هماهنگی‌اي است که بین برش آستین کت و دمپای شلوار است (در اصطلاح به این نوع برش فیت کات می‌گویند).

- هماهنگی فرم و برش شلوار با کفش از نکات بسیار قابل اهمیت است. با کفش‌های کشیده‌ شلوارهای راسته و شق و رق بهترین گزینه هستند و به همین دلیل هم در این ترکیب لونالون سراغ یک کفش چرمی و کشیده رفته است.

- کفش پیشنهادی به کامران تفتی هم یک کفش چرم مات با پنجه کشیده است اما نکته قابل تاکید دیگر در انتخاب این کفش هماهنگی باکل (سگک) نقره‌ای کفش با فریم استیل ساعت است. در نظر گرفتن این نکات ظریف نشان دهنده ریزبینی و نکته سنجی شما در سبک و سیاق پوشش‌ است و اتفاقا برخلاف تصور عام همین نکته‌های ریز هستند که کاملا به چشم می‌آیند و ضمن متمایز کردن شما از دیگران نگاه‌تان را به ظرافت‌های لباس پوشیدن نشان می‌دهند.

برای روزهای زمستانی!

در این ترکیب لونالون یک پوشش نیمه‌رسمی به کامران تفتی پیشنهاد داده است؛ یک پوشش برای استفاده‌های روزمره زمستانی (کژوال)‌ که با قواعد درست پوشش، سلیقه و فاکتورهای اندامی کامران بسیار هماهنگ است و برای استفاده‌های روزمره در روزهای زمستانی بسیار جواب می‌دهد. نقطه تاکید این ترکیب کت تک طوسی‌رنگ و نسبتا اسپرتی است که به کامران پیشنهاد شده است.

- کت پیشنهادی به کامران یک کت طوسی تیره است با چهارخانه‌های ریز که اتفاقا از طرح‌های پینشهادی طراحان جهانی برای زمستان ۲۰۱۳ هم هست (امسال طراحان جهانی دوباره سراغ پارچه‌های چهارخانه رفته‌اند و در اغلب طراحی‌های‌شان باز هم این پارچه‌های نسبتا قدیمی را در شکل و شمایلی تازه زنده کرده‌اند). به دليل تیره بودن سایر اجزای پوشش از پیراهن گرفته تا شلوار و کفش این کت با وجود تیرگی که دارد کاملا به چشم می‌آید.

- ویژگی دیگر این کت هماهنگ بودن دقیق آن با فرم و سایز اندام کامران است. در انتخاب کت به خصوص کت‌های زمستانی به‌دليل حجیم‌تر بودن‌شان دقت به سایز و رعایت دراپ از قواعد بسیار بااهمیت است، بنابراین پر بیراه نیست اگر بگوییم دلیل به چشم آمدن این کت علاوه بر طرح و رنگ درنظر گرفتن دراپ مناسب برای کامران تفتی است.

خوش​تيپ​ترين مرد زمستان 92 شما باشید

- نکته قابل تاکید به تمام آقایانی که به انتخاب یک کت تک زمستانه مثل نمونه پیشنهادی لونالون فکر می‌کنند این است که قبل از انتخاب نهایی در قدم اول باید به پیدا کردن مناسب‌ترین دراپ (برش سرشانه‌ها) با اندام‌شان فکر کنند. بعد از پیدا کردن سایز و دراپ مناسب می‌توانند به مدل و جنس کت انتخابی‌شان فکر کنند. نکته قابل تاکید اینکه دراپ و سایز کت‌‌های زمستانی به خاطر حجیم بودن پارچه‌ها، لزوما با دراپ کت‌های معمولی یکی نیست!

- در این ترکیب فرم متداول پوشیدن یقه اسکی زیر کت کنار گذاشته شده و در عوض یک پولیور ظریف بایقه V شکل یا همان هفت جایگزین شده است. فرم یقه V شکل پلیور ترکیبی از یقه‌های آرشال و ایستاده هم هست بنابراین علاوه بر کمک به اسپرت به‌نظر آمدن ظاهر حس یک پوشش کاملا زمستانه را به بیننده القا می‌کند.

- شلوار پیشنهادی در این ترکیب یک شلوار مشکی کتان است. در انتخاب این شلوار رنگ و جنس پارچه از نکات قابل تاکیدند. استفاده از شلوار با متریال کتان نقطه تاکیدی است بر کژوال(روزانه) بودن ظاهر و در انتخاب رنگ هم باید گفت که رنگ مشکی کمک می‌کند تا رنگ طوسی کت که محور اصلی و نقطه تمرکز این ترکیب است بیشتر به چشم بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد حسین

      این سیبیل هم عجب حکایتیه
      یه روز همه سیبیل داشتن بی سیبیلی نشونه بی غیرتی بود
      بعد هر کی سیبیل داشت رو مسخره کردن
      الان دوباره سیبیل میذارن!
      کی این چیزا رو مد میکنه؟

    • بدون نام

      شوهر خودم خوش تیپ تره

    • لیلا

      این که خیلی خشنه ادم میترسه بهش نگاه کنه

    • الهه

      خوش قد و بالا ، یکم بخند آدم دلش واشه، مرد بایس گشاده رو باشه چه با کت و شلوار چه با بیژامه...

    • عسل

      این ک مال قبل از انقلابه.کجاش خوش تیپه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج