۸۶۸۷۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ایتالیا، مشابه «قانون بکام» را تصویب می‌کند

دولت ایتالیا در صدد است تا با تصویب قانونی جدید، تسهیلات مالیاتی قابل توجهی را به عنوان انگیزه برای جذب بازیکنان خارجی بزرگ فراهم کرده و آنها را به سری آ بکشد.

ایرنا: ایتالیا قصد دارد تا با پیروی از الگویی مشابه موسوم به «قانون بکام» که در سال ۲۰۰۵ توسط دولت اسپانیا به تصویب رسید و تسهیلات مالیاتی چشمگیری را در اختیار بازیکنان خارجی ثروتمند قرار داد، این قانون را به تصویب رسانده و نرخ مالیات را در شمال از ۴۷ به ۳۰ درصد و در جنوب از ۴۴ به ۱۵ درصد کاهش دهد.

اگرچه انتظار می رود که لایحه مذکور ۲۹ ژروئن به تصویب برسد اما عملی شدن آن تا پیش از اول ژانویه ۲۰۲۰ محتمل به نظر نمی رسد.

ایتالیا، مشابه «قانون بکام» را تصویب می‌کند

با توجه به نزدیک شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، به منظور عملی شدن این قانون در سال جاری باشگاه ها باید در این محدوده با بازیکنان خارجی قرارداد امضا کرده و این کار را بعد از ۱۵ جولای نیز ادامه دهند.

بر این اساس بازیکنان جدید دیگر مجبور نیستند تا پس از آغاز فصل جدید بیشتر از ۱۸۳ روز در کشور مورد نظر اقامت داشته و بدین ترتیب کسور مالیاتی به طور خودکار از اول ژانویه اعمال خواهد شد.

قانون مشهور بکام در سال ۲۰۱۰ اصلاح شد و حالا مقرر می کند که تنها بازیکنانی برای استفاده از تخفیف مالیاتی واجد شرایط هستند که درآمدی پایین تر از ۶۰۰ هزار یورو داشته باشند.

در اسپانیا بازیکنان خارجی ثروتمند ۴۳ درصد از درآمد خود را به عنوان مالیات پرداخت می کنند و این در حالی است که در آندلوس و کاتالونیا این رقم به ۴۸.۵ درصد افزایش می یابد.

براساس قانون «بازیکن برگزیده» که تحت عنوان «قانون بکام» هم شناخته می شود، تیم های لیگ برتر فوتبال آمریکا می توانند سه بازیکن را بدون در نظر گرفتن «سقف دستمزد» تیمی و به منظور رقابت برای جذب ستاره های بین المللی و کشاندن آنها به این کشور، خریداری کنند که «زلاتان ابراهیموویچ» ستاره سوئدی باشگاه ال ای گلکسی یکی از این بازیکنان محسوب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج