۸۶۷۸۹۰
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بعدازظهر مهم استقلال؛ مجیدی یا مربی خارجی؟

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از ظهر امروز برگزار می شود و دراین نشست اعضای هیات مدیره نظرات خود را ارایه می دهند و در نهایت تصمیم گیری می کنند که مربی استقلال داخلی باشد یا خارجی.

ورزش سه: در حالی که مدیرعامل و برخی از اعضای هیات مدیره و هم چنین اعضای کمیته فنی به طور قطعی از انتخاب مربی خارجی برای تیم استقلال خبر می دهند خبر رسیده که فرهاد مجیدی هم یکی از گزینه های جدی مربیگری استقلال است. به خصوص که فرهاد در تازه ترین مصاحبه اش به منتقدینش حمله کرده است. منتقدینی که می گویند فرهاد مجیدی کم تجربه است و انتخاب او باعث سرمایه سوزی می شود.

فرهاد اما در ۵ هفته ای که سرمربی استقلال بود تیم هم از نظر سبک بازی و هم از نظر نتیجه گیری خوب عمل کرده است به طوریکه برخی از اعضای هیات مدیره مجاب شده اند او را به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری استقلال مطرح کنند. هر چند در نهایت و در جلسه اعضای هیات مدیره رای اکثریت مهم است. خارجی یا فرهاد مجیدی؟ جلسه امروز و نتیجه ای که در آن به دست می آید پاسخگوی این سوال خواهد بود.

البته باید به این نکته اشاره کرد گرایش ها به مربی خارجی بیشتر از داخلی است. شاید نظر وزارت ورزش و جوانان هم همین باشد. نه به خاطر مصاحبه انتقادی که فرهاد مجیدی از وزارت ورزش و جوانان داشته، بیشتر به این خاطر که سرمربی تیم پرسپولیس خارجی است و طرفداران استقلال انتظار دارند وزارت ورزش و جوانان از باشگاه استقلال هم برای جذب یک مربی خارجی خوب حمایت کند. هر چند باید به این نکته به صراحت اشاره کرد وزارت ورزش و جوانان دخالتی در انتخاب مربیان برای دو تیم ندارد و این اعضای هیات مدیره هستند که تصمیم می گیرند.

در روزهای اخیر امیر حسین فتحی و خطیر دو مدیر تصمیم گیرنده در باشگاه استقلال صحبت از مربی خارجی کرده اند و در این بین نام های متعددی به میان آمده است. یکی از این مربیان آندره‌آ استراماچونی ۴۳ ایتالیایی است. مربی ای که روی نیمکت تیم های اینتر و اودنیزه هم نشسته است.

خبرهای رسیده و موثق حکایت از این دارد که مربی تیم استقلال تا سه شنبه هفته جاری مشخص می شود و این نشان می دهد مذاکرات جدی در این زمینه صورت گرفته است. این در حالی است که باشگاه استقلال هنوز قرارداد خود را با شفر فسخ نکرده است و این مربی آلمانی در حالی دیروز ایران را ترک کرد که با باشگاه تفاهمی نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انتقاد سازنده!

      فرهاد مجیدی! که ادعا می کرد فقط به شرطی قبول می کنم که فقط این جند بازی باشم و فصل بعد سرمربی من نباشم و یکی دیگه باشه!! حالا چرا خوش اشتها شده و حرفش یادش رفته و فقط میخاد به هرقیمتی که شده حتی جنگ با پیشکسوتان هم که شده سرمربی استقلال باشه! حالا فهمیدید چرا استقلال موفق نمیشه!! چون بازیکنی که خودش نیم فصل از استقلال فرار کرد رفت دنبال پول!!! حالا هم از پول سرمربی گری نمیگذره!!!!

    • پرسپولیسیم

      اقا همین فری ناز بهتره الکی پول مفت به خارجیها ندین حیف این پول دست شماست

    • بدون نام

      همین فرنازو نگه دارین امسال لیگ خنده دار بشه مردم وقتی کیسه سوراخ میشه حال کنن بیچاره ها تفریح ندارن

      پاسخ ها

      • N

        از یه لنگی بیشتر از این انتظار نمیره اوج فهم وادب ونزاکتشون همینقدره

      • منصورابراهیمی

        خاطرات خوبی ازش نداری لنگی کیسه کش

    • بدون نام

      مجیدی باید سرمربی بشه اگر دلالها بگذارند.

    • بدون نام

      آقا اگر قراره مجیدی مربی باشه، همین شیشعلی را بزارید وقال قضیه رو بکنید چون بالاخره شیش تا شیش تا خورد وحالا مقداری تجربه بدست آورد، حالا با آزمودن یکی دیگه فرصت سوزی نکنید. با این اوصاف همین شیشعلی خان بهتر تره.

    • لنگی لجن

      شما لنگیها فرهاد چکارتون کرده که میسوزید اهااااا نکنه توتیمتون گذاشته بللللللله داره یادتون میاد لنگیهای لجن

    • بدون نام

      یک مربی و بازیکن که تو اسیا لیگ قهرمانان موفق بوده به درده تیم است میخوره نه بازیکن افریقایی

      پاسخ ها

      • حمید موحد

        جای تعجب هست با امدن شفر به به چه چه شد بعد با اون وضع بد عذرش را خواستن اخه ملاک چند بازی اخر تیم نمیتونه برای انتخاب مجیدی صحیح باشه یا هر مربی دیگر حد اقل یک نیم فصل نیاز هست تا یک مربی بتونه به خواسته هاش برسه مجیدی یا امثال اون تیم بزرگ استقلال را نمیتونن جمع کنن خوش بحال پرسپولیس میشه اگر مجیدی سر مربی بمونه متاسفم

    • بدون نام

      انقدر از دکل سرمربی گری اینتر و اودینزه بالا نرین. خوبه حالا تو هر دوتاش از فصل اول اخراج شده. فرهاد بهترین گزینه هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج