جاباما
۸۶۶۷۹۲
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

ویلموتس و همه پول‌هایی که به ما برمی‌گرداند

سرمربی تیم ملی قرار است به ازای هر سال ۱.۲ میلیون دلار دریافت کند.

خبرآنلاین: مارک ویلموتس را حالا دیگر می توانیم سرمربی تیم ملی بدانیم. سرمربی ای جوان و بلژیکی که قطعا کار سختی برای جانشینی کارلوس کی روش خواهد داشت. مربی ای که ۸ سال روی نیمکت تیم ملی نشست و بالا و پایین های زیادی را تجربه کرد.

ویلموتس که در نهایت و پس از مذاکره نهایی با مهدی تاج در بلژیک قبول کرده روی نیمکت تیم ملی بنشیند، برای هر سال حضورش در ایران حدود یک میلیون و دویست هزار دلار خواهد گرفت. این رقم البته در بعضی محافل یک میلیون و سیصد هزار دلار هم اعلام شده و از آنجایی که قرارداد این مربی سه سال است و با توجه به نرخ بالای ارز در ایران، ویلموتس بلژیکی برای سه سال بالغ بر چند ده میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال کشورمان دریافتی خواهد داشت. رقمی که خیلی ها معتقدند با توجه به شرایط بر اقتصاد کشور و اوضاع نسبتا بحرانی آن، رقمی زیاد و غیرضروری است.

نکته اما اینجاست که ویلموتس اگر بتواند با دست فرمان کی روش کارش را در تیم ملی انجام دهد، قطعا می تواند به همان اندازه که برای فوتبال ایران هزینه می تراشد، درآمد زایی هم بکند.

در زمان کی روش هم مسئله قرارداد او و تامین منابع مالی برای پرداخت آن یکی از مهم ترین مسائل فدراسیون بود. با این حال نتایجی که کی روش با تیم ملی می گرفت، خیلی از مشکلات مالی را پوشش می داد.

صعود متوالی به دو دوره رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و کسب یک برد مقابل مراکش و همچنین حضور در دو جام ملت ها و پیش روی تا نیمه نهایی سال ۲۰۱۹ فدراسیون فوتبال را با پاداش های مالی فراوان و درآمدزایی گسترده از قبل نتایج تیم ملی مواجه کرد. پول هایی که فیفا و ای‌اف‌سی به حساب فدراسیون فوتبال واریز کردند، عملا به منبعی برای پرداخت دستمزدهای خود کارلوس کی روش تبدیل شد و باعث شد فدراسیون بتواند از این طریق بخش قابل توجهی از مطالبات این مربی معمولا ناراضی را پرداخت کند.

به نظر ویلموتس هم برای احیای مطالباتش از فدراسیون در آینده نه چندان دور، چاره ای جز نتیجه گیری ندارد. او اگر بتواند تیم ملی را به جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد و در این رقابت ها هم عملکرد مثبتی از خود به جای بگذارد و همچنین در جام ملت های ۲۰۲۳ بر فرض ایران را به مقام قهرمانی برساند، می تواند بخش قابل توجهی از مبلغ قرارداد خود را از طریق پاداش هایی که فدراسیون دریافت می کند،وصول کند و این بدان معناست که به طور کلی اگر برای مربیان خارجی هزینه زیادی شود، آن ها در صورت گرفتن نتایج خوب می توانند آورده زیادی برای فوتبال ما داشته باشند که این قطعا اتفاق مثبتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه ادم بی فکر کیروش هر چقدر میگرف در مقابلش کار میکرد نوش جوتش این پشمک و بااون سوابق خوشگلش که از همه جا اخراج شده و مدتها بدون تیم بوده رو با کیروش مقایسه میکنی ؟از حماقتته یا فکر کردی ملت خرن؟

    • هرچه برانکو بگه

      شعر نگو خبرآنلاین بچه های سایت خوابن پولای صعودب جام جهانی ونیمه نهایی ملتها پول پاداش ها ودلالی دلال موزامبیکی هم نشد چه برسه به درآمدزایی دلال

    • بدون نام

      بعضی از این خبرگزاریها اصلا نمیدونن چی مینویسن کیروش برای تیم ملی چیکار کرد غیر از این بود که دو دوره تیمو برد جام جهانی مرحله گروهی حذف کرد یا دو دوره تو جام ملتها تیم تو مرحله حذف کنار رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدون کیروش همونم نداشتید بدبختا

      • بدون نام

        بدبخت تویی که نمیدونی ایران با برانکو هم اینکارا رو انجام داده بود

      • بدون نام

        کاربر 00.08
        اخه بدبختی راست میگه دیگه افتخار برانکو 3تا خوردن از پرتقال و سه تا از مکزیک و تو مقدماتی هم باخت به ژاپن و اردن ومساوی و باخت به بحرین بوده این تمام افتخاراتشه اخه اگه بدبخت نبودی یه فکر ناقصت میرسیدکه چرا دلال کروات بعداز جام جهانی حتی به ایران برنگشت و مستقیم رفت کشورش پس چرت نپرون

      • بدون نام

        اخه ادم بی عقل همونش هم هیچ کس نتوتست دودوره تیم و ببره جام جهانی برد از قهرمان افریقا مساوی با قهرمان اروپا. باخت با بدشانسی و گل شدن با کمونه کردن توپ بعد از برخوردبه پای دفاع ما تازه یک صفر از قهرمان جهان.. نکنه جام جهانی رومیخواستی چشم سفید گربه صفت

    • بدون نام

      آقایان فدراسیون فوتبال در این وضعیت اقتصادی آیا این مبالغ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال دادن یک نوع اختلاس میلیاردی نیست؟؟؟؟ وفدراسیون فوتبال باید محاکمه شوند اینهمه مربیان داخلی داریم ادعایی قدمت چندین هزار ساله کشور ایران میکنن ولی افکار مربی خارجی برای فدراسیون ژن های پیشرفته هست اگه سرمربی داخلی حمایت بشه ، از خیلی جهت مثمرثمر هستند چون که شناخت از بازیکنان بیشتر دارند. هدف فدراسیون فوتبال فقط اختلاس هست

    • بدون نام

      باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج