۸۶۸۷۷۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اینترنت و صبحانه در واحد‌های اقامتی رایگان است

رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان واحدهای اقامتی به طور میانگین تخفیف ۴۰ درصدی را در نظر گرفته‌اند، گفت: خدماتی همچون اینترنت، پارکینگ و صبحانه در این واحدها باید به صورت رایگان ارائه شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان واحدهای اقامتی به طور میانگین تخفیف ۴۰ درصدی را در نظر گرفته‌اند، گفت: خدماتی همچون اینترنت، پارکینگ و صبحانه در این واحدها باید به صورت رایگان ارائه شود.

محمدعلی فرخ مهر در گفت‌وگویی اظهار کرد: هر ساله در مهر ماه به واسطه نزدیکی به ماه‌های پایانی سال میلادی نرخ جدید برای هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها ارائه می‌شود و در شرایط فعلی نرخ واحدهای اقامتی بر پایه نرخ سال ۱۳۹۷ محاسبه می‌شود.

رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان واحدهای اقامتی به طور میانگین تا ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته‌اند که حتی این رقم در برخی از هتل‌ها تا محدوده ۶۰ تا ۷۰ درصد نیز محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های جانبی و دستمزد پرسنل پیش‌بینی کرد در سال جاری نرخ‌گذاری جدیدی برای واحدهای اقامتی به خصوص هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در نظر گرفته شود.

فرخ مهر در رابطه با ارائه خدمات و نرخ‌گذاری آنها در واحدهای اقامتی گفت: خدماتی همچون اینترنت، پارکینگ و صبحانه به صورت رایگان بوده و در صورت عدم رعایت ارائه صبحانه رایگان، مشتریان باید برای اعلام شکایت به اتحادیه مراجعه کنند.

وی یادآور شد: در برخی از واحدهای اقامتی خدمات و مجموعه ورزشی در اختیار مهمان‌ها است که قیمت‌گذاری این خدمات با توجه به سیاست‌های مدیر مجموعه و فضای رقابتی تعیین و توسط اتحادیه بررسی و تائید می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف تا عمل ببینیمو تعریف کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج