۸۶۵۶۷۴
۲۶ نظر
۵۰۰۳
۲۶ نظر
۵۰۰۳
پ

شفر: در استقلال با آبروی من بازی شد!

وینفرد شفر و استقلال؛ شبیه یک بازی. هر روز هم پیچیده‌تر می‌شود. شفر از استقلال تعلیق شده. او برای فصل بعد قرارداد دارد.

خبرورزشی: وینفرد شفر و استقلال؛ شبیه یک بازی. هر روز هم پیچیده‌تر می‌شود. شفر از استقلال تعلیق شده. او برای فصل بعد قرارداد دارد. رقم قرارداد هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است. قاعدتاً مذاکره پیچیدگی این بازی را کمتر می‌کند. شفر هنوز در تهران است.

منتظر است تا تکلیفش روشن شود. از سویی استقلال هم باب مذاکره با این مربی را باز کرده است. طرفداران امیدوارند در نهایت دو طرف به واژه توافق برسند. استقلالی‌ها می‌دانند اگر توافقی صورت نگیرد، بازی پیچیده‌تر می‌شود. شفر فعلاً پایش را در کفش کرده که «همه پولم را می‌خواهم.» این به نوعی تهدید برای آبی‌هاست. فتحی هم فعلاً گام مهم و مثبتی برنداشته است.

اگر شفر به تیم جدیدی برود که به نفع استقلال است، اگر نه آبی‌ها مجبورند مذاکرات سفت و سختی با او داشته باشند. شفر به شدت گلایه دارد. گلایه‌اش هم به خاطر رفتار باشگاه است. او به فتحی پیام داد: «با آبروی من در استقلال بازی شده است.» شفر از این گفته ۵۰ سال در فوتبال بوده ولی تا به حال چنین رفتاری با او نشده. این مربی حتی گفته: «کاری که با من شد، انسانی نبود.»

این پیام برای فتحی و دیگر مسئولان استقلال، پیام خوبی نیست. حداقل نشانه‌های خوبی در خود ندارد. نزدیکان این مربی می‌گویند بعید است او تخفیف بدهد، مگر اینکه مسئولان استقلال بتوانند مذاکره کنند تا شفر نرم شود. او گلایه دیگری هم دارد. او می‌گوید بعد از آنکه برکنار شد چند بار با فتحی تماس داشته و مدیرعامل تماس‌های او را بی‌پاسخ گذاشته است. البته حالا این مشکل تا حدودی مرتفع شده، چون رابطه‌ها دوباره برقرار شده است.

آنچه مسلم است استقلال در این زمینه خوب عمل نکرده است. باشگاه می‌توانست ابتدا با شفر پای میز مذاکره بنشیند. با او مذاکره کند و حتی به توافق برسد و سپس رأی به برکناری‌اش بدهد. فتحی، اما با تصمیم خودش و اکثر اعضای هیئت‌مدیره تصمیمی ضربتی گرفت و شفر را معلق کرد تا استقلال با این مشکل روبه‌رو شود. حتی بحث بازگشت شفر به استقلال هم مطرح شد که این مربی ابتدا آن را رد کرد و بعد شرایط بازگشتش را گفت.

شرایط او طوری بود که باشگاه استقلال هم آن را رد کرد تا دو طرف به توافق نرسند و باز هم کار به ادامه مذاکرات بکشد. هادی طباطبایی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره این اتفاقات می‌گوید: «واقعاً نمی‌دانم چرا بدون اینکه با شفر مذاکره کنند رأی به تعلیقش دادند در حالی که همه باشگاه‌ها ابتدا با مربی مذاکره می‌کنند. بهتر نبود می‌گذاشتند حداقل شفر تا پایان فصل می‌ماند بعد با او مذاکره می‌کردند تا به نتیجه بهتری برسند و وضع این‌طوری نشود؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      پوستشونو بکن :)))

    • ناشناس!

      اون موقع داغ بودند و جواب تلفن شما را نمی دادند .بعدا فهمیدند قضیه پولی است و بیخ پیدا کرده خودشان تماس گرفتند! در ایران با بازیکنان و مربیان خارجی بد قرار داد می بندند و همون را هم رعایت نمی کنند.شفر تو عمرش ندیده کسی را قبول نداشته باشند تعلیقش کنند و بعد ازش تخفیف بخواهند!! پیش خودش میگه این ایرانی ها دیگه کی هستند!! گیج زده حسابی!!!

    • بدون نام

      خداییش فازت از دروغ سیزده ای که گفتی چی بوده شوفر؟!

    • بدون نام

      تو اگر فکر آبرو خودت بودی اصا کیسه کش نمیشدی خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      ای بابا.ازدست این کیسه کشای سوراخ شماخوابیدیاخودتونوبه خواب زدیدوالاتاپرسپولیس تومیدونه آفتابه آبی هر فصل سوراخه خخخخخخخخخخ برویدپیپ راهم بیاوریدکارازریشه خرابه شماداریدشاخ برگوحرس میکنیدقهقهقهقه قلعه نوعی مثل شامپوراوله

    • N

      خدایی راست میگه

    • وطندار

      تصمیمات نسنجیده تمامی ندارد
      بامربی 200.000دلاری 1.200.000دلار قراردادمی بندند بعد چهار نفر آدم نابغه سه بازی تشریفاتی باقیمانده به پایان فصل بدون فکر وهدف مربی را برکنار میکنند چند روز بعد متوجه میشند چه اشتباهی کرده اند
      بالاخره باید توضیح بدهند هدف از برکناری در این مقطع چه بود ؟
      آیا آن هدف محقق شد؟

    • بدون نام

      بعدبگین کیروش بزرگ بداین وزیرودولت قصدشون نابودی فوتبال ایران

    • س

      مقصر باشگاه پرسپولیس است که یکی از مدیران میانی را جهت مشاوره به کل هیت مدبره ابی نمیدهد.چقدر فتحی مدبر است

    • بدون نام

      راست میگه من خودم استقلالیم زشترین کار انجام دادین در حق پیرمرد

    • محمد

      همینه که هست

    • بدون نام

      این کیسه تنان برعکس آدما هسن اول یه کاری انجام میدن بعد فکر میکنن که ای دادبیداد چه کار اشتباهی کردیم بعدشم مثل خرتوگل گیر میکنن اونوقت تقصیراشتباهشونوگردن این واون میندازن

    • hm@

      فقط وزیر باید پاسخگوی عملکرد ضعیف وخفت بار مدیران مطلوب خود ومنفور هواداران دراستقلال باشه بعنوان یک هواداراستقلال این پنج سال رو جزئ تاریخ استقلال نمیدونم چون همه چیز تحمیلی وبرخلاف خواست استقلالیهای واقعی وبرای ضربه زدن به این تیم بود.

    • شب

      من هر جوری فکر میکنم می بینم این فتحی هم مثل وزیر پرسپولیسیه اینقدر هم مگه میشه به ضرر استقلال کار کرد یه بچه ی کوچیک هم رفتار فتحی با شفر تایید نمیکنه علاوه بر ان اگر شفر نمیرفت احتمال داشت استقلال نتیجه بهتری از مجیدی میگرفت حداقل تا پایان فصل باید نگه میداشتن

    • بدون نام

      شفر بره فولاد قهرمانش می کنه

    • بدون نام

      شفر رو سرمربی تیم ملی امید کنین
      استقلال هم که دولتیه طلبش رو از فدراسیون بگیره

    • بدون نام

      اگه شفر سرمربی تیم امید بشه صد در صد میریم المپیک

    • بدون نام

      این هم یک آبروریزی دیگه که کیسه انجام داد خخخخخ کیسه فقط کارش آبروریزیه خخخخخخ

    • ناشناس!

      با موهای پشمکی ات هم بازی کردند! تازه رفتند رالی و از حیثیت و اعتبار تو به عنوان راننده رالی و شوفر سو استفاده کردند!! خخخخخ

    • بدون نام

      مدیریت کیسه کشی همین اخرششششششش خخخخخخخخ

    • کاربر قدیمی

      به تیم دیگر برود ؟!!!
      این پاشو از ایران بیرون نگذاشت!
      اینی که من می بینم و با این رفتاری که باهاش شد ، گوشه ۱۲۰۰ ساییده باشه ، قبول نمی کند!
      مگر اینکه کل جماعت مدیران تیم استدعا! بیفتند به معذرت خواهی ، شاید از حقش کوتاه بیاد.
      مدیران استدعا قبل از فشفشه در کردن جلوی هواداران زخم خورده از سرورشون و آوردن بی بی فرهاد ، باید اول مثل مرد می نشستند پشت میز مذاکره و محترمانه عذرش را می خواستند و فکر امروز را می کردند.
      البته مشکل مدیران بی سلیقه و نادان اپیدمی است و ما از نوع ورزشی آن باخبر میشویم چون پیگیر هستیم و در جراید درج می شود و الا در همه جای مملکت از این دسته گلهای بی کفایتی فراوان به آب جاری در بیت المال داده میشود.

    • بدون نام

      به عنوان یک استقلالی ویک ایرانی از حرکت زشت مسولین با شگاه استقلال با این مربی خیلی ناراحت شدم اینا میتونستن خیلی محترمانه بشینن با هاش صحبت کنن ودر مورد نتایجی که تیم گرفته با ایشون مذاکره کنن که کار به فیفا شکایت بازی لج بازی نکشه

    • sms

      من استقلالیم...واقعا حقش نبود...تیمی که سال قبل درست کرده بود..اگه میذاشتین بدون شک قهرمان بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش بدرد این استقلال فقط داچعلی شیشعلی میخورد تمام.

    • بدون نام

      مدیر شایسته ! آقای فتحی شما حتی آداب ومعاشرت فوتبالی را هم بلد نیستی !؟ دلت که نمیسوزه از جیب خودت وخانواده ات که پول شفر نمیدهی که ناراحت باشی !!

    • عشق من استقلال

      برو بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج