۸۶۸۸۶۴
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

منتظری: همه چیز عالی بود خداحافظ

برخی معتقدند پژمان با اطلاع از سیاست باشگاه پیش‌دستی و خداحافظی کرده، ولی شرایط استقلال طوری نیست که بخواهد راحت این بازیکنان را کنار بگذارد.

خبرورزشی: با خاتمه فصل یکسری اخبار درباره حواشی تیم‌ها به بیرون درز می‌کند، طبیعی است اعضای یک تیم در محافل مختلف درخصوص یکسری مسائل و خاطرات شان در این مقطع که مسابقات و تمرینات تیم‌ها تعطیل است، صحبت کنند.

پژمان منتظری در چند هفته پایانی فعالیت استقلال یکی، دو مصاحبه نسبتاً جنجالی کرد و در عین حال وعده داد خیلی زود با اشاره به جزئیات، حاشیه‌سازان این تیم را معرفی کند، اما همچنان سکوت اختیار کرده است. قرارداد منتظری و استقلال به پایان رسیده و سوءتفاهماتی هم میان او با مدیران باشگاه وجود دارد!

بعد از برکناری وینفرد شفر شخص فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه در مصاحبه‌ای گفت برای گرفتن بهترین تصمیم با چند نفر از جمله پژمان منتظری چند ساعتی مشورت کرده، اما پژمان تأکید کرد فقط فتحی را در لابی دیده و بعد از سلام و علیک برای استراحت به اتاقش رفته است.

مدافع آبی‌پوشان یکی، دو مرتبه هم به امکانات تیم، زمین تمرین و... انتقاد کرد. بعد از آخرین بازی استقلال که مقابل العین در امارات برگزار شد، منتظری با لحن خاصی با همبازیانش خداحافظی کرده است. او در حضور همه گفت: «امسال همه چیز عالی بود، زمین تمرین‌های‌مان استاندارد بودند، هیچ مشکلی هم نداشتیم و خداحافظ».

برخی معتقدند پژمان با اطلاع از سیاست باشگاه پیش‌دستی و خداحافظی کرده، ولی شرایط استقلال طوری نیست که بخواهد راحت این بازیکنان را کنار بگذارد. این تیم در بخش بازیکن دچار ریزش شده و مدافع هم ندارد.

شرایط همام طارق، گادوین منشا، اللهیار صیادمنش، خسرو حیدری، روزبه چشمی و... مشخص است. آینده مهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری و... هم که نامشخص است. قرارداد چند بازیکن به اتمام رسیده. نفراتی نظیر وریا غفوری، حسین حسینی، علی کریمی و... با رقم پیشنهادی حدود ۱/۶ میلیارد تومانی باشگاه برای تمدید قرارداد موافق نیستند و با این شرایط از دست دادن یک بازیکن هم برای باشگاه تبعات دارد. طبق قانون استقلال می‌تواند ۶ بازیکن از لیگ برتر بگیرد. جذب ۳ بازیکن خارجی با این قیمت ارز هم به امری بسیار دشوار تبدیل شده است.

استقلال به واقع در شرایطی بسیار سخت قرار گرفته و جدا از یک صف طولانی از طلبکار، هنوز قدرت پرداخت حق و حقوق مربیان و بازیکنانش را پیدا نکرده چه برسد به مخارج فصل جدید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه منحل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشحال باشید دیگه کسی به گند کاریاتون اعتراض نمیکنه

      • بی نام

        لنگی فاسد

      • کامران

        لنگ حکومتی وقهرمانی های داخلی با جام ولایت وستاره جعلی
        تیم عبده بنیانگذارش باشه قاتل تختی همینه!؟

    • علی بیلکی

      وقتی وزیر پرسپولیسی باشه از این بهتر نمیشه ....

      پاسخ ها

      • منظور

        بازی های پرسپولیس و استقلال به لیگ برتر جذابت داده بود با نبودن یکی از این دوتیم کلیگ برتر اون گرمای فوتبالی خودش را باتوجه به طرفداران پرشوری که این دو تیم دارن از دست میده امیدوارم هر دو تیم بتونن با تمام قوا در لیگ برتر ماندگار باشن

    • جلیل حسینی

      ایشالا تیم کیسه به جایگاه واقعی خود در دسته سه دست یابد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازدعای گربه سیاه بارون نمیاد.

      • بدون نام

        لنگی احمق

    • تاج

      فدای سر آقازاده ی وزیر، جز لنگ مگه تیم دیگه ای هم اهمیت داره؟ اول انقلاب تموم دارایی ها و اموال باشگاه رو غارت کردن و صاحب شدن و دومین تیم ثروتمند جهان رو به این روز انداختن، تاج که لنگ نیست که سوگلی آقایون باشه و کل بدهی هاش رو یک جا پرداخت کنن تا مبادا دچار حاشیه بشه، بعدم چپ و راست مصاحبه آبکی از سرمربی و بازیکن و ... لنگ میبینیم که یکساله دریافتی نداشتیم و بخاطر هوادار داریم تحمل میکنیم، هرچند که هم من و هم خودشون و همه بقیه ملت میدونن که این جماعت داره مث سگ دروغ میگه، ایشالله پسر وزیر خوشحال شه ما حاضریم برای یه لبخندش قید استقلال رو هم بزنیم!!!!
      تاریخ آینده خیلی چیزارو روشن میکنه و خواهیم فهمید که چه ظلم سیستماتیک و برنامه ریزی شده ای در حق استقلال کردن

      پاسخ ها

      • (✿◠‿◠♥)ⓜⓞⓝⓣⓔⓛⓐ (♥◠‿◠✿)

        بی کفایتی خودتان رو به گردن این و اون نیندازید لطفا وقت مدیریت تیم کیسه میگه مشکلی برای تمدید قرار دار وجود نداره لزومی نداره ناراحت باشی خیلی ناراحت شدی موز بخور برات خوبه

    • بدون نام

      وقتی ۲ جین ۲ جین بازیکن میخرید و پندارتایم پندارتایم میکنید باید فکر الانم میکردین که پول این بازیکنا رو هم بابد پرداخت کرد

    • ss

      هرسال همینه خبرگزاری های زرد و خبر ناهارا شروع به حاشیه سازی و دروغ پراکنی اطراف استقلال میکنند و هیچ خبری راجع به تیم حکومتی نمیزارن تا در کمال ارامش یارگیری و تمرین کنه

    • بدون نام

      وزیر پرسپولیسیه
      ولی بیشترین ریخت و پاشها برای کیسه هاست
      تمنای دو مثقال شعور

    • سعید

      دوستان استقلالی خودتونو زدید ب خواب...برادر من وزیر پرسپولیسی دولت پرسپولیسی حرفیه ک مدیران باشگاه انداختن توو دهنتون تا حواستون نباشه چه بلایی سر تیم دارن میارن،بخدا ک اگر استقلال خووب نباشه لیگ برای ما پرسمولیسیا هم لذت بخش نیست،استقلال گرفتار منجلابی شده ک خود مدیرانش درست کردند نه هیچکس دیگه،ما هم اگر برانکو و آقا کریم رو نداشتیم وضعیت بدتری داشتیم و البته مدیریت بی نظیر گرشاسبی ک اجازه فعالیت بیشتر ندادند.عرب هم چیزی شبیه به فتحی شماست اما جرات مقابله با بدانکو رو نداره چون موفق بوده خیلی موفق.دست ب دست هم بدید بی بهونه بزرگیه استقلالو بهش برگردونید.یا علی❤❤❤❤❤❤

      پاسخ ها

      • hm@

        مگه برانکو رو شما انتخاب کردین که پزش رومیدین؟مگه مدیران و مربی استقلال رو ما هواداران استقلال انتخاب کردیم که پاسخگو باشیم همه چیز دست وزیر هست.مگه میشه تیمی درحداستقلال که فقط در دهه هفتاد سه فینال اسیا (یک قهرمانی دونایب قهرمانی ویک سومی)وسه قهرمانی وسه نایب قهرمانی لیگ روداشته دراین چهارسال هیچ دستاوردی نداشته باشه وازچپ وراست هم بهش بگن ریخت وپاش کرده.اخه چه کسی غیر ازوزیر مسبول این وضع هست؟مگه مدیران استقلال منصوب ومورد اعتماد وزبر نیستند؟

    • حمید چاو

      بله وزیر پرسپولیس هست مشکل دارید تازه رئیس فیفا اینفانتینو هم پرسپولیسی هست تا شما تا ته بسوزید

    • بدون نام

      فتحی و فرهادوتیم رو به هم ربختن تا شفر بود خیلی تیم نظمش بیشتر بود ولی فرهاد زیر آبش رو زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج