۸۶۷۲۱۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

چین: آمریکا یک باجگیر اقتصادی است

وزیر خارجه چین از آمریکا به عنوان یک باجگیر اقتصادی یاد کرد که بی دلیل و مدرک شرکت های خارجی را تحت فشار قرار می دهد و تحریم می کند و برای آنها چالش می آفریند.

ایرنا: وزیر خارجه چین از آمریکا به عنوان یک باجگیر اقتصادی یاد کرد که بی دلیل و مدرک شرکت های خارجی را تحت فشار قرار می دهد و تحریم می کند و برای آنها چالش می آفریند.

خبرگزاری شینهوا روز جمعه گزارش کرد 'وانگ یی' در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای در بیشکک به خبرنگاران گفت که نمونه این باجگیری اقتصادی مانع تراشی های آمریکا برای شرکت مخابراتی چینی هواوی است.

چین: آمریکا یک باجگیر اقتصادی است
دولت آمریکا اعلام کرده است دیگر اجازه فعالیت به هواوی و ارتباط آن با شرکت های آمریکایی را نمی دهد و شماری از مسئولان ‌آمریکایی خواستار خارج کردن هواوی از بازار آمریکا و دیگر کشورهای غربی شده اند.

وزیر خارجه چین اقدام آمریکا برای سرکوب یک شرکت خصوصی چین را نمونه آشکار از باجگیری اقتصادی دانست و گفت: آمریکا می خواهد به هر شکل، مسیر توسعه اقتصادی چین را مسدود کند و نمی خواهد شاهد رشد این کشور باشد.

وی با اشاره به ضرب المثلی که عدالت همیشه پیروان و حامیان بیشتری خواهد داشت و بی عدالتی مورد حمایت قرار نمی گیرد، افزود: آمریکا اصلا دلیل و مدرک متقنی برای ممنوعیت های ایجاد شده برای هواوی ارایه نکرده است.

وانگ یی گفت که اقدامات آمریکا هرگز از حمایت جامعه بین المللی برخوردار نخواهد شد و در بیانیه پایانی اجلاس وزیران خارجه شانگهای هم با یکجانبه گرایی و حمایت گرایی تکجانبه تجاری مخالفت شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمی‌دونم این هواوی کپی کار چی میگه .در بحث گوشی عرض میکنم فقط کافیه یک دوبار گوشی هاشو هارد ریست کنید و با هارد سوخته مواجه بشید . حالا یک مدتی گوشی ارزون ساخت داد به ملت حسرت گوشی کارشونو راه انداخت دیگه ول کن نیست.الانم با این قیمتا که داره کی میره سراغ این کپی کار.در مورد اندروید بگم یک مدتی هست که گوگل در حال اجرای طرحی هست که دیگه این سیستم عامل و سرویس های مرتبط با آن را رایگان در اختیار سازندگان گوشی نگذارد و اولین شرکت هواوی بود بعدم میره سراغ بقیه سازندگان گوشی اندرویدی

    • خخخخخخخ

      تو باز اشغالترین کشور اقتصادی هستین بخیر ترامپ ریشه تون رو خشک می کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چین قدرتمندترخواهدشد

    • بدون نام

      بابا بیاید یک واحد پولی هر کشوری دیگه ای رو مبدا ارز جهانی قرار بدید تموم بشه این سلطه آمریکا بانک آمریکا تحریم کنید

    • بدون نام

      شماها ،چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج