۸۶۸۰۹۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

زمان برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹

نمایشگاه اینوتکس امسال در ادامه روند سال گذشته، رویکردی استارتاپی دارد و اجزای مختلف اکوسیستم (استارتاپ ها، شتابدهنده‌ها، VCها، فرشتگان کسب‌وکار، شرکت‌های فناوری، مخترعین، مراکز رشد و پارک‌های فناوری، منتورها و مربیان، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی، بروکرهای فناوری و ...) در آن حضور خواهند داشت.

خبرآنلاین: نمایشگاه اینوتکس امسال در ادامه روند سال گذشته، رویکردی استارتاپی دارد و اجزای مختلف اکوسیستم (استارتاپ ها، شتابدهنده‌ها، VCها، فرشتگان کسب‌وکار، شرکت‌های فناوری، مخترعین، مراکز رشد و پارک‌های فناوری، منتورها و مربیان، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی، بروکرهای فناوری و ...) در آن حضور خواهند داشت.

اینوتکس در هشتمین دوره خود در سال ۲۰۱۹ سه هدف اصلی را دنبال می‌کند:

اول با دعوت از سرمایه‌گذاران به عملی شدن ایده‌ها کمک کند

دوم مشارکت و همکاری بین شرکت‌های بزرگ و استارتاپ‌ها را افزایش دهد

و سوم به تولید محتوای جدید و دست اول که تاکنون شنیده نشده بپردازد

زمان برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹

برای اینکه این اهداف محقق شوند، رویدادهای مختلفی همزمان با نمایشگاه درنظر گرفته شده است که مهم‌ترین آنها همزمانی اینوتکس با اولین "مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه" است که با حمایت کمیسیون اجتماعی-اقتصادی سازمان ملل متحد در اینوتکس ۲۰۱۹ برگزار می شود و از ۶۲ کشور خارجی نمایندگان و سیاستگذاران حوزه نوآوری را گردهم جمع می‌نماید.

از جمله بقیه رویدادها می توان به کافه سرمایه، Reverse Pitch، INOTEX Pitch، ایستگاه کارآموزی و اشتغال، INOTEX Talent، جلسات تناظریابی (Matchmaking)، جلسات مذاکره B۲B، و ... اشاره کرد که همگی رویدادهایی هستند که همزمان با اینوتکس برگزار می شوند.

غیر از این موارد استیج اینوتکس امسال غافلگیر کننده خواهد بود و همه این‌ها گوشه‌ای از اتفاقاتی است که در اینوتکس ۲۰۱۹ رقم خواهد خورد. بازدیدکنندگان در نمایشگاه علاوه بر حضور در رویدادهای مختلف می‌توانند از بخش‌های جانبی آن مثل بخش "تجربه فناوری" ، "اینوجوان" و ... نیز بازدید نمایند.

با ثبت نام در نمایشگاه، هم می‌توانید چهار روز از بخش‌های مختلف بازدید کنید، هم از اپلیکیشن نمایشگاه استفاده کنید، با منتورها ملاقات کنید، محتوای استیج رو بشنوید و از پذیرایی رایگان اینوتکس هم لذت ببرید.

اینوتکس ۲۰۱۹ از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. پس برای حضور در نمایشگاه اینوتکس و استفاده از "تخفیف ثبت نام زودهنگام" به سایت www.inotex.com مراجعه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج