۸۶۸۷۲۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بررسی عملکرد کی‌روش مقابل پرسپولیس

مهاجم سپاهانی‌ها در میان ۴ تیم‌ بالای جدولی بدترین عملکرد را مقابل پرسپولیس داشته است.

وب‌سایت نود: کی روش، مهاجم سپاهان برای بازی با پرسپولیس کاملا آماده خواهد بود. این خبری است که شاید در نگاه اول خبر بدی برای برانکو و شاگردانش باشد. نگاهی به بازی دو تیم در فصل گذشته اما نشان می‌دهد که کی‌روش در این فصل برخلاف بقیه تیم‌ها برای پرسپولیس خطر خیلی جدی محسوب نشده است.

مهاجم سپاهانی‌ها در میان ۴ تیم‌ بالای جدولی کمترین عملکرد مثبت را مقابل پرسپولیس داشته و فقط یک پاس گل به نامش ثبت شده است. او با یک پاس رو به عقب توپ را به پورقاز رساند و او هم با یک شوت سهمگین از راه دور دروازه پرسپولیس را باز کرد و نمی‌توان نقش چندانی برای کی‌روش در این گل در نظر گرفت.

کی‌روش زمانی که در ذوب‌آهن حضور داشت هم فقط در بازی برگشت توانست در دقایق پایانی بازی دروازه پرسپولیس را باز کند. یعنی این بازیکن در ۴ بازی که مقابل شاگردان برانکو به میدان رفته فقط یک بار دروازه این تیم را باز کرده است. در بقیه عملکردها هم او مقابل پرسپولیس ضعیف‌ترین نمایش‌هایش را در فصلی که گذشت داشته است.

جدول زیر بر اساس آمار متریکا، عملکرد کی‌روش در دو بازی رفت و برگشت مقابل مدعیان لیگ را نشان می‌دهد.

بررسی عملکرد کی‌روش مقابل پرسپولیس

همانطور که در این جدول مشخص است کی‌روش در این فصل نه تنها به پرسپولیس گل نزده که حتی توانسته شوتی داخل چارچوب داشته باشد. همچنین کمترین شوت را به سمت دروازه بیرانوند انجام داده است. او نه تنها برای پرسپولیسی‌ها خطرناک نبوده که کمک بزرگی هم به آنها در راه قهرمانی انجام داده است.

او در بازی رفت دو تیم در حالی که تیمش با یک گل جلو بود یک دقیقه قبل از پایان 90 دقیقه یک خطای پنالتی مرتکب شد که بازی را به تساوی کشاند و بعد از این گل هم به خاطر درگیری با کمال کامیابی‌نیا از زمین مسابقه اخراج شد. این اخراج و محرومیت دو جلسه‌ای بعد از آن باعث شد تا سپاهان در دو دیدار بعدی بهترین گلزنش را در اختیار نداشته باشد.

او دو بازی مقابل تیم‌های پایین جدولی استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان غایب بود و سپاهان از این دو بازی آسان فقط دو امتیاز بدست آورد که ضربه بزرگی برای شاگردان امیرقلعه‌نویی در راه دشوار قهرمانی زد.

بررسی این کارنامه شاید باعث شود تا پرسپولیسی‌ها خیلی هم از آمادگی کی‌روش نگران نشوند چون برانکو در دو بازی قبل نشان داده که راه مهار این بازیکن را خوب بلد است. البته این باعث نمی‌شود تا کسی آقای گل لیگ را دست کم بگیرد. بازیکنی که نشان داده کوچکترین اشتباه و غفلتی برای او کافی است تا بتواند از کوچکترین موقعیتی یک گل حساس بدست بیاورد.

همچنین از آن سو سپاهان تیمی است که برانکو در رفت و برگشت نتوانسته آن را شکست دهد و این بار که دیگر تساوی معنایی ندارد برد یا باخت تنها نتیجه بدست آمده خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اژدرهای بیرحم سرخ.

      کل سوراخان اصفهان جلو سلاطین سرخ عددی نیستن. سوراخان یادت باشه سلاطین سرخ سرورته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج