۸۶۵۵۲۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اصالت، فعال و پرانرژی، مسئولیت پذیر و قابل اعتماد هستید. شما از استعدادها و مهارت های بسیاری برخوردار هستید، اما باید تمایلی که به تحت سلطه درآوردن دیگران دارید و ولخرجی هایتان را تحت کنترل خود دربیاورید. امسال اعتماد به نفس شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در معاملات مالی که دارید بسیار موفق خواهید بود و سود زیادی به دست خواهید آورد. امسال روابط و دوستی های جدیدی را آغاز خواهید کرد که ممکن است برخی از این دوستی ها زمینه را برای شروع شراکت های تجاری فراهم کنند. سرمایه گذاری های طولانی مدت سود زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت و با وساطت در معاملات مختلف نیز می توانید سود زیادی به جیب بزنید. درگیری های حقوقی که مدن زیادی طول کشیده اند هم بالاخره خوب یا بد به نتیجه خواهند رسید و بخشی از درگیری های ذهنی تان را به پایان خواهند رساند. از ولخرجی کردن مخصوصا برای افرادی که شناخت زیادی از آنها ندارید خودداری کنید. شما باید توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید تا از بروز بیماری هایی که تنها از بی توجهی ریشه می گیرند جلوگیری کنید. روابط عاطفیتان به ویژه در نیمه ی اول سال خیلی خوب پیش خواهند رفت و اگر ازدواج کرده باشید ممکن است تصمیم بگیرید که امسال بچه دار شوید. شهریور، دی و اردیبهشت ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز هرچقدر ایده های جسورانه تر و متفاوت تری داشته باشید شانس موفقیتتان هم بیشتر خواهد بود. در حال حاضر مأموریت اصلی شما این است که با به کارگیری تمام مهارت و توانایی هایی که در اختیار دارید محصولات و یا تجارت خود را در مرکز توجه قرار دهید. شخصت تکروی شما باعث شده است که جدا بودن از دیگران و تمایز از آنها برای شما کار دشوار و عجیبی نباشد. امروز هم اگر فکر می کنید حق با شماست از اینکه کاری جز آنچه مشاوران و یا عزیزانتان به شما می گویند انجام دهید ترسی نداشته باشید. مطمئن باشید وقتی به نتیجه ی مورد نظرتان برسید از اینکه این کار را انجام داده اید پشیمان نخواهید بود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز برای شما یک روز طوفانی خواهد بود و اگر می خواهید به ساحل امن آرامش برسید باید قدرت تحلیل فوق العاده و اعتماد به نفس محکم خود را به کار بگیرید. بدون شک در چنین شرایطی با فشار و استرس زیادی روبرو خواهید شد اما بزرگترین دامی که در راه تحصیلات و پیشرفت حرفه ایتان ممکن است برای شما پیش بیاید این است که نسبت به توانایی های خود دچار تردید شوید. این می تواند بهترین فرصت ممکن برای مورد آزمایش قرار دادن اعتماد به نفستان باشد، تمام تلاشتان را برای موفقیت در این امتحان به کار بگیرید. امروز شما با افرادی از طبقات مختلف اجتماعی در تماس خواهید بود، مواظب باشید بر اساس ظاهر آنها در موردشان قضاوت نکنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز و تحت شرایط کیهانی موجود شما میل شدیدی به شروع یک دوره ی آموزشی جدید و یا بالا بردن سطح دانشتان با یک دوره ی تکمیلی، احساس می کنید. موقعیت فعلی خود در زمینه ی حرفه ای را به دقت مورد ارزیابی قرار داده و ببینید دانش و توانایی های حرفه ایتان در چه سطحی قرار دارند، شاید وقت آن فرا رسیده باشد که برای بالا بردن سطح دانش خود به جای شرکت در کلاس های مختلف به آموزش دادن به دیگران روی بیاورید. برای یکی با سطح توانایی های شما آموزش دادن به دیگران می تواند خیلی آموزنده تر از کلاس رفتن باشد. امروز یک نفر بنا به دلایلی شما را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته است، اگر قضاوت دیگران برایتان اهمیت دارد مواظب رفتارتان باشید!

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز بهتر است مواظب باشید که لقمه ی بزرگتر از دهانتان برندارید. حتی اگر خودتان از اینکه در حال حاضر می توانید عملکردی چند برابر بهتر از حالت معمول داشته باشید هم بهتر است که احتیاط کافی داشته باشید و زیاد بر اساس حدس و گمان پیش نروید. به جای اینکه انتظارهای غیرمعقول از خودتان داشته باشید و راه شکست را در پیش بگیرید بهتر است که هدف هایتان را کوچکتر انتخاب کرده و در پایان روز با خوشحالی موفقیت هایتان را جشن بگیرید. هرچند بلندپروازی ویژگی قابل تحسینی است، اما اگر با عملگرایی همراه نشود چیزی جز شکست و سرخوردگی به همراه نخواهد داشت، پس با اعتماد به نفس اما عاقلانه گام بردارید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما به دنبال پیدا کردن راه حلی برای مشکلی هستید که مدتی است ذهنتان را به خود مشغول کرده است. شاید همه چیز خیلی پیچیده به نظر برسد، اما الان وقت تسلیم شدن نیست، زیرا تنها یک تلاش دیگر برای حل این معما کافی خواهد بود. اگر این مشکل به هویت و شخصیت شما مربوط می شود بهتر است فراتر از خانواده خودتان رفته و نسلی که از آن آمده اید را هم مورد بررسی قرار دهید، مطمئن باشید چیزهای زیادی پیدا خواهید کرد! شما تمام ویژگی های لازم برای به عهده گرفتن نقش های مدیریتی را در وجود خودتان دارید، پس اگر چنین موقعیتی به شما پیشنهاد شد و یا رهبری گروهی هر چند کوچک به شما پیشنهاد شد حتما آن را بپذیرید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما استاد تجزیه و تحلیل قدم هایی هستید که شما را به موقعیتی که در حال حاضر دارید کشانده اند. شما همچنین خیلی خوب می دانید که برای رسیدن به مقصدتان قدم های بعدی خود را چطور باید برنامه ریزی کنید. با این حال بهتر است که امروز این کار را با دقت بیشتری انجام دهید و به طور منظم همه چیز را از اول تا آخر مورد بررسی مجدد قرار دهید، زیرا احتمال اینکه برخی جزئیات مهم را از قلم انداخته باشید خیلی زیاد به نظر می رسد. امروز برای شما روز بزرگی خواهد بود زیرا بالاخره موفق خواهید شد خودتان را از برخی خاطرات ناخوشایند دوران کودکی که سال ها شما را آزار داده اند رها کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

گاهی برای اینکه اوضاع را بهتر کنید لازم است که ابتدای راه بازگردید و همه چیز را از نو شروع کنید. چنین کاری ممکن است ناراحت کننده و اعصاب خرد کن باشد، اما اگر هدفتان این است که پایه ی محکمی بسازید و زندگی و آینده تان را روی آن بنا کنید تمام زحماتی که در این راه مجبور هستید بکشید ارزش نتیجه ای که در پایان به دست خواهید آورد را دارند. زیاد به سوابق کاری خود نبالید، شما باید پیشرفت کنید و آنچه در گذشته انجام داده اید ربط زیادی به آنچه الان باید انجام دهید ندارد. اگر نمی خواهید برای خودتان دردسر درست کنید بهتر است امروز زیاد در کار دیگران دخالت نکنید و تا جای ممکن سکوت اختیار کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

لحظه ای از راه خواهد رسید که شما دیگر نخواهید توانست در برابر تحولاتی که دارند در زندگی حرفه ای شما به وجود می آیند مقاومت کنید. سیستمی که دارید در آن کار می کنید بالاخره شما را در شرایطی قرار خواهد داد که راه فراری از آن نخواهید داشت، اما این شرایط لزوما به ضرر شما نخواهد بود و می تواند درست نقطه ی آغاز پیشرفت شما باشد. شما بخواهید یا نخواهید مجبور خواهید بود که مسیرتان را تغییر دهید، پس تا هنوز وقت هست خودتان را برای این تغییرات آماده کنید. امروز در مورد این که به چه کسانی اعتماد می کنید بسیار محتاط باشید چرا که مهربانی و یکدلی شما به صورت متقابل پاسخ نخواهد دید و ممکن است به نا امیدی و ناراحتی شما منجر شود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما اجازه نخواهید داد که چیزهای کوچک و کم اهمیت شما را از مسیر اصلی تان منحرف کنند و در هر شرایطی یک راست به سراغ اصل مطلب خواهید رفت. شما کاری به شرایط فعلی خود ندارید و تمام حواس و قدرت خود را روی هدفتان متمرکز کرده اید. در این حالت کمتر کسی یا چیزی می تواند جلوی شما را بگیرد. دقیقا چه می خواهید به عشقتان بگویید؟ به زبانی حرف بزنید که او هم متوجه بشود. قبل از این که حرف بزنید کمی به حرف هایتان فکر کنید و سعی کنید طوری حرف بزنید که ناراحتی و دلخوری پیش نیاید و تکه و کنایه را کنار بگذارید. یادتان باشد مکالمه رکن اصلی هر ارتباطی است.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

دو هفته ای می شود که شما به این نتیجه رسیده اید که باید برای پیشرفت حرفه ای تلاش بیشتری از خودتان نشان بدهید. خوشبختانه این تصمیم شما امروز به کارتان خواهد آمد، زیرا با چالش های زیادی که امروز برایتان به همراه دارد و نیازی که به نشان دادن بهترین عملکرد ممکن دارید، امروز به عزم و اراده ای محکم نیاز خواهید داشت. سعی کنید امروز زیادی پرخوری نکنید و قبل از غذا حتما سالاد بخورید! امشب را در کنار عشقتان و با آرامش بگذرانید، به جایی که هر دویتان دوست دارید رفته و با هم در مورد بزرگترین رویاهایتان حرف بزنید. همینطور می توانید در خانه بمانید و با هم پای تلویزیون بنشینید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما معمولا مواقعی که احساس خطر و یا نگرانی می کنید می توانید خیلی سریع راهی برای بازگشت به امنیت پیدا کنید، اما امروز ممکن است در پیدا کردن راه حل های هوشمندانه به اندازه ی همیشه خوب عمل نکنید. با این وجود شما می توانید بی هیچ کمکی با تمام چالش هایی که امروز برایتان به همراه دارد روبرو شوید و به خوبی همیشه از پس آنها بربیایید. امروز خیالات و رویاپردازی سر شما را حسابی گرم خواهند کرد، اما رویاپردازی لزوما کار وقتگیر و بی نتیجه ای نیست. با فکر کردن به رویاهایتان خواهید توانست پروژه هنری و یا کاری جدیدی را طرح ریزی کنید که می تواند نتایج خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

چه روزی! چه در خانه و چه در محل کار، شما مجبور خواهید بود بین دو گزینه ای که هر دو از اضطراب زیاد سرچشمه می گیرند یکی را انتخاب کنید. شاید تصمیم بگیرید خودتان را با کارتان سرگرم نگه داشته و با این کار از شر تردیدهایی که دارید رها شوید، اگر تصمیمتان این است باید انرژی زیادی در اختیار داشته باشید، زیرا حجم کاری که برای سرگرم نگه داشتن خودتان لازم دارید بسیار زیاد است. به هر حال یادتان باشد که زیاد خودتان را ناراحت نکنید، این وضعیت چند روز بیشتر طول نخواهد کشید و با بازگشتن اوضاع به شرایط عادی می توانید راه حل های منطقی تری برای این شرایطی که پیش آمده اند پیدا کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج