جاباما
۸۶۶۸۷۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دریادار فدوی: دشمن با ابزار رسانه دنبال نفوذ است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که دشمن با ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خانه‌های ما است، گفت: با این وجود انقلاب اسلامی دشمن را منفعل کرده است.

خبرگزاری ایسنا: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که دشمن با ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خانه‌های ما است، گفت: با این وجود انقلاب اسلامی دشمن را منفعل کرده است.

دریادار علی فدوی صبح امروز (پنجشنبه‌) در مراسم تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) با اشاره به این که "وحدت کلمه" یکی از رمزهای موفقیت ما در پیروزی‌های انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته بوده است، اظهار کرد: ما تکلیف داشتیم از امام خود فرمانبری کنیم و چون وحدت کلمه داشتیم عنایت بی شمار خداوند محقق شد.

وی ادامه داد: در طول هشت دفاع مقدس ابزار مادی پیروزی برای ما فراهم نبود و دشمن هم از تجهیزات مادی زیادی برخوردار بود و بیش از ۵۰ کشور از صدام حمایت می‌کردند اما جبهه حق انقلاب اسلامی پیروز صحنه شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که دشمن اذعان کرده است که در برابر انقلاب اسلامی موفق نشده است، خاطر نشان کرد: دشمن در طبس، هشت سال دفاع مقدس و در جنگ‌های اخیر در منطقه بارها شکست خورده است و به این شکست خود اعتراف داشته است. وقتی خداوند طرف جبهه حق باشد تمام مستکبران از عهده این جبهه بر نمی آیند. توانمندی ما از دشمن بیشتر نبود، اما ما چون تکالیف الهی خود را انجام دادیم، وعده الهی برای ما محقق شد.

وی با بیان این که یکی از تجلی‌های تحقق وعده الهی "آزادسازی خرمشهر" بود، تصریح کرد: وقتی وحدت کلمه برای ما حاصل شد، وعده الهی هم برای ما محقق شد، و امام فرمود "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

دریادار فدوی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر دشمنی دشمنان بیشتر و پیچیده‌تر شده است. در حال حاضر دشمن با ابزار رسانه و شبکه‌های مجازی در خانه‌های ما است. ابزارهای دشمن متنوع شده است، ولی انقلاب اسلامی نه تنها منفعل نشده است بلکه دشمن را منفعل کرده است. دشمن اکنون می‌گوید که در برابر انقلاب اسلامی در موضع دفاع قرار دارد و چون توان نظامی برای مقابله با انقلاب اسلامی ندارد به سراغ حزب الله، گروه‌های فلسطینی و یمن و سوریه رفته است، ولی در همه این جنگ‌ها نیز شکست خورده است.

وی در ادامه اظهاراتش در این مراسم یادآور شد: در یمن دل دادگان به انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در برابر استکبار ایستاده‌اند. دشمن فکر می‌کرد که کار یمن در دو هفته تمام است اما پنج سال است که هیچ موفقیتی به دست نیاورده‌اند و مراسم عروسی و عزای مردم یمن را بمباران می‌کنند. این در حالی است که ابزار نظامی دشمنان یمن با مردم این کشور متفاوت است؛ این پیروزی‌ها تحقق و وعده الهی است. هر کس به دستورات خداوند عمل کند، خداوند او را موفق می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان، گفت‌: در پیشگاه حضرت امام خمینی (ره) عهد و پیمان می‌بندیم که همچنان به همه اساس انقلاب اسلامی پایبند باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیز دل برادر شکم‌گرسنه‌ ایمان نداره. گرسنگی ‌که‌فقط نبودغذا نیست،البته شماها بهتر میدونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج