۸۶۷۶۷۶
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

طوفان تهران چه خساراتی داشت؟

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع ۴٠ مورد حادثه مرتبط با درختان در پی وقوع طوفان شدید در تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع ۴٠ مورد حادثه مرتبط با درختان در پی وقوع طوفان شدید در تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگویی در این باره گفت: در پی وزش باد شدید که در ساعات گذشته در پایتخت وزید، شاهد حوادث مرتبط با طوفان بودیم.

وی درباره این حوادث گفت: در مدت زمانی که طوفان وزیدن گرفته بود حدود ۴٠ حادثه مرتبط با درختان را شاهد بودیم که البته تمام این موارد مرتبط با شکستن و سقوط کامل درختان نبود و بعضی از آن‌ها مرتبط با شکستن شاخه‌های بزرگ و برخی نیز درباره احتمال شکستن درختان بود که با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانی رفع خطر شد.

وی ادامه داد: ١۵ مورد نیز پرتاب اجسام سنگین در پی وزش طوفان اطلاع داده شد که پرتاب شدن ورق‌های شیروانی معلق از پشت بام‌ها، سقوط سنگ‌نمای ساختمان، سقوط مجسمه‌ها و… از جمله این حوادث بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که موارد ذکر شده مواردی است که به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و ممکن است حوادث دیگری نیز اتفاق افتاده باشد که دیگر نهادها یا شهروندان نسبت به رفع خطر اقدام کرده باشند، گفت: تاکنون در مواردی که به آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شده مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداشته‌ایم.

ملکی در پایان به شهروندان توصیه کرد تا در صورتی که شاهد وزش باد شدید بودند از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورتی که در فضای باز حضور دارند به محل سرپوشیده بروند. همچنین شهروندان اجسام سنگین را از لبه بالکن و پنجره‌ها جمع‌آوری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر کی ازین طوفان ناراحت شده باشه و خسارت دیده یه عده هستن خوشحالن الان.
      نصاب ها

    • بدون نام

      خدا کند طوفان خانه مادر زن مرا واژگون نکند خیلی می ترسم

    • بدون نام

      چند تا کلاه باد برده وچند تا مانتو هم بالا زده وچندتا درخت هم این ور واون ور رفته اند طوفان در ایام عید در شهر نائین بود که کلیه شیشه های ماشین ها را شکست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج