جاباما
۸۶۵۴۲۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

قرارداد بشار رسن ۶میلیاردی می‌شود

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس هیچ قراردادی با این باشگاه ندارد و در فصل آینده می‌تواند به راحتی از جمع سرخپوشان جدا شود.

خبر ورزشی: بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس دوران نقاهت پس از عمل جراحی روی کتف آسیب‌دیده اش را طی می‌کند؛ زمانی که بیش از دو ماه به طول می‌انجامد و پس از آن، می‌تواند دوباره برای تیم بعدی خود به میدان برود. البته در این مدت، او قرار است به دوحه قطر رفته و همزمان تمرینات اختصاصی و درمانی خود را طی کند.

همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی مبنی بر جدایی بشار شد و خیلی‌ها گفتند او که راهی دوحه می‌شود، همان جا نیز می‌تواند مذاکراتی داشته باشد و تیم فصل بعدی خود را انتخاب کند به خصوص که چند رسانه عراقی از جدایی بشار و رسیدن به لیگ ستارگان قطر خبر داده بودند. حتی یکی از رسانه‌های معتبر قطر نیز خبر از توافق بشار با باشگاه الریان قطر منتشر کرد.

قرارداد بشار رسن ۶میلیاردی می‌شود

از سوی دیگر، تصاویر و ویدئو‌هایی وجود دارد که در آن، بشار را در حال امضای برگه تمدید قرارداد نشان می‌دهد، اما این عکس و ویدئو‌ها نیز در نوع خود عجیب است زیرا او فقط یک برگه را امضا می‌کند در حالی که تمدید قرارداد سه برگی است و هر سه برگ باید امضا شود. در کنار بشار هنگام ضبط آن ویدئو نیز، هیچ یک از مسئولان باشگاه را نمی‌بینیم و از جمع پرسپولیسی‌ها فقط سیدجلال حسینی کاپیتان تیم به چشم می‌خورد!

این‌ها در کنار هم، شانس ادامه فعالیت بشار در پرسپولیس را کاهش می‌دهد، اما موضوع دیگر، مسائل مالی است. همین حالا بشار مبلغی حدود ۴۰ درصد از قرارداد خود را طلبکار است و به صورت طبیعی فصل آینده ۲۰ درصد روی پایه قرارداد او افزوده خواهد شد.

یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «برای فصل آینده اگر وضعیت دلار همین قدر بماند، قرارداد بشار چیزی بیش از ۶ میلیارد تومان می‌شود که باید مطالباتش را هم پرداخت کنیم و رقم، خیلی بالاتر می‌رود. هنوز هم امیدواریم با این بازیکن، قرارداد ریالی به امضا برسانیم، چون با ۶ میلیارد تومان می‌توانیم حداقل ۲ بازیکن و ستاره ایرانی را جذب تیم‌مان کنیم.»

با این رقم‌ها، جدایی بشار چندان دور از ذهن نیست، چون باشگاه پرسپولیس هم راضی به پرداخت ۶ میلیارد تومان برای یک بازیکن نیست، وزارت ورزش جلوی این کار را می‌گیرد به خصوص که سازمان لیگ نیز به باشگاه‌ها توصیه کرده یا قراردادی با بازیکنان و مربیان خارجی ثبت نکنند یا قراردادشان بر پایه ریال ایران باشد تا کمتر متضرر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا وزیر هست نگران صدور مجوز نباشید.
      جلوگیری از به اصطلاح ریخت و پاش برای تیمهای رقیب تیم حکومتی لست.

    • لنگی

      آره پول بیت المال رو خرج کنین بی خود نیست هیچ کس از این تیم نمیره جای. چهار ساله با هم هستن.

    • بدون نام

      اگر این شش ملیارد از بیت الماله پس یه چیزیش هم از منه . ولی من راضی نیستم یک ریال از من بابت فوتبال ایران خرج بشه اگه حق منو دارین میخورین خدا نبخشه شما رو
      حق من توروز قیامت سیخ داغه که حوالتون میکنم
      حواستون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج