۸۶۸۴۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

مهاجمان، نقطه ضعف پرسپولیس هستند

«ناصر محمدخانی» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است مهاجمان نقطه ضعف این تیم مقابل سپاهان هستند.

ایرنا: دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان مدعیان همیشگی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی همواره جذاب و دیدنی است و هواداران برای تماشای این بازی زیبا لحظه شماری می کنند.

این دو تیم چهارشنبه هفته جاری دریکی از حساس ترین دیدارهای فصل ۱۳۹۸ - ۱۳۹۷ فوتبال ایران که درمرحله نیمه نهایی جام حذفی و درورزشگاه «نقش جهان» اصفهان برگزار می شود با یکدیگر درحالی روبه رو می شوند که یکی عنوان قهرمانی و دیگر عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است.

ناصر محمدخانی اهمیت این دیدار را بیش از سایردیدارهای ۲ تیم در چند سال گذشته خواند و به ایرنا، افزود: با توجه به اینکه این دیدار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می شود و یکی ازتیم ها به دنبال کسب جام جدید و دیگری نیز به دنبال کسب حداقل یک جام دراین فصل است برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخودار است.

مهاجمان، نقطه ضعف پرسپولیس هستند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برانکو درپرسپولیس دوران موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته است و فقط کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی در ویترین افتخارات او با این تیم خالی است.

محمدخانی درباره «امیر قلعه نویی» سرمربی تیم سپاهان نیز اظهارداشت: او نزدیک به ۱۶ سال است که درلیگ برتر به امرمربیگری مشغول است و با تیم های استقلال و سپاهان درمجموع پنج بار درلیگ برترعنوان قهرمانی کسب کرده است و با تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن نیز نایب قهرمان این لیگ شده است.

وی افزود: قلعه نویی درهر تیمی که مسئولیت هدایت آن را برعهده داشته است به خوبی نتیجه گرفته است از این رو عملکرد او درلیگ برتر مناسب و قابل دفاع است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه او دراین فصل نیز با سپاهان با شایستگی نایب قهرمان لیگ برتر شده است ادامه داد: قلعه نویی امروز یک مربی تمام عیاراست و می تواند برای هر تیمی ازجمله پرسپولیس مشکل ساز شود پس اگر به دنبال شکست این تیم هستیم باید حواسمان جمع باشد.

محمدخانی درباره سهیمه ۵۰ -۵۰ برای هواداران دو تیم درورزشگاه نقش جهان اصفهان نیزعنوان کرد: ازآنجا که دیدارهای جام حذفی تک بازی است مسئولان سازمان لیگ با صدور بخشنامه ای سهمیه ۵۰-۵۰ را برای ورود تماشاگران درورزشگاه ها الزامی کرده است.

وی افزود: به هرحال آنان امروز میزبان تیم پرسپولیس هستند و باید به قوانین احترام بگذارند و برای هواداران پرسپولیس مشکل درست نکنند.

به گفته وی پرسپولیس به جز درجنوب کشور درتمامی شهرها به فراوانی هوادار دارد و قاطعانه می گویم دراصفهان هم از سپاهان بیشتر هوادار داریم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس یک بار دیگر به موضوع تیم سپاهان بازگشت و این تیم را یکدست خواند وافزود: سپاهان تیم یکدست و خوبی است به ویژه درخط حمله «کی روش استنلی» مهاجم این تیم بسیار هوشمند و فرصت طلب است.

وی تاکید کرد: این تیم درخط میانی نیزبازیکنان خوب و کار آمدی دارد که برای مهاجمان خودی موقعیت های مناسبی خلق می کنند.

به گفته وی مدافعان سپاهان درخط دفاع نیزبا قامت بلند و قدرت سرزنی مانع بزرگی برای گلزنی مهاجمان حریف به شمارمی روند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم در صورت اتخاذ تاکتیک بازی بر روی زمین می تواند برنده دیدارمهم روزچهارشنبه برابر سپاهان باشد.

وی ادامه داد: این دیدارجنگ بین هافبک ها در وسط میدان است و هافبک های هر تیمی که بتواند بازی بهتری ارائه کند تیمش درآن دیدار برنده خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: البته با توجه به برگزاری این دیدار دراصفهان، به طورحتم این دیداربرای تیم پرسپولیس به مراتب دشوارتر از سپاهان است.

به گفته وی هر کدام از این دو تیم در صورت برتری در دیدار مرحله نیمه نهایی عنوان قهرمان جام حذفی فصل جاری را کسب خواهد کرد.

وی افزود: خطوط دفاع و هافبک تیم پرسپولیس کامل و بی نقص است اما درخط حمله این تیم مشکل دارد.

وی افزود: تحرک خط حمله پرسپولیس به نسبت عملکرد بازیکنان درسایر خطوط پایین تر از استاندارد لازم است و مهاجمان این تیم باید خود را به سایرین نزدیک تر کنند.

به گفته وی مهاجمان و سایر بازیکنان پرسپولیس باید به عمق دفاع میانی تیم سپاهان از یک سو و فاصله آنان با مدافعان کناری از سوی دیگر به خوبی بهره برداری کنند تا به آسانی به گل برسند.

برنده دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان دردیدار نهایی جام حذفی که یازدهم خرداد ماه برگزار می شود با تیم داماش گیلان دیدار خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قابل توجه آقای محمد خانی عزیز پرسپولیس در جنوب ایران هم طرفدار داره نمونه اش بازی آخر لیگ در شهر جم استان بوشهر.

    • بدون نام

      کی گفته جنوب پرسپولیس کمتر طرفدار داره لااقل لااقل لااقل 60 به40 به نفع پرسپولیسه بعدازقهرمانیهای پرسپولیس یا استقلال که طرفدارها میان تو خیابون بیا ببین کدوما بیشترن یا یه نظرسنجی بذارین بین جنوبیها

    • بدون نام

      قاتلی که راحت میگردد و مصاحبه میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هوادار ناصر محمد خانی بودم ولی ایشان بعد از جریان شهلا جاهد یک قاتل میدانم البته خیلی مردم و هواداران پرسپولیس دوست ندارن از این شخص مصاحبه نشر بشه ولی خبرنگار تنبل،وخسیس برایش فرق نداره

    • AAAAAAAAA

      بهانه نیار
      یک‌کلمه لنگ به درد فوتبال نمیخورد
      ای نوچه های ترسو نام خود را اعلام کنید و از مردن‌نترسین.

    • sajjadb

      کثیف ترین فوتبالیست دنیا .قاتل دو انسان بیگناه..لعنت به ناصر محمدخانی

      پاسخ ها

      • @ سانسورچی بی مخ @

        شنیدم همسر خود را هم رضایت نداد و اعدام کردن
        البته تمام لنگ ها همین هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج