۸۶۷۸۰۵
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

حمایت قاطع آقای گل استقلالی‌ها از فرهاد مجیدی

رضا عنایتی از سرمربی فعلی آبی‌ها حمایت کرد.

خبرآنلاین: اکثر پیشکسوتان باشگاه استقلال علاقه دارند تا فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان به کارش ادامه داده و بتواند در فصل آینده، سرمربی بماند. این در حالی است که مدیریت باشگاه همچنان به دنبال جذب یک سرمربی درجه یک خارجی است.

رضا عنایتی که به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال از فرهاد مجیدی حمایت می کند در این مورد گفت: «بحث انتخاب سرمربی برای استقلال حساس بوده، هست و خواهد بود اما باید بدانیم که از مربی بعدی تیم، چه می خواهیم. این همه خرج کردیم اما با وینفرد شفر هم نتوانستیم قهرمان شویم در حالی که فرهاد در همین مدت کوتاه نشان داده مربی قابل اعتماد و چهره قابل قبولی است. او محبوبیت زیادی نزد هواداران دارد و با حضور می تواند سکوها را متحد و یکدست کند.»

عنایتی اضافه کرد: «فکر می کنم بهترین انتخاب برای باشگاه، همین فرهاد مجیدی است. همه ما استقلالی ها به او و کاری که انجام می دهد، ایمان داریم و خودش هم جوان، با انگیزه و با دانش است و می تواند در فصل بعدی همراه با تیم، موفقیت های بیشتری به دست بیاورد. بهترین انتخاب، همین فرهاد مجیدی است زیرا در کنار تیم بوده و شرایط را درک می کند. بهتر است مدیریت باشگاه، حکم سرمربی گری را به فرهاد بدهند و به دنبال گزینه های دیگری نباشند چون او می تواند کارهای بزرگی انجام بدهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      دمت گرم

    • بدون نام

      جریان چیه تو و نیکبخت امتحان ندیده جدیدا خیلی برای آینده استقلال نگرانید؟ ناکس چی بهت پیشنهاد شد ناقلا؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      تو خودت که همش بدنبال پول بودی ومرتبا تیم عوض میکردی که. یادت رفت انداختنت بیرون و فوتبال تو رو تموم شده میدونستند دوباره فلعه نوعی با خودش تو رو آورد استقلال نه نفس داشتی ونه تعادل وآنقدر تو زمین تلو تلو میخوردی و مرتبا مثل هنگ کرده ها زمین میخوردی.همه بهش انتقاد میکردند و آنقدر بهت بازی داد تا افتادی تو فرم متوسط. قصددفاع از قلعه نوعی نیست فقط موندم چرا شماها که فقط بدنبال منافع شخصی وپول ومواجب خودتون هستید چقدر زود فراموش کار میشید .

    • بدون نام

      اخ جون ساندویچ میاد

    • بدون نام

      شیطون حتما فکر کردی دماغ عمل کردی میتونی سرمربی تیم بزرگ هم بشی نه؟
      قیافه رو میشه عوض کرد ولی علم ودانش وخرد وشعور ورزشی به راحتی بدست نمیاد داداش

    • بدون نام

      راست میگه مجیدی بهترین گزینه است دیگه اگربراشون پول ودلار نداشته باشد

    • امیر

      حالا شد آقای گل استقلال؟ اوونوقتی که دکش کردین که نبود .چقدر قدر نشناسید شما استقلالیا

      پاسخ ها

      • امجدی

        در حال حاضر بهترین گزینه فقط فرهاد مجیدی هست آقایون فتحی و خطیر ما چند سال هست بعداز آقای قلعه نوعی جام نیاوردیم لیگ 19 هم جام نمیخواهیم ولی در عوض با حضور مجیدی برای چند سال سرمربی گری استقلال را بیمه کردیم مربی چند صد میلیونی دلار این هم در شرایط شدید اقتصادی پول بیت المال حرام هست ب یک مربی کم دانش مثل شفر داد همین یحیی.گل محمدی مگر سرمربی پرسپولیس نشد امروز بهترین مربی حال حاضر ایرانی هست بیاییم ب فرهاد اعتماد کنیم گروه مشاوره از پیشکسوتان بگذاریم البته آدم منفی باف و مریض احوالی مثل حسن روشن نباشد این آدم فقط منفی هست و وجودش برای استقلال سم مهلک هست مجیدی با کمک بزرگان استقلال مثل محمد تقوی سهراب بختیاری محمد نوازی طباطبایی هادی مطمئن باشید قهرمانی آسیا هم میاورد پول بیت المال را حرام نکنید در پیشگاه خداوند باید جوابگو باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج