جاباما
۸۶۸۶۹۸
۲۲ نظر
۵۰۰۰
۲۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: آقای حسن‌زاده، ظلم پایدار نمی‌ماند

سرمربی سپاهان می‌گوید دلیل برخورد به زعمش غیرعادلانه با زردپوشان اصفهانی، حضور او روی نیمکت این تیم است.

ایسنا: امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در چارچوب جام حذفی گفت: این بازی یک جشن فوتبالی است. باید به همدیگر احترام بگذاریم و از خود فوتبال لذت ببریم. البته دوستان هر چقدر می‌خواهند به من توهین کنند؛ مشکلی ندارد. طوری رفتار نکنیم که به کسی آسیب برسد. همه کسانی که به ورزشگاه می آیند فرزندان من هستند. همه با امید به ورزشگاه می آیند اما برخی ها طوری رفتار می‌کنند که کسی آسیب می‌بیند. باز هم می‌گویم که می توانند به من توهین کنند. به همدیگر آسیب نرسانند که از بازی لذت ببریم.

سرمربی سپاهان درباره این بازی گفت: من بعد از بازی به خیابان نیامدم و استراحت کردم. خوشحالم مردم جشن گرفتند و به خیلی چیزها رسیدند. امیر قلعه نویی و سپاهان مظلوم بودند. اولین بازی‌ای که امیر قلعه نویی بازی کرد، تیمش محروم بود. محرومیت برای سال قبل بود. گذاشتند تا من سرمربی شدم، این تیم را محروم کنند. گران‌ترین گوجه دنیا برای امیر قلعه نویی بود که ۲۰ میلیون تومان جریمه شد. خوشحالم که خداوند به ما عزت می‌دهد و این رفتارها هم جزو خواری آن‌ها ثمری ندارد. تیم ما با همه بدرفتاری ها و ناعدالتی ها خوب نتیجه گرفت.

وی تاکید کرد: هدفشان امیر قلعه نویی است. اگر فرد دیگری سرمربی سپاهان بود، عدالت محور رفتار می‌کردند. چون من سرمربی شدم، به خاطر یک گوجه ۲۰ میلیون تومان جریمه شدیم. امیدوارم سال بعد تیم به مراتب بهتری بسازیم.

قلعه‌نویی: آقای حسن‌زاده، ظلم پایدار نمی‌ماند

قلعه نویی با تبریک به پرسپولیس و برانکو به خاطر قهرمانی گفت: یک سری مسائل پیش آمده که هوادران با هم رفتار درستی نداشته باشند. امیدوارم فردا نقطه عطف خوبی برای دو طرف باشد و بازی خوبی را ببینیم. توقعم دیدن یک بازی خوب است. حق ماست که به مرحله بعد صعود کنیم. حق داریم در فینال باشیم. پرسپولیس هم تیم خوبی است اما ما از نظر تیمی بعد از اتمام لیگ برتر، تمرینات شادابی داشتیم و بازیکنان به مرز خودباوری رسیدند و می‌توانستند قهرمان شوند. شاید یک جاهایی اشتباهات من و بدشانسی ها بود. یک بازی هم با تیم دانشجویان داشتیم. از فرشاد کرمی و سعید آذری به خاطر دادن زمین به ما تشکر می‌کنم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: پرسپولیس خط هافبک خوبی دارد. ما این خطر را در تهران کنترل کردیم و پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی داشت. فردا به مراتب بهتر بازی می‌کنیم چون در زمین خودمان هستیم. از طرفی هواداران با فرهنگ خودمان را داریم. از خبرنگارانی که بدون ادعا بودند تشکر می‌کنم. برخی از خبرنگاران قلم خود را می فروشند. طرفداران سپاهانی در شهرستان‌های مختلف ما را تنها نگذاشتند. فردا امیدوارم یار دوازدهم و خبرنگاران برای ما دعا کنند که فردا با بازی خوب و منطقی به فینال جام حذفی صعود کنیم.

در ادامه امیر قلعه نویی به کنایه و با خنده گفت که اگر زمان کافی داشت یک مثالی درباره این موضوع می‌زد.

قلعه نویی درباره اینکه سال آینده در سپاهان حضور دارد گفت: گزینه اول دوم وسوم من سپاهان است. اصفهان و مردمش را دوست دارم. سپاهان و ذوب‌آهن را دوست دارم. خاطرات خوبی در این تیم‌ها دارم. من حرفم را رک می‌زنم و بابت آن هم هزینه دادم. روزی که تیم را گرفتیم شرایط خوبی نداشت اما به لطف خدا و بازیکنان و دکتر عظیمیان نتایج خوبی گرفتیم. ابتدا بودجه‌ای مصوب شد که با تغییرات دلار، بودجه‌ تیم هم یک سوم شد. اینکه بودجه متممی بزنیم، کار سختی بود. این موضوع باعث شد تیم بزرگسالان سپاهان به راه خودش ادامه دهد.

وی ادامه داد: سپاهان در ۲۵ رشته قهرمان شده و نزدیک به ۲۰۰ ورزشکار دارد. عظیمیان باعث شد سپاهان شرایط خودش را پیدا کند. ما الان به اینجا رسیدیم و الان دوم هستیم. سال آینده هواداران قهرمانی می‌خواهند. در داخل کشور معیار ما پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده هستند.

او با بیان اینکه بازیکن خارجی این تیم باید توان رقابت با تیم‌های الدحیل و السد را داشته باشد، افزود: امیدوارم این توافق انجام شود و سپاهانی درست کنیم که در شان طرفداران تیم باشد. اگر توافق کردیم، مخلص شما هستیم و اگر نه مثل سابق طرفدار سپاهان هستم.

سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال که او همواره رابطه خوبی با برانکو داشته و آیا این موضوع ممکن است به کاهش تنش‌ها روی سکوها منجر شود، گفت: چرا این ناعدالتی‌ها باید درباره امیر قلعه نویی رخ دهد. قبل از بازی مسئولان حراست از من خواستند که سکوها را آرام کنیم و مهدی کیانی و رسول نویدکیا این کار را کردند. مسئولان کمیته انضباطی چرا این رفتارها را نمی بینند؟ ما سکو را آرام کردیم. ۹۰ دقیقه به من توهین و فحاشی کردند. تورک و حسن زاده هیچ کاری نکردند و گفتند چرا کنفرانس خبری نرفتی؟ اصل قضیه را فراموش کردند. واقعا تعجب می‌کنم. تعجبم از تورک است که چرا او وقتی مسئول کمیته اخلاق است به این موضوع ورود نکرد. فکر کردم تقدیرنامه می‌دهند که در برابر توهین‌ها واکنشی نداشتم. صد دفعه شده مربیان به نشست خبری نرفتند. الان هم برانکو نیامده است.

قلعه نویی تاکید کرد: فکر می‌کنند مسئولان این رفتارها را نمی فهمند اما آقای حسن زاده مردم می‌فهمند. ظلم پایدار نمی‌ماند. ما وظیفه خودمان را داریم. چون از جنس فوتبال هستیم باید جوری رفتار کنیم که مردم از فوتبال لذت ببرند. اگر به من توهین شود به خاطر مشکلات اقتصادی و هزاران مشکل اشکال ندارد. ما می‌گوییم اشکال ندارد. بهتر از این است که به جاهای دیگر برود و آسیب پذیر شود. باشگاه سپاهان کار بزرگی کرد و ۳۰ درصد به تیم مهمان داد. قانونی وجود ندارد. قانون ۹۰-۱۰ است و در فنیال ۵۰-۵۰ می‌شود. من که ۲۰ سال است در فوتبال هستم این موضوع را ندیدم.

وی ادامه داد: روزی شاگردی پای تخته کلاس انگلیسی رفت و معلم گفت ترجمه کن اما نتوانست و گفت در دلم ترجمه کردم. این قانون هم به این شکل است. به بازیکنانم تاکید کردم مصاحبه نکنند و فقط احترام بگذارند. آقای علی کریمی و دایی به سپاهان آمدند و تقدیر شدند. جلال حسینی هم تقدیر شد اما با ما چه رفتاری کردند؟ تفاوت را اینجا احساس می‌کنید؟ همه چیز باشگاه سپاهان جام نیست و اخلاق و ورزش اهمیت دارد. رفتاری که با سپاهان و ذوب آهن می کنند در کجای ایران دیده شده است؟ باید نشان لیاقت به این باشگاه ها بدهند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: خدا مرحوم عزت الله انتظامی را بیامرزد که گفت شغل مردم ایران بخل و حسادت شده است. هر کسی که بالا می‌رود را با تلاش زیاد پایین می‌کشند. امسال حس کردم که سپاهان به خاطر من متضرر شده است. امیدوارم رفاقت من و برانکو منجر به کاهش تنش ها بر روی سکوها شود.

سرمربی سپاهان درباره اینکه هنوز لیست بازیکنان مدنظر خود را به سپاهان نداده است، گفت: نه لیست خروجی و نه ورودی نداریم. در انتظار اتمام جام حذفی هستیم. باید ببینیم ما را می خواهند یا نه. اگر قرارداد بستیم، لیست‌مان را منتشر می‌کنیم.

او درباره انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: امیدوارم حضور ایشان منشا خیر شود. چون ایشان از خارج کشور آمده، احترام بیشتری می‌بیند. کارنامه او بد نیست. من تحقیق زیادی نکردم. موقعی که بازیکن بود، بزرگ بود.

وی در واکنش به این سوال که آیا مربیان ایرانی در حد و اندازه او نبودند، گفت: فدراسیون فوتبال زحمت می‌کشد ولی در سال‌های گذشته چارچوب ها مشخص نبود. چندین تن از اعضای فدراسیون عوض شدند. امیدوارم این اتفاقات رخ ندهد و هر دو گروه تمرکزشان را روی تیم ملی بگذارند. وظیفه سرمربی ساختن تیم و وظیفه فدراسیون کارهای ستادی است. مطبوعات و باشگاه ها به تیم ملی کمک کنند. مسئولیت ما افتخار ایران و مردم ایران است. یک رورزی کی‌روش بود و الان مربی دیگری است. باید کمک کنیم ایران و ایرانی سربلند باشد.

سرمربی سپاهان گفت: من ۱۰ سال است که با خیلی ها مبارزه می‌کنم که فقط ایرانی را قبول داشته باشند. الحمدالله دست آن‌ها در این هشت سال برای خیلی‌ها مشخص شد. اگر بستر آماده باشد، می‌توانیم در همه رشته‌ها جزو ۲۰ تیم اول باشیم.

سرمربی سپاهان در پایان جلال علی محمدی را تنها غایب تیمش اعلام کرد که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسررررر

      مافیا قلعه کثیف

    • سپهر

      آقای ادعا

    • حبیب

      زنده باد سپاهان وسپاهانی

    • بدون نام

      خدای مغلطه و وارونه جلوه دادن. آقای مافیای فوتبال ایران فقط یک گوجه فرنگی؟ !!!! اون صندلی ها و سرهایی که شکست و. و.و کی فوتبال ایران از دست افرادی مثل شما راحت میشه. گند زدی به این فوتبال. مرحوم حجازی خوب تو را شناخته بود.

    • بدون نام

      یه شبه علامه دهرشدی امیرقلعه نوی، چقدرسخنران خوبی هستی واسه مظلوم نمایی، قضاوت بامردمه، مردم همیشه بهترین قاضی هستندوبس

    • بی نام

      سپاهان قهرمان

    • بی نام

      نمیدونم برا چی به قلعه نویی میگن مافیا اینو جدی میگم ایشان تنها مربی هست که تواین سالها همیشه خواسته جوانمردانه بازی کنه و همیشه مودب بوده و کمترین حاشیه رو ایجاد کرده . واقعا جای تاسف است که مربی بزرگی مثل ایشان رو با رفتارمون نابود میکنیم .

    • مجید

      دم شماگرم جناب اقای قلعه نوعیه عزیز.امیدوارم فرداشب بابرد تیم محبوبم سپاهان برابر پرسپولیس مشت محکمی به دهن تمام یاوه گویان و بدخواهان شخص تو و تیم سپاهان بزنید

    • آرس

      چرت و پرت محض گفته تو آزادی اون همه اعتراض به داوری کرد فضای ورزشگا رو ملتهب کرد خودش سیبل کرد بعد بازی تو کنفرانس خبری نیومد میگه چرا کمیته انضباتی تقدیر نکرده بدانکوه به کنفرانس نرسید چون پرواز داشت چرا میگی الان برانکو تو کنفراس نیست خلایق هر چی لایق

    • سلطان

      تو آینه بگو ظلم پایدار نیست

    • بی نام

      چقدر میخوای اینکارای مزورانه و فریبکارانه رو ادامه بدی ؟! امثال تو گند زدن به فوتبال و مدعی درستکاری و مظلومیت هم هستید و یه نشانگر گرفتین دستتون از هر کس که خوشتون نیاد یه انگ بهش میچسبونین !

    • کامران

      امیرجان انشاالله قبل دوسال این دارو دسته دولت وزیر وزیر مجموعه هاش تو زباله دانی تاریخند.

    • بدون نام

      رئیس مافیا فقط بلده حرفای خوب خوب بزنه!!!!وگرنه عمل یوخ....

    • بدون نام

      بابا مگر تو کی هستی اینقدر خودت را بالا میبینی خلاف کردی محروم شدی طرفدارن با شعورتان هم تو تهران دیدیم صندلی شکستن دعوا کردن بازیکن شما هم ما را میترساند نیاید اصفهان بابا دست بردارید از این سیاه نمایی تو در مقابل پرسپولیس عددی نیستی البته شما داور کمیته انضباطی از همه مهمتر تاج رییس فدراسیون را داری برای بازی فردا همین بس است از همین الان خودت را در فینال ببین وندبه احتمال زیاد داور به سمت شما غش میکند

    • م.ر.ا

      تا این وزیر هست خدا نمیتونه هیچ کاری بکنه
      لنگ لجن آش

    • ناشناس

      آقای قلعه نویی همین سنگ سپاهان میزنی فقط چندتا جام رو با ناداوریهای آن زمان برده بله ظلم پایدار نمی مونه چون قبلا ظلم کردید که الان دارید ظلم می بینید خواهشا دیگه زر نزنید همه شماها رو میشناسن خر همون خره فقط پالانش عوض شده این حرفا رو میزنید اگه باخت دادید که صددرصد باخت میدید همه باختارو بندازید گردن دیگران

    • بدون نام

      سلام بد مافیابی اعظم

    • بدون نام

      آدم به بیشعور ی تو .ای مافیای فوتبال ندیدم. چرا خودتو تحویل میگیرید وفرافکنی میکنید. از خودت تعریف نکن چونکه ماهیت تو برای ملت روشن شده. وهر چی بهت میگن حقت است از بی اصالت بی خانواده

    • بدون نام

      پولش درشته امیرخان نه مردم اصفهان...

      افتاد؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      تو دم از عدالت میزنی ماشین دومیلیارد زیرپای پسر احمق بدون گواهینامه نمی دادی درضمن پاچه خواری شما برای ماندن د ر سپاهان بخاطر اینه که مربی تیم ملی انتخاب شد که چشمداشتی به اونجا داشتی بازی قبلی یادت رفته گفتی هیچ چیزی مشخص نیست امید دومت هم تراکتور بود اونم‌به قطبی رسید و الان مجبوری اولویت اول و دوم سوم و حتی شانزدهمتم سپاهان باشه چون تمام تیم ها مربی خودرا منصوب کردن اگر دمداز صداقت میزنی برای سپاهان همین تیم نبود آب را آلوده کرد یا قهرمانی خودفروش را خرید که علی دایی رسولش کرد و مادرم العمر محروم شد درگیری قبلی یادت رفته چشم کور سرباز و کشته شدن یک‌نفر بیگناه همه از شخصیت مردم اصفهان بود

    • باهوش

      حسن زاده از دولت حقوق میگیره خوب طبیعیه از تیم دولتی طرفداری کنه

    • ایرانی

      روباه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج