جاباما
۸۶۵۸۹۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

آخرین روایت از ماجرای لغو دیدار ذوب‌آهن - النصر

کنفدراسیون فوتبال آسیا با لغو شدن دیدار ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان، منتظر نماینده کشورمان برای معرفی میزبان جدید است.

خبرگزاری تسنیم: دیدار ذوب‌آهن ایران - النصر عربستان که قرار بود به میزبانی نماینده کشورمان در ورزشگاه کربلای عراق برگزار شود، لغو شد. علت لغو این مسابقه هم انصراف عراقی‌ها از برگزاری این بازی بوده که اعلام کرده‌اند توانایی برقراری امنیت این مسابقه را ندارند.

با این حال نامه فدراسیون فوتبال عراق به کنفدراسیون فوتبال آسیا و متعاقباً نامه AFC به فدراسیون‌های رسمی دو کشور ایران و عربستان، زمانی ارسال شده است که تیم ذوب‌آهن سفر خود را به کربلا انجام داده بود. طبق اطلاعاتی که خبرنگار تسنیم به دست آورده، از حدود پنج ساعت پیش (۱۵ به وقت تهران) چنین بحثی وجود داشته و در نهایت حدود سه ساعت پیش نامه رسمی فدراسیون فوتبال عراق به AFC رسیده است.

عراقی‌ها در نامه رسمی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده‌اند که شرایط میزبانی این بازی فراهم نیست و از AFC خواسته‌اند که دیدار ذوب‌آهن و النصر عربستان خارج از کشورشان برگزار شود. بنابراین AFC نیز بلافاصله به مسئولان رسمی دو کشور لغو بازی را اعلام کرده، اما زمانی این نامه به دست فدراسیون فوتبال دو کشور و باشگاه‌ها رسیده که ذوب‌آهنی‌ها تازه به کربلا رسیده بودند. اعضای تیم النصر هم در آستانه سوار شدن در هواپیما بودند که با نامه AFC سفر خود را لغو کرده‌اند.

با توجه به اینکه عراقی‌ها اعلام کرده‌اند حاضر به میزبانی از این مسابقه نیستند، کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق روال از باشگاه ذوب‌آهن درخواست خواهد کرد تا محل میزبانی از تیم النصر عربستان را اعلام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      مسخره بازی

    • بدون نام

      خاک بر سر مدیران حکومتی من نمیدونم این قدر عرب ها به ایرانی ها توهین میکنن وکوچک مبکنن ایرانی ها رو چرا از رو نمیرن ایرانی ها بخدا غیرت از این کشور رخت بر بسته لعنت بر شما وبرادران عرب تون خدایی خجالت اوره خدایی دردناکه ببین ایرانی چقدر بی هویت کردن

    • بدون نام

      خاک بر سر مدیران حکومتی من نمیدونم این قدر عرب ها به ایرانی ها توهین میکنن وکوچک مبکنن ایرانی ها رو چرا از رو نمیرن ایرانی ها بخدا غیرت از این کشور رخت بر بسته لعنت بر شما وبرادران عرب تون خدایی خجالت اوره خدایی دردناکه ببین ایرانی چقدر بی هویت کردن

    • محمد

      ایرانی ها کی میخوان یاد بگیرن به عرب جماعت اعتبار و اطمینانی نیست ،

    • مملکت ویران

      بازم بگین مردم عراق دوست وبرادرماست.اوناعاشق پول ماهستن نه چیزدیگه ای.

    • بدون نام

      بیا اینم از عراق دوست و برادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج