جاباما
۸۶۶۵۶۷
۱۰ نظر
۶۵۰۹
۱۰ نظر
۶۵۰۹
پ

حیواناتی که شبیه به فرزندانشان نیستند

برخی حیوانات وقتی به دنیا می‌آیند، هیچ شباهتی به والدینشان ندارند. اما وقتی بزرگ می‌شوند، می‌توان آن‌ها را خانواده نامید.

برترین‌ها : برخی حیوانات وقتی به دنیا می‌آیند، هیچ شباهتی به والدینشان ندارند. اما وقتی بزرگ می‌شوند، می‌توان آن‌ها را خانواده نامید.

پنگوئن‌ها
حیواناتی که شبیه به فرزندانشان نیستند

نمی‌توان انکار کرد که بچه پنگوئن‌ها یکی از دوست داشتنی‌ترین موجودات روی زمین هستند و برخلاف والدینشان که بلند و صاف هستند، هنگام تولد بسیار کوچک و پُرزدار هستند. بچه پنگوئن‌ها تا زمانی که بالغ شوند و پرهایشان رشد کند، پُرز دارند تا بتوانند در برابر هوای سرد از خودشان محافظت کنند. اگرچه آن‌ها بسیار پشمالو هستند، اما برای گرم شدن به پدر و مادرشان وابسته‌اند.
فلامینگو‌ها
حیواناتی که شبیه به فرزندانشان نیستند

فلامینگو‌ها قبل از اینکه تبدیل به پرندگان زیبا و صورتی شوند، پر‌های سفید و خاکستری و منقار صافی دارند. وقتی فلامینگو بالغ می‌شود، منقارش به سمت پایین خم می‌شود و پرهایش حدود دو سال بعد به رنگ صورتی درمی آیند.
گراز‌های وحشی
حیواناتی که شبیه به فرزندانشان نیستند

بچه گراز‌ها نسبت به والدین خود مو‌های روشن‌تر و نوار‌های تیره دارند و عاج ندارند. این چیز خوبی است که بچه گراز‌ها با محیط اطرافشان فرق دارند، چون یک گراز ماده می‌تواند ۱۲ بچه به دنیا بیاورد.
خوک خرطوم دار
حیواناتی که شبیه به فرزندانشان نیستند

بچه خوک‌های خرطوم دار مانند گراز‌ها با نشانه‌هایی روی موهایشان به دنیا می‌آیند. والدین آن‌ها پوشش تیره و ساده‌ای دارند، اما بچه‌ها نوار‌هایی دارند که به والدینشان کمک می‌کند مراقب آن‌ها باشند.
میمون برگ نقره‌ای
حیواناتی که شبیه به فرزندانشان نیستند

بچه‌های میمون‌ نقره‌ای، نارنجی هستند، اما دست و صورت و پا‌های سفید دارند. چند روز بعد از تولد کم کم پوست آن‌ها مثل والدینشان سیاه می‌شود. سه تا پنج ماه بعد هم مو‌های آن‌ها از نارنجی به سیاه تغییر می‌کند.
فُک‌های خاکستری
حیواناتی که شبیه به فرزندانشان نیستند

فک‌های نوزاد و بالغ شبیه هم هستند فقط ابعاد و رنگ آن‌ها فرق می‌کند. بچه فُک‌ها کوچک، سفید و پشمالو هستند. اما والدین آن‌ها بزرگ، خاکستری و گاهی خالدار هستند. لایه ضخیم کرک به آن‌ها کمک می‌کند در هوای سرد گرم بمانند تا زمانی که به اندازه کافی چاق شوند. آن‌ها مدت زیادی کوچک نمی‌مانند، چون بااستفاده از شیر مادرشان هر روز ۱.۳ تا ۲.۳ کیلوگرم وزن می‌گیرند.
کاسوآری
حیواناتی که شبیه به فرزندانشان نیستند

این بچه‌های راه راه قهوه‌ای هیچ شباهتی به مادران سیاه شبه دایناسور خود ندارند. شش ماه طول می‌کشد تا کاسوآری‌ها شروع به بالغ شدن کنند و رنگ پرهایشان از قهوه‌ای روشن به تیره تغییر کند و روی سرشان شاخ دربیاورند.
کفشدوزک
حیواناتی که شبیه به فرزندانشان نیستند

این سوسک خزنده در نهایت به کفشدوزک تبدیل می‌شود. پوست لارو بعد از بیرون آمدن از تخم می‌ریزد و سپس لارو به یک گیاه می‌چسبد تا بعد از ۲۱ روز شفیره تشکیل دهد. سپس بعد از ۵ تا ۷ روز، به یک کفشدوزک بالغ تبدیل می‌شود.
منبع: rd
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Solmaz

      آخی پنگوئن❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      اتفاقا همشون شبیه بابا و ننه اشون بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به جز آخری

    • نرگس

      یدونه نمونه بزن شبیه باشه.بچه ادمم شبیه مامان باباش نیست چه برسه به کفشدوزک.کدوم حشره رو سراغ داری ک وقتی لارو هست شبیه نوع بالغش باشه؟مزحک ترین نوشته تاریخ بود.مثلا پروانه یا قورباغه خیلی شبیه بالغشونن؟والا گراز یا پنگوین که خیلی شبیه ترن تا قورباغه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مضحك

    • بدون نام

      جالب بود

    • Sona

      گراز های وحشی ک بچه هاشون مث خودشونه

    • بدون نام

      تو رو خدا از این نوشته های صد من یه غاز ترجمه نکنید!

    • بدون نام

      منظورت اینه که حیواناتی که شبیه والدین شان نیستند

    • بدون نام

      گرازه که شبیه بود!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج