۸۶۵۵۰۰
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

قربانی: فعالیت علیه رحمتی، خط داده شده است

مدافع سابق استقلال می گوید اینکه هر کسی ضعف های خود را گردن کس دیگر می اندازد ریشه در مسائل فرهنگی دارد.

ورزش سه: پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال درباره اینکه هر بازیکنی که از این تیم جدا می شود بازیکن دیگر را مقصر جدایی اش می داند به ورزش سه گفت: این موضوع ریشه در فرهنگ ما دارد. هراتفاقی برای ما می افتد همیشه این بهانه گیری وجود دارد که دیگری این کار را کرده است. این در حالی است که طبق اصول مدیریتی اولین قدم برای موفقیت این است که بپذیرید شما ضعف دارید و تلاش کنید آن را برطرف کنید.

او ادامه داد: تا حالا در فوتبال ایران ندیده ام یک مربی شکست بخورد و بگوید من ضعف دارم. یکسری از عوامل غیر قابل کنترل است یکی از آنها می شود داور، تماشاگر و زمین که یک مربی نمی تواند روی آن تاثیری بگذارد. شما نمی توانید روی داوری تاثیر بگذارید اما می توانید عوامل تحت کنترل خودتان را به خوبی مدیریت کنید. مربی دیده ام تیمش ۶ گل خورده می گوید داور تاثیرگذار بوده است.

قربانی: فعالیت علیه رحمتی، خط داده شده است

مدافع سابق استقلال در مورد بحث هایی که در مورد جدایی یا خداحافظی بازیکنان استقلال به راه افتاده است هم می گوید: هرکسی می تواند تشخیص بدهد که چه زمانی باید خداحافظی کند و این دست بازیکن است. پیروز قربانی خودش متوجه می شود پیروز قربانی 20 ساله نیست و وقت خداحافظی فرا رسیده است. در فوتبال اگر خودت خداحافظی نکنی کاری می کنند که خداحافظی کنی. خیلی از بازیکنان بیشتر از چیزی که باید بازی می کنند، دو سه سال اضافه در یک باشگاه می مانند و کسی هم کاری به آنها ندارد.

قربانی در مورد اینکه اغلب خداحافظی و یا جدایی بازیکنان استقلال گردن مهدی رحمتی می افتد هم می گوید: فضای مجازی باید حذف شود. چیزهای خوبش را بگیرید ولی این حرف ها و حدیث ها را باید حذف کنید و اصلا دنبال آن نروید. بیچاره رحمتی هر اتفاقی می افتد می گویند مقصر بوده است. نمی خواهم از او دفاع کنم ولی واقعا یعنی او اینقدر تاثیرگذار است؟ من که باورم نمی شود.

او می گوید فعالیت علیه مهدی رحمتی خط داده شده است: بالاخره یکسری خط می دهند و تاثیر می گذارند و این در مورد رحمتی هم صدق می کند. جشن قهرمانی بایرن را دیدم و لذت بردم. فکر می کنید ریبری و روبن دوست دارند بروند؟ با این حال نمی گویند فلانی باعث جدایی من شد چون باشگاه یک جشن خداحافظی زیبا برای آنها برگزار می کند. در ایران اصلا مدیریت وجود ندارد و به همین دلیل هم این حرف و حدیث ها ایجاد می شود.

پیروز قربانی در پایان گفت: من نمی خواهم از مهدی دفاع کنم ولی هرکاری را به رحمتی ربط بدهند درست نیست. هواداران بعد از دربی به مهدی رحمتی توهین می کنند و باشگاه هیچ واکنشی نشان نمی دهد، برای همین است که ماجرای بازی پرسپولیس برابر سپاهان اتفاق می افتد. مگر می شود باشگاه از کاپیتان تیمش دفاع نکند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد نیس یه فلش بک بزنیم به مصاحبه طالبلو علیه رحمتی؟اقای قربانی خاطرتون هست اون مصاحبه؟

    • بدون نام

      ازبس ملت زیرآب زنی هستید، بوی گند رحمتی خیلی وقته باشگاه تاجو پرکرده احتیاجی به گندزدایی شما نیست

    • بدون نام

      آقای قربانی ، حالا کاری نداریم ، اما قبول کن که رحمتی خیلی مارمولکه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعاً باید برای شما متاسف بود کا خودتون رو هوادتر استقلال معرفی می کنین

    • سمیه سنجیده

      واقعا مدیریت باشگاهها ضعیف ه . رحمتی اینقدر بده که باشگاه ازش دفاع نکرد و تماشاچیان ندانسته اونو به باد فحش و ناسزا گرفتن . واقعا حق رحمتی این بود . کمی تفکر

    • بدون نام

      رحمتی دروغگو صفته .حیلگره

    • بدون نام

      ما ایرانیها یک روز میگیم به به چه چه میگیم یک روزهم فش می دهیم این توفرهنگ ماست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج