۸۶۸۶۰۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

حناچی تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد به تعلل شهرداری در انتصاب جوانان گفت: بی‌توجهی در اجرای قانون این شائبه را ایجاد می‌کند که شهرداری حامی مدیریت افراد بی‌انگیزه است.

خبرگزاری فارس: حجت نظری عضو شورای شهر تهران در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر در ارتباط با انتصاب جوانان اظهار داشت: امروز ۷ خرداد ماه سالروز آغاز اولین دور مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود که ضمن تبریک این روز آرزو دارم نمایندگان بر اساس اراده قانون اساسی و برای تقویت نهاد مدنی شورا تلاش کنند تا اختیارات شورای شهر تشریفاتی نباشد و وظایف خود را با تقویت این نهاد بتوانیم بهتر انجام دهیم.

وی گفت: طرح الزام شهرداری نسبت به انتصاب جوانان و نقش آنان در مدیریت شهری مدفون مانده و ۲۵ آذر ۹۷ در جلسه علنی شورا این موضوع تصویب شد که ۲۹ همان ماه ابلاغ و شهرداری موظف شد طی یک ماه لایحه را به شورا تقدیم کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون این مسئله رخ نداده و به شهرداری یادآور می‌کنیم که شهرداری باید مطیع مصوبات شورا باشد البته علیرغم پیگیری‌ها پاسخی نداشتیم.

نظری گفت:‌رئیس شورای شهر ۴ اسفند و ۲۶ اسفند سال گذشته همچنین ۳۱ فروردین و ۲۲ اردیبهشت امسال مکاتباتی با شهرداری داشته ولی منجر به نتیجه خاصی نشده است.

وی گفت: طی تذکری امروز به شهرداری اعلام می‌کنیم رسیدگی به طرح مذکور را در اولویت قرار دهد چرا که تعلل در اجرای قانون این شائبه را ایجاب می‌کند که شهرداری مخالف جوانگرایی و حامی مدیریت افراد بی‌انگیزه است.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری متاسفانه گاهی در ارائه لوایح مصوبات سلیقه‌ای عمل می‌کند و به مصوبات شورا توجهی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش

      لطفا هرچه زودتر این شهردار خود خواه و قانون گریز را بر کنار کنید .و تا دیگر نتواند مناف هاشمی را به عنوان مشاور خود استخدام‌کند.!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج