جاباما
۸۶۸۳۸۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

توافق اولیه سپاهان با محمدرضا حسینی

سپاهان در مذاکرات اولیه خود با دو بازیکن مد نظر کادرفنی به توافقات اولیه رسیده است.

ایلنا: سپاهان به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر در فصل هجدهم و یکی از ۳ شانس قهرمانی جام حذفی قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود را تقویت کرده تا حضور قدرتمندی در رقابت‌های فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

از همین رو با وجود اینکه فصل هنوز برای سپاهان تمام نشده و دیدار نیمه نهایی جام حذفی (و شاید فینال) در پیش است ولی مسئولان باشگاه دست روی دست نگذاشتند و قصد ندارند زمان را به نفع رقبا از دست بدهند. به همین دلیل فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه و مذاکره با گزینه‌های مورد نظر را شروع کرده‌اند.

توافق اولیه سپاهان با محمدرضا حسینی

در این میان مذاکرات اولیه سپاهان با 2 بازیکن مثبت بوده و به توافقات اولیه نیز دست پیدا کردند و احتمالا آنها را در فصل جدید با لباس این تیم خواهیم دید.

جورج گولسیانی، مدافع گرجستانی که از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است یکی از این دو نفر است. قرارداد یک ساله او با نساجی تمام شده و او چندی پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا نشان دهد قصد ماندن ندارد. اگر توافق او با سپاهان نهایی شود احتمالاً اولین خرید فصل طلایی‌پوشان خواهد بود.

دومین گزینه سپاهان هم محمدرضا حسینی است. این بازیکن یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد ولی با توجه به شرایط فصل گذشته قصد دارد از این تیم جدا شود و باشگاه هم در صورت دریافت پیشنهاد مالی خوب مخالفتی با این موضوع نخواهد داشت.

حسینی که در فصل هفدهم از کلیدی‌ترین بازیکنان ذوب آهن بود در فصل گذشته خصوصاً زیر نظر منصوریان آن جایگاه همیشگی را در این تیم نداشته و حضور یک خط در میان او در ترکیب اصلی نشان از عدم اعتقاد سرمربی ذوبی‌ها به او دارد.

این بازیکن پیشنهادات خوبی از چند تیم دیگر دارد ولی به دلیل اینکه تازه ازدواج کرده و همسرش راضی به خروج از اصفهان نیست، شانس توافق با سپاهان را بالا برده است.

حسینی در فصل هفدهم عملکرد خوبی زیر نظر قلعه‌نویی داشت و همکاری خوبی که با کی‌روش استنلی در این تیم داشت کمک می‌کند تا در سپاهان هم موفق باشد.

اگر طی چند روز آینده پیشنهاد دندان‌گیر دیگری به حسینی نرسد او هم از خریدهای جدید سپاهان خواهد بود و برای پر کردن جای خالی مهرداد محمدی که لژیونر شده است به این تیم می‌پیوندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشون که یک استقلالیه متعصبه به درد ما طلایی ها نمیخوره.

      پاسخ ها

      • بی نام

        واقعا بازیکن خوب و با کلاسی هستش ی سر وگردان از اکثر هافبک ایرانی بالاتره حالا هر جا که بازی کنه

    • ا

      ماشالا آقا سید قهرمان ، بهترین پاسور ایران
      موفقیتت را آرزومندیم در سایه الطاف اهل بیت

    • بدون نام

      مافیا بعدا میگه ما هزینه نکردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج